659.4 / Б35 Бебик В. М. Інформаційно-комунікаційний менеджмент у глобальному суспільстві : психологія, технології, техніка, паблік рилейшнз : Монографія / Валерій Бебик. — ; К. : МАУП, 2005. — 437 с.. — ISBN 966-608-513-5 ББК 76.0
УДК 659.4
У цій праці особливе значення приділяється менеджменту масових комунікацій, менеджменту прес-служб і рекламному медіа-мепсджмснту, які розглядаються через призму таких ключових понять, як паблік рилеЙШНЗ і реклама. У монографії використано унікальні практичні напрацюваиня автора як результат практичної діяльності не тільки на ниві державної служби, а й під час роботи ректором найбільшого недержавного ВНЗ України, досліджено проблематику інформаційно-комунікаційних зв'язків у суспільстві, що глобалізується, в контексті здійснення психологічних впливів на суспільну свідомість. Ґрунтуючись на творчому вивченні й аналізі теоретичних засад комунікації, відштовхуючись від свого практичного досвіду, автор виходить на власне розуміння поняття, змісту і методів здійснення інформаційно-комунікаційпого менеджменту в умовах бурхливого зростання нових інформаційно-комунікаційиих і політико-психологічних технологій. Для фахівців з паблік рилейшнз, психології, політології, соціології, державного управління, масових комунікацій і журналістики.