000 nam0 4500
001 1373
010 _a978-966-364-805-7
090 _a1373
100 _a20180228d2009 u||y0ukry50 ca
101 0 _aukr
102 _aUA
200 1 _aЕтика та етикет у зовнішньоекономічній діяльності
_eнавчальний посібник
_fО. М. Невелєв, В. В. Іваненко
210 _aКиїв
_cЦентр учбової літератури
_d2009
215 _a166 с.
327 1 1 _bВступ
_p5
_bРозділ 1. Управління зовнішньоекономічною діяльністю в Україні
_p8
_c1.1. Передумови ефективної участі України в міжнародних економічних відносинах
_p8
_c1.2. Регулювання зовнішньоекономічної діяльності в Україні та особливості міжнародного менеджменту
_p15
_c1.3. Менеджер в управлінні зовнішньоекономічною діяльністю
_p27
_bРозділ 2. Етичне здійснення зовнішньоекономічної діяльності як фактор соціальної відповідальності міжнародних бізнес-менеджерів
_p37
_c2.1. Ділова професійна етика. Основні складові
_p37
_c2.2. Правова етика здійснення зовнішньоекономічної діяльності
_p40
_c2.3. Корпоративна етика здійснення зовнішньоекономічної діяльності
_p49
_c2.4. Особистісна етика здійснення зовнішньоекономічної діяльності
_p58
_bРозділ 3. Етикет як умова ефективного здійснення зовнішньоекономічної діяльності
_p67
_c3.1. Діловий етикет. Загальне поняття
_p67
_c3.2. Деякі протокольні положення дотримання етикету в системі зовнішньоекономічної діяльності
_p70
_d• Дотримання правил формування іміджу ділової людини
_p71
_d• Основні правила етикету при особистому спілкуванні
_p75
_bРозділ 4. Національні особливості етики та етикету здійснення зовнішньоекономічної діяльності
_p79
_c4.1. Наявність та значення національних особливостей здійсненні зовнішньоекономічної діяльності
_p79
_c4.2. Специфічні особливості етики здійснення ЗЕД в деяких країнах
_p84
_d• Росія
_p84
_d• США
_p85
_d• Велика Британія
_p86
_d• Італія
_p88
_d• Іспанія
_p89
_d• Франція
_p89
_d• Німеччина
_p91
_d• Мусульманські країни
_p92
_d• Китай
_p94
_d• Корея
_p96
_d• Японія
_p98
_bКороткий довідник основних термінів і понять
_p102
_bЛітература
_p120
_bДодатки
_p122
330 _aПосібник висвітлює проблеми здійснення ЗЕД у процесі налагодження міжнародних економічних відносин. Основна увага приділяється значенню етики та етикету здійснення ЗЕД міжнародними бізнес-менеджерами. Обгрунтовуються правова, корпоративна та особистісна складові ділової професійної етики міжнародної бізнес-діяльності. Наводяться деякі національні особливості етики та етикету здійснення ЗЕД, а також основна бізнес термінологія, яку необхідно знати та використовувати міжнародним бізнес-менеджерам. Для фахівців ЗЕД, студентів кафедр менеджменту ЗЕД та широке коло читачів, які цікавляться цією проблемою.
675 _a395 (075.8)
686 _2rubbkm
_a87.7я73
700 1 _91804
_aНевелєв
_bО. М.
_gОлександр Михайлович
_4070
701 1 _4070
_91805
_aІваненко
_bВ. В.
_gВалентина Василівна
801 1 _aUA
_bUA-BuIAS
_c20180228
942 _2udc
_cEDU
_h17 (075.8)
_j17 (075.8) / Н40
_n0
_vН40