339.138(075.8) / Г20
Гаркавенко С. С.
Маркетинг : Підручникдля вузів / Гаркавенко С. С.. — 7-ме вид.. —  ; К. : Лібра, 1998. — 383 с.. — ISBN 966-7035-17-4
   ББК 65.05 л73
   УДК 339.138
   Запропонований підручник розглядає сучасну концепцію маркетингу як філософію бізнесу: принципи, функції, види маркетингу (розділ 1). Сім розділів присвячені функціям маркетингу: комплексний аналіз та прогнозування ринку, розробка стратегії маркетингу, товарна та цінова політика, політика розподілу, просування товарів, контроль маркетингової діяльності. Всі розділи містять у собі викладення теоретичних засад, численні приклади маркетингової діяльності з практики вітчизняних та відомих зарубіжних фірм. Значна увага приділена використанню математичного апарату маркетингу, завдяки чому з’явилась можливість кількісної оцінки рішень, прийнятих на кожному етапі маркетингової діяльності.
Видавництвом планується, як продовження підручника, видати практикум та робочі зошити, на сторінках яких студенти знайдуть численні приклади, задачі та матеріал для тренінгів, що допоможе в удосконаленні набутих знань шляхом поєднання теорії та практики.