000 06430nam0 2200313 4500
001 4203
010 _a966-8349-07-9
090 _a4203
100 _a20231126d2009 m||y0ukry50 ca
101 0 _aukr
102 _aUA
200 _aІнтертекс у світлі рампи
_eмонографія
_fМар'яна Шаповал
210 _aКиїв
_cАвтограф
_d2009
215 _a352 с.
320 _aБібліогр.: 301-337 с.
327 1 _bВСТУП
_p3
327 1 _bРОЗДІЛ 1. ТЕОРІЯ ІНТЕРТЕКСТУ: ГЕНЕЗА, ТЕРМІНОЛОГІЯ, ТИПОЛОГІЯ, ФУНКЦІОНУВАННЯ
_p13
_c1.1. Від літописного зводу до тексту культури: інтертекстуальність серед критеріїв художності
_p13
_c1.2. Теоретичні передумови виникнення інтертекстуального підходу
_p19
_c1.3. Система координат: «давні» та «нові» концепції інтертекстуальності
_p25
_c1.4. Проблематика міжтекстового методу
_p42
_c1.5. Окреслення термінів і понять, пов’язаних із міжтекстовістю
_p55
_c1.6. Класифікації інтертекстуальних елементів: типи і форми міжтекстовості
_p61
_c1.7. Виражальні засоби міжтекстовості та способи їх виявлення
_p69
_d1.7.1. Ідентифікація інтертекстуальних елементів: маркери інтертекстуальності
_p69
_d1.7.2. Функціональна диференціація інтекстів
_p73
_c1.8. Специфіка інтертекстуальності в драматургії
_p77
327 1 _bРОЗДІЛ 2. ОДНОТЕКСТОВА РЕФЕРЕНЦІЯ: СЕМАНТИЧНІ ТА СТИЛІСТИЧНІ СТРАТЕГІЇ ІНТЕРТЕКСТУАЛЬНОСТІ
_p81
_c2.1. Семантична активність тематично-фабульних форм інтертекстуальності
_p81
_c2.2. Подолання стилістичного синкретизму: розмежування понять «цитата», «алюзія», «ремінісценція»
_p101
_c2.3. Між класикою і некласикою: семантичні та стилістичні стратегії інтертекстуальності у драматургії Івана Кочерги
_p113
_c2.4. Авторська та читацька маски у некласичній п’єсі: міжтекстові стратегії ранньої драматургії Я. Мамонтова
_p123
_c2.5. Інтертекстуальна поліфонія сатиричної драматургії Миколи Куліша
_p133
_d2.5.1. Світ як текст: застосування стилістичних форм однотекстової референції
_p133
_d2.5.2. Стратегія звернення до прецедентного тексту та використання семантичних форм інтергекстуальності
_p139
_d2.5.3. Функціонування інтертекстуальних включень та їх роль у художній структурі твору
_p146
327 1 _bРОЗДІЛ 3. СИСТЕМНО-ТЕКСТОВА РЕФЕРЕНЦІЯ: ДЕРИВАЦІЙНІ ТА ЖАНРОВІ СТРАТЕГІЇ ІНТЕРТЕКСТУАЛЬНОСТІ
_p150
_c3.1. Співвідношення текстових систем як семіотична проблема
_p150
_c3.2. Пародіювання як спосіб організації драматичного тексту
_p156
_c3.3. Стилізація в драмі: семіотичні механізми, функціонування
_p175
_c3.4. На межі міжтекстовості: питання інтертекстуального відношення до жанрового прототипу
_p189
327 1 _bРОЗДІЛ 4. НАРАТИВНІ СТРАТЕГІЇ ІНТЕРТЕКСТУАЛЬНОСТІ: ГРА МАСКАМИ
_p212
_c4.1. Автор і читач: боротьба свідомостей усередині тексту
_p212
_c4.2. «Повернення» та «реабілітація» автора в іманентному статусі із залученням читацького компонента
_p222
_c4.3. Чи є автор і герой «розбіжними свідомостями»?
_p230
_c4.4. Суб’єктна організація внутрішньотекстового рівня драматичного твору
_p235
_c4.5. Компенсація «авторської відсутності»: біографічний інтертекст сучасної української п’єси
_p244
_c4.6. Конкретний автор за маскою героя: авто і нтер'гекстуал ь ність та символічна автобіографія Миколи Куліша
_p255
_c4.7. Автор-персонаж та читач-персонаж як внутрішньотекстові проекції суб’єкта мовлення
_p267
_c4.8. Монодрама: головний персонаж між оповідачем та ліричним суб’єктом
_p280
327 1 _bВИСНОВКИ
_p290
327 1 _bСПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
_p301
327 1 _bПОКАЖЧИК ІМЕН
_p338
330 _aДосліджено українську драматургію в аспекті впливу міжтекс-тових та міжсуб’єктних відношень на семантику, стилістику, жанрову природу драматичного твору. Для літературознавців, мистецтвознавців, культурологів, широкого кола читачів, що цікавляться проблемами вивчення тексту.
675 _a82-2.=161.2
700 1 _4070
_94433
_aШаповал
_bМ. О.
_gМар'яна Олександрівна
801 0 _aUA
_bUA-BuIAS
_c20231126
942 _2udc
_cBOOK
_n0
_h82-2.=161.2
_j82-2.=161.2 / Ш24
_vШ24