000 02221nem0 2200193 4500
001 2068
010 _a966-574-236-1
090 _a2068
100 _a20190120d2001 k||y0ukry50 ca
101 0 _aukr
102 _aUA
200 1 _aУправління міжнародним маркетингом
_eНавчальний посібник
_fЦиганкова Т. М.
210 _aК.
_cКНЕУ
_d2001
215 _a132 с.
330 _aПосібник являє собою систематизований виклад теоретико-методологічних та практичних питань управління міжнародно. маркетинговою діяльністю. Особлива увага приділяється методам розробки та обгрунтування міжнародної маркетингової стратегії, методології міжнародного маркетингового планування, визначенню потенціалу міжнародної діяльності підприємства. Розглядаються сучасні підходи до створення систем маркетингової інформації в міжнародному бізнесі,особливості організації і контролю міжнародної маркетингової діяльності, визначення її змісту та формування вимог до менеджера з міжнародного маркетингу. Містить контрольні та дискусійні запитання до кожної з тем. Рекомендується слухачам магістерської програми "Управління міжнародним бізнесом", а також студентам спеціальностей "Міжнародна економіка" та "Маркетинг" вищих навчальних заклідів.
686 _a65.428
700 1 _4070
_92528
_aЦиганкова
_bТ. М.
_gТетяна Михайлівна
801 1 _aUA
_bUA-BuIAS
_c20190120
942 _2udc
_cEDU
_h339.138
_j339.138 / Ц94
_n0
_vЦ94