000 | 01898nam0 22002051 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 2803 | ||
010 | _a978-966-680-837-3 | ||
090 | _a2803 | ||
100 | _a20190917d2019 m||y0ukry50 ca | ||
101 | 0 | _aukr | |
102 | _aUA | ||
200 | 1 |
_aПсихологія творчості та обдарованості _eНавчальний посібник _fІльїна Н. М. |
|
210 |
_aСуми _cУніверситетська книга _d2019 |
||
215 | _a227 с. | ||
330 | _aУ посібнику проаналізовано основні проблеми психології творчості (роль психічних процесів у творчій діяльності, особливості творчої особистості, мотиви творчості, бар'єри творчості, вплив творчості на здоров'я людини тощо) та обдарованості (проблеми обдарованих дітей, гендерні стереотипи в підході до обдарованості, діти з особливими потребами тощо). Посібник складено на основі узагальненого досвіду викладання дисципліни. "Психологія творчості та обдарованості" у вищому навчальному закладі. Для студентів вищих навчальних закладів, учителів, вихователів та читачів, яких цікавлять проблеми психологічної творчості та обдарованості. | ||
675 | _a159.928 | ||
686 | _a88.45я73 | ||
700 | 1 |
_4070 _92235 _aІльїна _bН. М. _gНіна Михайлівна |
|
801 | 1 |
_aUA _bUA-BuIAS _c20190917 |
|
942 |
_2udc _cEDU _h159.928(075.8) _j159.928(075.8) / І-46 _n0 _vІ-46 _01 |