000 | 14185nam0 2200205 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 1495 | ||
010 | _a966-5812-76-9 | ||
090 | _a1495 | ||
100 | _a20180322d2003 u||y0ukry50 ca | ||
101 | 0 | _aukr | |
200 | 1 |
_aПедагогіка _eнавчальний посібник _fН. Є. Мойсеюк |
|
205 | _a4-є вид., доп. | ||
210 |
_aКиїв _cКДНК _d2003 |
||
215 | _a615 с. | ||
327 | 1 | 1 |
_bВступ _p9 _bЧастина І. Загальні засади педагогіки _p11 _cТема 1. Педагогіка: становлення, сучасний стан _p11 _d1. Виникнення педагогіки як науки _p11 _d2. Об’єкт, предмет і функції педагогіки _p21 _d3. Зв’язок педагогіки з іншими науками та її структура _p24 _d4. Філософські основи педагогіки _p27 _d5. Суть нової методології педагогіки _p34 _d6. Аксіологічний підхід до вивчення педагогічних явищ _p35 _d7. Педагогічні цінності _p38 _d8. Загально- і конкретно-наукова методологія педагогіки _p40 _d9. Методи педагогічних досліджень _p42 _cТема 2. Розвиток, соціалізація і виховання особистості _p53 _d1. Особистість і умови її розвитку _p53 _d2. Спадковість у людському розвитку _p62 _d3. Соціалізація і становлення особистості _p69 _d4. Роль виховання у розвитку людини і формуванні її особистості _p79 _cТема 3. Мета виховання _p88 _d1. Поняття про мету виховання _p88 _d2. Умови і фактори визначення цілей виховання _p91 _d3. Зародження та розвиток ідеї про всебічний розвиток особистості _p94 _d4. Мета виховання в сучасній педагогіці _p98 _d3. Освіта як найважливіша ланка реалізації мети виховання _p103 _d6. Основні тенденції розвитку освіти _p107 _cТема 4. Педагогічний процес _p115 _d1. Суть педагогічного процесу _p115 _d2. Рушійні сили педагогічного процесу _p116 _d3. Педагогічний процес як система _p118 _d4. Цілісність педагогічного процесу _p120 _d5. Закономірності педагогічного процесу _p121 _d6. Організація педагогічного процесу _p124 _cТема 5. Педагог: професійна діяльність і особистість _p130 _d1. Суть педагогічної діяльності, основні види, специфіка _p130 _d2. Структура педагогічної діяльності _p132 _d3. Педагог демократичної школи _p136 _e3.1. Гуманістична спрямованість особистості _p137 _e3.2. Педагогічна і гуманітарна культура _p140 _e3.3. Професійно значимі якості _p142 _e3.4. Професійна компетентність _p147 _bЧастина II. Теорія навчання _p158 _cТема 6. Дидактика: суть, дидактичні концепції, сучасні підходи _p138 _d1. Поняття про дидактику _p158 _d2. Основні дидактичні концепції _p160 _d3. Навчання і розвиток у гуманістичній дидактиці _p168 _d4. Особистісно орієнтоване навчання _p177 _cТема 7. Процес навчання _p186 _d1. Суть процесу навчання _p186 _d2. Процес навчання як система _p187 _d3. Цілі процесу навчання _p189 _d4. Стимулювання процесу навчання _p190 _d5. Зміст навчального процесу _p196 _d6. Організація навчально-пізнавальної діяльності учнів _p197 _d7. Контроль і регулювання навчально-пізнавальної діяльності _p208 _d8. Оцінка і самооцінка якості результатів навчального процесу _p209 _d9. Діяльність учителя і учня у різних видах навчання _p210 _cТема 8. Закономірності і принципи навчання _p222 _d1. Історія проблеми _p222 _d2. Класифікація закономірностей навчання _p224 _d3. Поняття про принцип, правило _p229 _d4. Система дидактичних принципів _p231 _cТема 9. Зміст освіти в загальноосвітній школі _p242 _d1. Поняття про зміст загальної середньої освіти _p242 _d2. Фактори, що зумовлюють зміст освіти _p246 _d3. Теорії організації змісту освіти _p248 _d4. Наукові вимоги до формування змісту освіти _p251 _d5. Реалізація змісту освіти в сучасній школі _p253 _cТема 10. Форми навчання _p262 _d1. Поняття про форми навчання _p262 _d2. З історії форм організації навчання _p263 _d3. Індивідуалізація і диференціація навчання _p269 _d4. Урок - основна форма організації навчання _p276 _d5. Типи і структура уроків _p279 _d6. Організація навчальної діяльності учителя на уроці _p286 _d7. Нестандартні уроки _p289 _d8. Допоміжні форми навчання _p290 _d9. Підготовка уроку _p292 _d10. Самоаналіз уроку _p294 _cТема 11. Методи навчання _p301 _d1. Поняття про методи навчання _p301 _d2. Класифікація методів навчання _p303 _d3. Методи організації і самоорганізації навчально-пізнавальної діяльності _p304 _d4. Методи стимулювання і мотивації учіння _p315 _d5. Методи контролю і самоконтролю _p319 _d6. Бінарні методи навчання _p320 _d7. Ситуаційний метод _p322 _d8. Вибір методів навчання _p323 _cТема 12. Засоби навчання _p327 _d1. Поняття про засоби навчання _p327 _d2. Прості засоби _p328 _d3. Складні засоби _p329 _d4. Інформатизація загальної середньої освіти _p335 _d5. Комп'ютери у навчанні _p337 _cТема 13. Діагностика навчання _p348 _d1. Діагностика результатів навчання _p348 _d2. Контроль результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів _p350 _d3. Тестування рівня засвоєння змісту освіти _p355 _d4. Оцінювання результатів навчання _p358 _bЧастина III. Теорія виховання _p365 _cТема 14. Процес виховання _p365 _d1. Суть процесу виховання _p367 _d2. Процес виховання як система _p366 _d3. Особливості виховного процесу _p372 _d4. Мета і завдання гуманістичного виховання _p374 _d5. Механізми становлення особистості _p379 _d6. Школи гуманістичного виховання _p385 _d7. Закономірності та принципи гуманістичного виховання _p389 _d8. Самовиховання учнів _p395 _cТема 15. Зміст процесу виховання _p401 _d1. Поняття про зміст виховання _p401 _d2. Особливості змісту виховання в сучасній школі.. _p403 _d3. Базова культура особистості: зміст і шляхи формування _p405 _e3.1. Виховання громадянської культури _p405 _e3.2. Виховання розумової культури _p411 _e3.3. Філософсько-світоглядна підготовка _p415 _e3.4. Виховання основ моральної культури _p419 _e3.5. Виховання екологічної культури _p421 _e3.6. Трудове виховання і профорієнтація _p424 _e3.7. Виховання естетичної культури _p428 _e3.8. Виховання фізичної культури _p430 _cТема 16. Форми виховання _p435 _d1. Поняття про форми виховання _p435 _d2. Колектив як форма виховання _p436 _d3. Учнівський колектив _p438 _d4. Розвиток дитячого колективу _p440 _d5. Колектив і особистість _p443 _d6. Педагогічне управління колективом _p446 _d7. Позашкільні форми виховання _p448 _cТема 17. Методи виховання , _p455 _d1. Поняття про методи виховання _p455 _d2. Класифікація методів виховання _p457 _d3. Методи усвідомлення цінностей суспільства _p460 _d4. Методи організації діяльності і формування досвіду суспільної поведінки _p468 _d5. Методи стимулювання діяльності і поведінки _p474 _d6. Методи педагогічної підтримки _p477 _d7. Вибір методів виховання _p479 _cТема 18. Технологія виховання _p483 _d1. Поняття про технологію виховання _p477 _d2. Комплексний підхід _p485 _d3. Виховні справи _p483 _d4. Тематика виховних справ _p489 _d5. Виховна справа як система _p491 _d6. Побудова особистісно орієнтованих ситуацій _p497 _cТема 19. Діагностика вихованості _p503 _d1. Діагностика і вимірювання вихованості _p503 _d2. Критерії вихованості _p504 _d3. Ступені вихованості _p506 _d4. Методи діагностики вихованості _p508 _cТема 20. Родинне та суспільне виховання _p513 _d1. Сім’я як специфічна педагогічна система _p513 _d2. Сімейне виховання в різні періоди розвитку суспільства _p517 _d3. Правові основи сімейного виховання _p521 _d4. Взаємодія школи і сім'ї у вихованні дітей та молоді _p523 _d5. Суспільне виховання _p527 _bЧастина IV. Основи управління загальноосвітнім навчальним закладом _cТема 21. Управління: суть, історія розвитку, сучасний стан управління освітою _p532 _d1. Поняття про управління, менеджмент, внутрі-шкільне управління, педагогічний менеджмент _p533 _d2. Державне управління системою загальної середньої освіти _p538 _d3. Внутрішкільне управління _p546 _d4. Школа як педагогічна система й об'єкт управління _p554 _cТема 22. Процес управління _p563 _d1. Поняття про процес управління _p563 _d2. Функції внутрішкільного управління _p566 _e2.1. Аналіз інформації _p566 _e2.2. Планування _p570 _e2.3. Організація _p576 _e2.4. Внутрішкільний контроль _p579 _d3. Прийняття рішень _p584 _cТема 23. Інноваційні процеси в освіті. Підвищення кваліфікації учителів _p589 _d1. Інновації в освіті _p589 _d2. Передовий педагогічний досвід і впровадження досягнень педагогічної науки _p591 _d3. Підвищення кваліфікації вчителів та їх атестація _p599 |
330 | _aУ посібнику викладено нормативний навчальний курс з педагогіки. Загальні засади педагогіки, питання теорії навчання і виховання, управління загальноосвітнім навчальним закладом розкриті з урахуванням найновіших досягнень сучасної вітчизняної і зарубіжної науки, накопиченого досвіду практичної роботи. Рекомендується студентам, аспірантам і викладачам педагогічних університетів, інститутів, коледжів, слухачам системи підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, учителям загальноосвітніх навчальних закладів. | ||
686 |
_2rubbkm _a74.00 |
||
700 | 1 |
_4070 _91829 _aМойсеюк _bН. Є. _gНеля Євтихівна |
|
801 | 1 |
_aUA _bUA-BuIAS _c20180322 |
|
942 |
_2udc _cEDU _h37.013(075.8) _j37.013(075.8) / М74 _n0 _vМ74 _01 |