000 nam0 4500
001 1150
010 _a966-633-144-6
090 _a1150
100 _a20171102d2002 k||y0ukry50 ca
101 0 _aukr
102 _aUA
200 1 _aКультурологія
_eІсторії і теорія світової культури ХХ століття
_fКормич Л. І., Багацький В. В.
210 _aХарків
_cОдіссей
_d2002
215 _a303 с.
327 1 1 _b Передмова
_pЗ
_bЧАСТИНА І. (1900 - 1945 рр.)
_p7
_cРозділ І. Культурна мотивація політико-соціальних змін у світі на початку XX століття
_p8
_d«Некалендарний початок століття»
_p8
_d«Пройдисвіти історії» на чолі тоталітарних режимів
_p14
_d«Червоне десятиліття» як переддень
_dДругої світової війни
_p19
_cРозділ II. Розвиток інтелекту
_p23
_dУспіхи науки
_p23
_dЩо таке освіта ?
_p33
_dРозділ III. Оновлення методів і напрямків розвитку мистецтва
_p40
_dМодернізм як художній метод
_p40
_dНова художня мова літератури
_p44
_d...Австрії
_p46
_d...Німеччини
_p48
_d...Росії
_p52
_d...України
_p57
_d...Франції
_p58
_d...Італії
_p62
_d...Англії
_p65
_d...Сполучених Штатів Америки
_p70
_dОбразотворче мистецтво взагалі
_p74
_d...живопис зокрема
_p74
_dДосягнення в скульптурі
_p82
_dЕволюція театру
_p83
_dШлях до нової музики
_p88
_d...Джаз
_p91
_dКінематограф — «фотографії, що рухаються»
_p93
_dАрхітектура як літопис світу
_p98
_bЧАСТИНА II. (1945-2000 рр.)
_p105
_cРозділ І. Характерні особливості культури другої половини XX століття
_p106
_dОсновні напрямки розвитку прогресу
_p106
_dСоціальні і економічні наслідки науково-технічної революції (НТР)
_p109
_dПереорієнтація досліджень суспільних наук на проблеми людини
_p111
_dФілософська антропологія
_p112
_dТеорія «постіндустріального суспільства»
_p113
_d«Нові філософи»
_p114
_dНеоконсерватизм і «нові праві»
_p115
_dНеофрейдизм
_p117
_cРозділ II. Вплив соціального і технічного прогресу на духовну культуру
_p121
_dНаслідки прогресу
_p121
_dІлюзія прогресу
_p123
_dКатастрофічний стан екології
_p125
_dЗагальне і національне в культурах країн Сходу і Заходу
_p127
_dНегритюд як альтернатива расизму білих
_p134
_dМасова культура як панацея
_p138
_dКонтркультура як інтегральне явище
_p140
_dКультурологія
_p143
_dФутурологія
_p146
_dКонфліктологія
_p150
_cРозділ III. Творчі течії у мистецтві
_p154
_dПостмодернізм в контексті світової культури
_p154
_dХудожні течії і напрямки в літературі
_p160
_d...Італії
_p161
_d...Франції
_p162
_d...Сполучених Штатів Америки
_p163
_d...Англії
_p168
_d...Німеччини
_p169
_d...Росії
_p172
_d...України
_p174
_d...Китаю
_p176
_dЛітература вимислу
_p178
_d«Апостоли» літератури постмодернізму
_p179
_dЛітература Шотландії
_p181
_dПостмодернізм як неокласицизм
_p183
_dОбразотворче мистецтво: живопис
_p186
_dАрхітектура — це будинок, в якому живе людство
_p194
_dАрхітектура малих форм
_p199
_dАпологія декоративно-ужиткового мистецтва
_p200
_dМузичне мистецтво. Його течії і напрямки
_p204
_dРок-музика: витоки і розвиток
_p207
_d«Культура растафарі» і «круті хлопці»
_p214
_dМузичний стиль «етно-поп»
_p215
_dГлобалізація популярної музики: хіп-хоп і техно та кислотний хаус
_p216
_dКіномистецтво. Видатні режисери сучасності
_p217
_d...Італії
_p217
_d...Японії
_p218
_d...Франції
_p219
_d...Данії
_p221
_d...Англії
_p221
_d...Німеччини
_p222
_d...Польщі
_p223
_p224
_d...СРСР, а потім Росії
_p226
_d...України
_p228
_dАвторське кіно
_p230
_d...Кінематограф постмодернізму
_p232
_d...Яким кіно поступово стає
_p232
_dТеатральне мистецтво
_p233
_cРозділ IV. Східна Європа: занепад культури в 40-х, початок її відродження в кінці 80-х років
_p243
_dЗанепад культури
_p243
_dВсезаборонство в художній творчості
_p245
_dНеобхідність подолання догматизму і схоластики у дослідженнях суспільствознавців східноєвропейських країн
_p247
_dКультурне відродження: повернення народу імен і творів видатних діячів культури
_p249
_dРоль культури в становленні нових незалежних держав Східної Європи
_p251
_dРозділ V. Культурний потенціал людства
_p256
_dОсвіта. Якою вона потрібна всім ?
_p257
_dЧи наука стала культурною діяльністю ?
_p266
_dДеякі аспекти правової культури Заходу і Сходу
_p272
_dТенденції до інтернаціоналізації культури
_p280
_dЗнамення міжнародного культурного і наукового обміну
_p283
_dЗасоби масової інформації (ЗМІ) чи засоби маніпуляції ?
_p285
_dВсе на продаж або комерціалізація мистецтва
_p288
_dКультурний імперіалізм або проблеми глобалізації в культурному вимірі
_p290
330 _aАвтори не пішли традиційним шляхом переказу творчих біографій видатних діячів культури ХХ ст. Навпаки, вони склали широку картину розвитку науки, техніки, права, літератури, мистецтва, освіти, тобто показали основні тенденції в культурі народів Європи, Азії, Африки й Америки. Підручник написано на основі досвіду викладання відповідного нормативного курсу, який був впроваджений у навчальні плані ВНЗ Міністерством освіти і науки України. Головна концептуальна ідея посібника - показати гуманістичний характер розвитку і взаємозв'язку світових культур. Призначено для студентів вищих навчальних закладів і широкого кола читачів.
686 _2rubbkm
_a67.3
700 1 _4070
_91468
_aКормич
_bЛ. І
_gЛюдмила Іванівна
701 1 _4070
_91470
_aБагацький
_bВ. В.
_gВолодимир Варламович
801 1 _aUA
_bUA-BuIAS
_c20171102
942 _2udc
_cBOOK
_h008(075.8)
_j008(075.8) / К66
_n0
_vК66