000 01898nam0 22002051 4500
001 2803
010 _a978-966-680-837-3
090 _a2803
100 _a20190917d2019 m||y0ukry50 ca
101 0 _aukr
102 _aUA
200 1 _aПсихологія творчості та обдарованості
_eНавчальний посібник
_fІльїна Н. М.
210 _aСуми
_cУніверситетська книга
_d2019
215 _a227 с.
330 _aУ посібнику проаналізовано основні проблеми психології творчості (роль психічних процесів у творчій діяльності, особливості творчої особистості, мотиви творчості, бар'єри творчості, вплив творчості на здоров'я людини тощо) та обдарованості (проблеми обдарованих дітей, гендерні стереотипи в підході до обдарованості, діти з особливими потребами тощо). Посібник складено на основі узагальненого досвіду викладання дисципліни. "Психологія творчості та обдарованості" у вищому навчальному закладі. Для студентів вищих навчальних закладів, учителів, вихователів та читачів, яких цікавлять проблеми психологічної творчості та обдарованості.
675 _a159.928
686 _a88.45я73
700 1 _4070
_92235
_aІльїна
_bН. М.
_gНіна Михайлівна
801 1 _aUA
_bUA-BuIAS
_c20190917
942 _2udc
_cEDU
_h159.928(075.8)
_j159.928(075.8) / І-46
_n0
_vІ-46
_01