339.138(075):658 / К95
Куценко В. М.
Маркетинговий менеджмент : навч. посібник / В. М. Куценко ; ред. Г. В. Воїнова. —  ; К. : МАУП, 2003. — 183 с.. — (Міжрегіональна академія управління персоналом). — ISBN 966-608-246-2
   ББК 65.290-2я73
   УДК 339.138(075):658+658:339.138(075)
   У посібнику викладено теоретичні основи сучасного маркетингового менеджменту, методи і прийоми його застосування у практичній ринковій діяльності підприємств (фірм). Показано місце маркетингц в системі управління підприемством, розглянуто поняття маркетингового менеджменту та його методологічні основи, викладено питання управління маркетинговими лослідженнями, оцінки ринкових можливостей підприємства, розробки маркетингових стратегій, програм і планів маркетингу. З позицій системності і взаємозвязку розглянуто управління інстрментами комплексу маркетингу (смаркетингу-мікс). Охарактеризовано сучасні методи організації і контролю маркетингової діяльності підприємства. Для студ. і викладачів економ. спеціальностей, керівників підприємств і фахівців із маркетингу, слухачів шкіл бізнесу