000 nam0 4500
001 1167
010 _a966-311-000-7
090 _a1167
100 _a20171109d2004 m||y0ukry50 ca
101 0 _aukr
102 _aUA
200 1 _aКультурологія
_eнавчальний посібник
_fШевнюк О. Л.
210 _aК.
_cЗнання-Прес
_d2004
215 _a353 с.
_cил.
225 _aВища освіта XXI століття
327 1 1 _bПередмова
_p9
_bРозділ 1. ЕПІСТЕМОЛОГІЯ КУЛЬТУРИ
_p17
_bТема 1.1. Культурологія як наукова і навчальна дисципліна
_p18
_d1.1.1. Соціально-історичний контекст інституціалізації культурології
_p19
_d1.1.2. Предмет культурології
_p21
_d1.1.3. Категорії культурології
_p25
_d1.1.4. Культурологічний метод
_p29
_d1.1.5. Основні концептуальні парадигми культурології
_p31
_bОсновні поняття
_p41
_bКонтрольні запитання
_p42
_bТестові завдання
_p44
_bТворчі завдання
_p49
_bЛітература
_p59
_bТема 1.2. Культура як предмет культурології
_p60
_c1.2.1. Сутність культури
_p61
_c1.2.2. Морфологія культури
_p67
_c1.2.3. Типологія культури
_p69
_c1.2.4. Динаміка культури
_p75
_c1.2.5. Семіотика культури
_p78
_bОсновні поняття
_p82
_bКонтрольні запитання
_p83
_bТестові завдання
_p84
_bТворчі завдання
_p90
_bЛітература
_p98
_bТема 1.3. Культурогенез
_p100
_c1.3.1. Генезис культури
_p101
_c1.3.2. Міфологічна модель світу
_p102
_c1.3.3. Людина в первісній культурі
_p107
_bОсновні поняття
_p113
_bКонтрольні запитання
_p114
_bТестові завдання
_p115
_bТворчі завдання
_p119
_bЛітература
_p128
_bРозділ 2. ТИПОЛОГІЯ КУЛЬТУРИ
_p131
_bТема 2.1. Культури Давнього часу
_p132
_c2.1.1. Давньосхідна модель світу
_p133
_c2.1.2. Людина в давньосхідних культурах
_p136
_c2.1.3. “Космос” античної культури
_p130
_c2.1.4. Людина в античній культурі
_p143
_bОсновні поняття
_p147
_bКонтрольні запитання
_p148
_bТестові завдання
_p149
_bТворчі завдання
_p153
_bЛітература
_p160
_bТема 2.2. Культури Сходу
_p161
_c2.2.1. Феномен культур Сходу
_p162
_c2.2.2. Світ і людина в індо-буддійському типі культури
_p165
_c2.2.3. Світ і людина в японо-буддійському типі культури
_p169
_c2.2.4. Світ і людина в даосько-конфуціанському типі культури
_p173
_c2.2.5. Світ і людина в арабо-мусульманському типі культури
_p177
_bОсновні поняття
_p181
_bКонтрольні запитання
_p182
_bТестові завдання
_p183
_bТворчі завдання
_p188
_bЛітература
_p199
_bТема 2.3. Західнохристиянська і східнохристиянська культури в добу Середньовіччя і Ренесансу
_p200
_c2.3.1. Феномен західнохристиянської культури
_p201
_c2.3.2. Українська культура як феномен Східнохристи-янського світу
_p206
_c2.3.3. Світоглядні універсали християнського Середньовіччя
_p212
_c2.3.4. Людина в середньовічній культурі
_p217
_c2.3.5. Ренесансний антропоцентризм
_p219
_bОсновні поняття
_p224
_bКонтрольні запитання
_p225
_bТестові завдання
_p226
_bТворчі завдання
_p232
_bЛітература
_p239
_bТема 2.4. Західнохристиянська і східнохристиянська культури в добу Нового часу
_p241
_c2.4.1. Світомодель Нового часу в українській і європейській культурах
_p242
_c2.4.2. Антропологічні моделі в українській і західній культурах Нового часу
_p244
_c2.4.3. Людина і світ в українській і європейській культурах кінця XIX ст
_p252
_bОсновні поняття
_p259
_bКонтрольні запитання
_p260
_bТестові завдання
_p261
_bТворчі завдання
_p271
_bЛітература
_p292
_bТема 2.5. Культура Новітнього часу
_p294
_c2.5.1. Модерністська модель світу в західній та українській інтерпретаціях
_p295
_c2.5.2. Людина в українській і світовій культурах Новітнього часу
_p302
_c2.5.3. Феномен американської культури
_p305
_c2.5.4. Постмодерністська модель світу в українській і світовій інтерпретаціях
_p309
_bОсновні поняття
_p314
_bКонтрольні запитання
_p315
_bТестові завдання
_p316
_bТворчі завдання
_p321
_bЛітература
_p332
_bКлючі до тестів і відповіді на творчі завдання
_p334
_bЦитовано за такими джерелами
_p338
_bІменний покажчик
_p341
_bПредметний покажчик
_p347
330 _aЗа змістом посібник відповідає програмі навчальної дисципліни “Культурологія” для студентів вищих навчальних закладів. В основу посібника покладено сучасні підходи до типології культур. Новизна посібника полягає в методичній багатоваріантності. Його структура відповідає вимогам модульно-рейтингової системи навчання та особливостям дистанційної форми навчання. Поряд із стислим викладом теоретичного матеріалу у посібнику наводяться фрагменти текстів культур різних епох і система різнорівневих форм контролю здобутих знань (контрольні запитання, тестові та творчі завдання), спрямованих на розвиток інтегрального мислення та інтерпретаційного досвіду студентів. Посібник устатковано словником основних понять до кожної з тем.
675 _a008(075.8)
686 _2udc
_a71я73 Ш37
700 1 _4070
_91507
_aШевнюк
_bО. Л.
_gОлена Леонідівна
801 1 _aUA
_bUA-BuIAS
_c20171109
942 _2udc
_cBOOK
_h008(075.8)
_j008(075.8) / Ш37
_n0
_vШ37