000 | nam0 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 1167 | ||
010 | _a966-311-000-7 | ||
090 | _a1167 | ||
100 | _a20171109d2004 m||y0ukry50 ca | ||
101 | 0 | _aukr | |
102 | _aUA | ||
200 | 1 |
_aКультурологія _eнавчальний посібник _fШевнюк О. Л. |
|
210 |
_aК. _cЗнання-Прес _d2004 |
||
215 |
_a353 с. _cил. |
||
225 | _aВища освіта XXI століття | ||
327 | 1 | 1 |
_bПередмова _p9 _bРозділ 1. ЕПІСТЕМОЛОГІЯ КУЛЬТУРИ _p17 _bТема 1.1. Культурологія як наукова і навчальна дисципліна _p18 _d1.1.1. Соціально-історичний контекст інституціалізації культурології _p19 _d1.1.2. Предмет культурології _p21 _d1.1.3. Категорії культурології _p25 _d1.1.4. Культурологічний метод _p29 _d1.1.5. Основні концептуальні парадигми культурології _p31 _bОсновні поняття _p41 _bКонтрольні запитання _p42 _bТестові завдання _p44 _bТворчі завдання _p49 _bЛітература _p59 _bТема 1.2. Культура як предмет культурології _p60 _c1.2.1. Сутність культури _p61 _c1.2.2. Морфологія культури _p67 _c1.2.3. Типологія культури _p69 _c1.2.4. Динаміка культури _p75 _c1.2.5. Семіотика культури _p78 _bОсновні поняття _p82 _bКонтрольні запитання _p83 _bТестові завдання _p84 _bТворчі завдання _p90 _bЛітература _p98 _bТема 1.3. Культурогенез _p100 _c1.3.1. Генезис культури _p101 _c1.3.2. Міфологічна модель світу _p102 _c1.3.3. Людина в первісній культурі _p107 _bОсновні поняття _p113 _bКонтрольні запитання _p114 _bТестові завдання _p115 _bТворчі завдання _p119 _bЛітература _p128 _bРозділ 2. ТИПОЛОГІЯ КУЛЬТУРИ _p131 _bТема 2.1. Культури Давнього часу _p132 _c2.1.1. Давньосхідна модель світу _p133 _c2.1.2. Людина в давньосхідних культурах _p136 _c2.1.3. “Космос” античної культури _p130 _c2.1.4. Людина в античній культурі _p143 _bОсновні поняття _p147 _bКонтрольні запитання _p148 _bТестові завдання _p149 _bТворчі завдання _p153 _bЛітература _p160 _bТема 2.2. Культури Сходу _p161 _c2.2.1. Феномен культур Сходу _p162 _c2.2.2. Світ і людина в індо-буддійському типі культури _p165 _c2.2.3. Світ і людина в японо-буддійському типі культури _p169 _c2.2.4. Світ і людина в даосько-конфуціанському типі культури _p173 _c2.2.5. Світ і людина в арабо-мусульманському типі культури _p177 _bОсновні поняття _p181 _bКонтрольні запитання _p182 _bТестові завдання _p183 _bТворчі завдання _p188 _bЛітература _p199 _bТема 2.3. Західнохристиянська і східнохристиянська культури в добу Середньовіччя і Ренесансу _p200 _c2.3.1. Феномен західнохристиянської культури _p201 _c2.3.2. Українська культура як феномен Східнохристи-янського світу _p206 _c2.3.3. Світоглядні універсали християнського Середньовіччя _p212 _c2.3.4. Людина в середньовічній культурі _p217 _c2.3.5. Ренесансний антропоцентризм _p219 _bОсновні поняття _p224 _bКонтрольні запитання _p225 _bТестові завдання _p226 _bТворчі завдання _p232 _bЛітература _p239 _bТема 2.4. Західнохристиянська і східнохристиянська культури в добу Нового часу _p241 _c2.4.1. Світомодель Нового часу в українській і європейській культурах _p242 _c2.4.2. Антропологічні моделі в українській і західній культурах Нового часу _p244 _c2.4.3. Людина і світ в українській і європейській культурах кінця XIX ст _p252 _bОсновні поняття _p259 _bКонтрольні запитання _p260 _bТестові завдання _p261 _bТворчі завдання _p271 _bЛітература _p292 _bТема 2.5. Культура Новітнього часу _p294 _c2.5.1. Модерністська модель світу в західній та українській інтерпретаціях _p295 _c2.5.2. Людина в українській і світовій культурах Новітнього часу _p302 _c2.5.3. Феномен американської культури _p305 _c2.5.4. Постмодерністська модель світу в українській і світовій інтерпретаціях _p309 _bОсновні поняття _p314 _bКонтрольні запитання _p315 _bТестові завдання _p316 _bТворчі завдання _p321 _bЛітература _p332 _bКлючі до тестів і відповіді на творчі завдання _p334 _bЦитовано за такими джерелами _p338 _bІменний покажчик _p341 _bПредметний покажчик _p347 |
330 | _aЗа змістом посібник відповідає програмі навчальної дисципліни “Культурологія” для студентів вищих навчальних закладів. В основу посібника покладено сучасні підходи до типології культур. Новизна посібника полягає в методичній багатоваріантності. Його структура відповідає вимогам модульно-рейтингової системи навчання та особливостям дистанційної форми навчання. Поряд із стислим викладом теоретичного матеріалу у посібнику наводяться фрагменти текстів культур різних епох і система різнорівневих форм контролю здобутих знань (контрольні запитання, тестові та творчі завдання), спрямованих на розвиток інтегрального мислення та інтерпретаційного досвіду студентів. Посібник устатковано словником основних понять до кожної з тем. | ||
675 | _a008(075.8) | ||
686 |
_2udc _a71я73 Ш37 |
||
700 | 1 |
_4070 _91507 _aШевнюк _bО. Л. _gОлена Леонідівна |
|
801 | 1 |
_aUA _bUA-BuIAS _c20171109 |
|
942 |
_2udc _cBOOK _h008(075.8) _j008(075.8) / Ш37 _n0 _vШ37 |