000 | nam0 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 1373 | ||
010 | _a978-966-364-805-7 | ||
090 | _a1373 | ||
100 | _a20180228d2009 u||y0ukry50 ca | ||
101 | 0 | _aukr | |
102 | _aUA | ||
200 | 1 |
_aЕтика та етикет у зовнішньоекономічній діяльності _eнавчальний посібник _fО. М. Невелєв, В. В. Іваненко |
|
210 |
_aКиїв _cЦентр учбової літератури _d2009 |
||
215 | _a166 с. | ||
327 | 1 | 1 |
_bВступ _p5 _bРозділ 1. Управління зовнішньоекономічною діяльністю в Україні _p8 _c1.1. Передумови ефективної участі України в міжнародних економічних відносинах _p8 _c1.2. Регулювання зовнішньоекономічної діяльності в Україні та особливості міжнародного менеджменту _p15 _c1.3. Менеджер в управлінні зовнішньоекономічною діяльністю _p27 _bРозділ 2. Етичне здійснення зовнішньоекономічної діяльності як фактор соціальної відповідальності міжнародних бізнес-менеджерів _p37 _c2.1. Ділова професійна етика. Основні складові _p37 _c2.2. Правова етика здійснення зовнішньоекономічної діяльності _p40 _c2.3. Корпоративна етика здійснення зовнішньоекономічної діяльності _p49 _c2.4. Особистісна етика здійснення зовнішньоекономічної діяльності _p58 _bРозділ 3. Етикет як умова ефективного здійснення зовнішньоекономічної діяльності _p67 _c3.1. Діловий етикет. Загальне поняття _p67 _c3.2. Деякі протокольні положення дотримання етикету в системі зовнішньоекономічної діяльності _p70 _d• Дотримання правил формування іміджу ділової людини _p71 _d• Основні правила етикету при особистому спілкуванні _p75 _bРозділ 4. Національні особливості етики та етикету здійснення зовнішньоекономічної діяльності _p79 _c4.1. Наявність та значення національних особливостей здійсненні зовнішньоекономічної діяльності _p79 _c4.2. Специфічні особливості етики здійснення ЗЕД в деяких країнах _p84 _d• Росія _p84 _d• США _p85 _d• Велика Британія _p86 _d• Італія _p88 _d• Іспанія _p89 _d• Франція _p89 _d• Німеччина _p91 _d• Мусульманські країни _p92 _d• Китай _p94 _d• Корея _p96 _d• Японія _p98 _bКороткий довідник основних термінів і понять _p102 _bЛітература _p120 _bДодатки _p122 |
330 | _aПосібник висвітлює проблеми здійснення ЗЕД у процесі налагодження міжнародних економічних відносин. Основна увага приділяється значенню етики та етикету здійснення ЗЕД міжнародними бізнес-менеджерами. Обгрунтовуються правова, корпоративна та особистісна складові ділової професійної етики міжнародної бізнес-діяльності. Наводяться деякі національні особливості етики та етикету здійснення ЗЕД, а також основна бізнес термінологія, яку необхідно знати та використовувати міжнародним бізнес-менеджерам. Для фахівців ЗЕД, студентів кафедр менеджменту ЗЕД та широке коло читачів, які цікавляться цією проблемою. | ||
675 | _a395 (075.8) | ||
686 |
_2rubbkm _a87.7я73 |
||
700 | 1 |
_91804 _aНевелєв _bО. М. _gОлександр Михайлович _4070 |
|
701 | 1 |
_4070 _91805 _aІваненко _bВ. В. _gВалентина Василівна |
|
801 | 1 |
_aUA _bUA-BuIAS _c20180228 |
|
942 |
_2udc _cEDU _h17 (075.8) _j17 (075.8) / Н40 _n0 _vН40 |