000 | 07738nam0 2200229 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 1381 | ||
010 | _a966-629-009-Х | ||
090 | _a1381 | ||
100 | _a20180321d2003 u||y0ukry50 ca | ||
101 | 0 | _aukr | |
102 | _aUA | ||
200 | 1 |
_aЕтика бізнесу _eнавчальний посібник _fН. П. Статінова, С. Г. Радченко |
|
210 |
_aКиїв _cКиївський національний торгівельно-економічний університет _d2003 |
||
215 | _a279 с. | ||
327 | 1 | 1 |
_bВступ _p3 _bРозділ І. Етика -підґрунтя сучасного бізнесу _p5 _c1.1. Моральні засади міжлюдських відносин _p7 _c1.2. Розвиток та сучасний стан етичних теорій _p10 _c1.3. Види етичних норм: універсальні, групові, особистісні _p25 _c1.4. Співвідношення матеріальних і духовних факторів у визначенні мети і засобів у підприємницькій діяльності _p28 _bРозділ II. Розвиток етики бізнесу _p35 _c2.1. Бізнес-етика: історія і сучасність _p36 _c2.2. Етичні норми, принципи ведення справи _p42 _c2.3. Корпоративні кодекси ділової поведінки _p48 _c2.4. Взаємна довіра - основа етики бізнесу _p50 _bРозділ III. Бізнес-етикет: сутність, правила _p56 _c3.1. Поняття етикету. З історії розвитку етикету _p57 _c3.2. Види етикету _p61 _c3.3. Сучасний діловий протокол та етикет _p64 _bРозділ IV. Бізнес-етика організації, фірми _p70 _c4.1. Етичні норми: правила їх використання в управлінській сфері _p71 _c4.2 Ставлення управлінського персоналу до найманого працівника _p77 _c4.3. Ставлення працівника до своїх обов’язків _p83 _c4.4. Етичні норми у взаємовідносинах із діловими партнерами, конкурентами _p89 _c4.5. Меценатство як прояв етичної поведінки _p96 _bРозділ V. Стиль і манери бізнесмена _p102 _c5.1. Імідж. Основні правила формування позитивного іміджу _p103 _c5.2. Заповзятливість - найвагоміша складова іміджу підприємця _p108 _c5.3. Зовнішній вигляд підприємця _p109 _c5.4. Повсякденний одяг ділової жінки _p113 _c5.5. Вечірній одяг _p117 _c5.6. Постава, хода та манери _p119 _bРозділ VI. Культура поведінки поза службою _p124 _c6.1. Обов’язки чоловіків та привілеї жінок _p125 _c6.2. Правила поведінки в громадських місцях _p127 _c6.3. Поведінка в родині _p130 _c6.4. Правила прийому гостей _p132 _c6.5. Правила поведінки за столом _p136 _bРозділ VII. Етичні норми ділового спілкування _p141 _c7.1. Культура ділового спілкування - важлива умова професіоналізму бізнесмена _p142 _c7.2. Техніка ефективного спілкування _p148 _c7.3. Бар’єри спілкування та шляхи їх подолання _p152 _c7.4. Мовне спілкування як показник рівня культури співрозмовників _p156 _c7.5. Елементи мовного етикету в діловому листуванні _p161 _bРозділ VIII. Етика та етикет ділової суперечки _p168 _c8.1. Суперечка - постійний супутник бізнесменів _p169 _c8.2. Різновиди та методи суперечок _p171 _c8.3. Помилки та виверти під час суперечки _p176 _c8.4. Питання та зауваження в суперечках _p177 _c8.5. Етичні норми ведення суперечки _p181 _bРозділ IX. Невербальні засоби спілкування та діловий етикет _p187 _c9.1. Милозвучність мови та мовний етикет _p188 _c9.2. Кінесика та діловий етикет _p192 _c9.3. Правила просторової організації _p195 _c9.4. Мова жестів та етикет під час бесіди та виступу _p196 _bРозділ X. Культура публічною виступу _p204 _c10.1. Підготовка до виступу _p205 _c10.2. Композиція промови _p208 _c10.3. Логічна культура виступу _p211 _c10.4. Культура взаємодії оратора з аудиторією _p214 _c10.5. Особливості спілкування бізнесменів з представниками преси _p216 _bРозділ XI. Етикет телефонних розмов, ділових зустрічей, нарад _p219 _c11.1. Правила використання електронних засобів _p220 _c11.2. Етикет ділових зустрічей _p226 _c11.3. Культура ділової бесіди _p228 _c11.4. Використання правил етикету під час проведення нарад _p231 _bРозділ XII. Етика та етикет у ділових міжнародних стосунках бізнесменів _p234 _c12.1. Ділова етика та культура у міжнародному бізнесі _p235 _c12.2 Елементи міжнародного етикету _p238 _c12.3. Етикет міжнародних переговорів _p241 _c12.4. Етикет ділових прийомів _p246 _c12.5. Етикет на бізнес-ланчі _p249 _bДодатки _p253 _bРольові ігри, практичні заняття _p253 _bТести _p261 _bСписок літератури _p271 |
330 | _aУ навчальному посібнику розкривається вітчизняний та зарубіжний досвід використання етичних принципів та норм у сфері бізнесу. Узагальнюється накопичений досвід цивілізованих взаємовідносин у сфері підприємницької діяльності, розвитку бізнес-етики в сучасних умовах, її засади, принципи, норми як на рівні всього бізнес-середовища, так на рівні внутрішніх проблем організації, фірми; розглядаються механізми формування корпоративної етики і надаються рекомендації щодо використання норм етикету в ділових стосунках, спілкуванні, у міжнародній діяльності. | ||
675 | _a172.1 | ||
686 |
_2rubbkm _a7075 |
||
700 | 1 |
_4070 _91812 _aСтатінова _bН. П. _gНіна Петрівна |
|
701 | 1 |
_4070 _91814 _aРадченко _bС. Г. _gСвітлана Григорівна |
|
801 | 1 |
_aUA _bUA-BuIAS _c20180321 |
|
942 |
_2udc _cEDU _h174.4(075) _j174.4(075) / С78 _n0 _vС78 |