000 | nam0 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 1150 | ||
010 | _a966-633-144-6 | ||
090 | _a1150 | ||
100 | _a20171102d2002 k||y0ukry50 ca | ||
101 | 0 | _aukr | |
102 | _aUA | ||
200 | 1 |
_aКультурологія _eІсторії і теорія світової культури ХХ століття _fКормич Л. І., Багацький В. В. |
|
210 |
_aХарків _cОдіссей _d2002 |
||
215 | _a303 с. | ||
327 | 1 | 1 |
_b Передмова _pЗ _bЧАСТИНА І. (1900 - 1945 рр.) _p7 _cРозділ І. Культурна мотивація політико-соціальних змін у світі на початку XX століття _p8 _d«Некалендарний початок століття» _p8 _d«Пройдисвіти історії» на чолі тоталітарних режимів _p14 _d«Червоне десятиліття» як переддень _dДругої світової війни _p19 _cРозділ II. Розвиток інтелекту _p23 _dУспіхи науки _p23 _dЩо таке освіта ? _p33 _dРозділ III. Оновлення методів і напрямків розвитку мистецтва _p40 _dМодернізм як художній метод _p40 _dНова художня мова літератури _p44 _d...Австрії _p46 _d...Німеччини _p48 _d...Росії _p52 _d...України _p57 _d...Франції _p58 _d...Італії _p62 _d...Англії _p65 _d...Сполучених Штатів Америки _p70 _dОбразотворче мистецтво взагалі _p74 _d...живопис зокрема _p74 _dДосягнення в скульптурі _p82 _dЕволюція театру _p83 _dШлях до нової музики _p88 _d...Джаз _p91 _dКінематограф — «фотографії, що рухаються» _p93 _dАрхітектура як літопис світу _p98 _bЧАСТИНА II. (1945-2000 рр.) _p105 _cРозділ І. Характерні особливості культури другої половини XX століття _p106 _dОсновні напрямки розвитку прогресу _p106 _dСоціальні і економічні наслідки науково-технічної революції (НТР) _p109 _dПереорієнтація досліджень суспільних наук на проблеми людини _p111 _dФілософська антропологія _p112 _dТеорія «постіндустріального суспільства» _p113 _d«Нові філософи» _p114 _dНеоконсерватизм і «нові праві» _p115 _dНеофрейдизм _p117 _cРозділ II. Вплив соціального і технічного прогресу на духовну культуру _p121 _dНаслідки прогресу _p121 _dІлюзія прогресу _p123 _dКатастрофічний стан екології _p125 _dЗагальне і національне в культурах країн Сходу і Заходу _p127 _dНегритюд як альтернатива расизму білих _p134 _dМасова культура як панацея _p138 _dКонтркультура як інтегральне явище _p140 _dКультурологія _p143 _dФутурологія _p146 _dКонфліктологія _p150 _cРозділ III. Творчі течії у мистецтві _p154 _dПостмодернізм в контексті світової культури _p154 _dХудожні течії і напрямки в літературі _p160 _d...Італії _p161 _d...Франції _p162 _d...Сполучених Штатів Америки _p163 _d...Англії _p168 _d...Німеччини _p169 _d...Росії _p172 _d...України _p174 _d...Китаю _p176 _dЛітература вимислу _p178 _d«Апостоли» літератури постмодернізму _p179 _dЛітература Шотландії _p181 _dПостмодернізм як неокласицизм _p183 _dОбразотворче мистецтво: живопис _p186 _dАрхітектура — це будинок, в якому живе людство _p194 _dАрхітектура малих форм _p199 _dАпологія декоративно-ужиткового мистецтва _p200 _dМузичне мистецтво. Його течії і напрямки _p204 _dРок-музика: витоки і розвиток _p207 _d«Культура растафарі» і «круті хлопці» _p214 _dМузичний стиль «етно-поп» _p215 _dГлобалізація популярної музики: хіп-хоп і техно та кислотний хаус _p216 _dКіномистецтво. Видатні режисери сучасності _p217 _d...Італії _p217 _d...Японії _p218 _d...Франції _p219 _d...Данії _p221 _d...Англії _p221 _d...Німеччини _p222 _d...Польщі _p223 _p224 _d...СРСР, а потім Росії _p226 _d...України _p228 _dАвторське кіно _p230 _d...Кінематограф постмодернізму _p232 _d...Яким кіно поступово стає _p232 _dТеатральне мистецтво _p233 _cРозділ IV. Східна Європа: занепад культури в 40-х, початок її відродження в кінці 80-х років _p243 _dЗанепад культури _p243 _dВсезаборонство в художній творчості _p245 _dНеобхідність подолання догматизму і схоластики у дослідженнях суспільствознавців східноєвропейських країн _p247 _dКультурне відродження: повернення народу імен і творів видатних діячів культури _p249 _dРоль культури в становленні нових незалежних держав Східної Європи _p251 _dРозділ V. Культурний потенціал людства _p256 _dОсвіта. Якою вона потрібна всім ? _p257 _dЧи наука стала культурною діяльністю ? _p266 _dДеякі аспекти правової культури Заходу і Сходу _p272 _dТенденції до інтернаціоналізації культури _p280 _dЗнамення міжнародного культурного і наукового обміну _p283 _dЗасоби масової інформації (ЗМІ) чи засоби маніпуляції ? _p285 _dВсе на продаж або комерціалізація мистецтва _p288 _dКультурний імперіалізм або проблеми глобалізації в культурному вимірі _p290 |
330 | _aАвтори не пішли традиційним шляхом переказу творчих біографій видатних діячів культури ХХ ст. Навпаки, вони склали широку картину розвитку науки, техніки, права, літератури, мистецтва, освіти, тобто показали основні тенденції в культурі народів Європи, Азії, Африки й Америки. Підручник написано на основі досвіду викладання відповідного нормативного курсу, який був впроваджений у навчальні плані ВНЗ Міністерством освіти і науки України. Головна концептуальна ідея посібника - показати гуманістичний характер розвитку і взаємозв'язку світових культур. Призначено для студентів вищих навчальних закладів і широкого кола читачів. | ||
686 |
_2rubbkm _a67.3 |
||
700 | 1 |
_4070 _91468 _aКормич _bЛ. І _gЛюдмила Іванівна |
|
701 | 1 |
_4070 _91470 _aБагацький _bВ. В. _gВолодимир Варламович |
|
801 | 1 |
_aUA _bUA-BuIAS _c20171102 |
|
942 |
_2udc _cBOOK _h008(075.8) _j008(075.8) / К66 _n0 _vК66 |