000 | 06430nam0 2200313 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 4203 | ||
010 | _a966-8349-07-9 | ||
090 | _a4203 | ||
100 | _a20231126d2009 m||y0ukry50 ca | ||
101 | 0 | _aukr | |
102 | _aUA | ||
200 |
_aІнтертекс у світлі рампи _eмонографія _fМар'яна Шаповал |
||
210 |
_aКиїв _cАвтограф _d2009 |
||
215 | _a352 с. | ||
320 | _aБібліогр.: 301-337 с. | ||
327 | 1 |
_bВСТУП _p3 |
|
327 | 1 |
_bРОЗДІЛ 1. ТЕОРІЯ ІНТЕРТЕКСТУ: ГЕНЕЗА, ТЕРМІНОЛОГІЯ, ТИПОЛОГІЯ, ФУНКЦІОНУВАННЯ _p13 _c1.1. Від літописного зводу до тексту культури: інтертекстуальність серед критеріїв художності _p13 _c1.2. Теоретичні передумови виникнення інтертекстуального підходу _p19 _c1.3. Система координат: «давні» та «нові» концепції інтертекстуальності _p25 _c1.4. Проблематика міжтекстового методу _p42 _c1.5. Окреслення термінів і понять, пов’язаних із міжтекстовістю _p55 _c1.6. Класифікації інтертекстуальних елементів: типи і форми міжтекстовості _p61 _c1.7. Виражальні засоби міжтекстовості та способи їх виявлення _p69 _d1.7.1. Ідентифікація інтертекстуальних елементів: маркери інтертекстуальності _p69 _d1.7.2. Функціональна диференціація інтекстів _p73 _c1.8. Специфіка інтертекстуальності в драматургії _p77 |
|
327 | 1 |
_bРОЗДІЛ 2. ОДНОТЕКСТОВА РЕФЕРЕНЦІЯ: СЕМАНТИЧНІ ТА СТИЛІСТИЧНІ СТРАТЕГІЇ ІНТЕРТЕКСТУАЛЬНОСТІ _p81 _c2.1. Семантична активність тематично-фабульних форм інтертекстуальності _p81 _c2.2. Подолання стилістичного синкретизму: розмежування понять «цитата», «алюзія», «ремінісценція» _p101 _c2.3. Між класикою і некласикою: семантичні та стилістичні стратегії інтертекстуальності у драматургії Івана Кочерги _p113 _c2.4. Авторська та читацька маски у некласичній п’єсі: міжтекстові стратегії ранньої драматургії Я. Мамонтова _p123 _c2.5. Інтертекстуальна поліфонія сатиричної драматургії Миколи Куліша _p133 _d2.5.1. Світ як текст: застосування стилістичних форм однотекстової референції _p133 _d2.5.2. Стратегія звернення до прецедентного тексту та використання семантичних форм інтергекстуальності _p139 _d2.5.3. Функціонування інтертекстуальних включень та їх роль у художній структурі твору _p146 |
|
327 | 1 |
_bРОЗДІЛ 3. СИСТЕМНО-ТЕКСТОВА РЕФЕРЕНЦІЯ: ДЕРИВАЦІЙНІ ТА ЖАНРОВІ СТРАТЕГІЇ ІНТЕРТЕКСТУАЛЬНОСТІ _p150 _c3.1. Співвідношення текстових систем як семіотична проблема _p150 _c3.2. Пародіювання як спосіб організації драматичного тексту _p156 _c3.3. Стилізація в драмі: семіотичні механізми, функціонування _p175 _c3.4. На межі міжтекстовості: питання інтертекстуального відношення до жанрового прототипу _p189 |
|
327 | 1 |
_bРОЗДІЛ 4. НАРАТИВНІ СТРАТЕГІЇ ІНТЕРТЕКСТУАЛЬНОСТІ: ГРА МАСКАМИ _p212 _c4.1. Автор і читач: боротьба свідомостей усередині тексту _p212 _c4.2. «Повернення» та «реабілітація» автора в іманентному статусі із залученням читацького компонента _p222 _c4.3. Чи є автор і герой «розбіжними свідомостями»? _p230 _c4.4. Суб’єктна організація внутрішньотекстового рівня драматичного твору _p235 _c4.5. Компенсація «авторської відсутності»: біографічний інтертекст сучасної української п’єси _p244 _c4.6. Конкретний автор за маскою героя: авто і нтер'гекстуал ь ність та символічна автобіографія Миколи Куліша _p255 _c4.7. Автор-персонаж та читач-персонаж як внутрішньотекстові проекції суб’єкта мовлення _p267 _c4.8. Монодрама: головний персонаж між оповідачем та ліричним суб’єктом _p280 |
|
327 | 1 |
_bВИСНОВКИ _p290 |
|
327 | 1 |
_bСПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ _p301 |
|
327 | 1 |
_bПОКАЖЧИК ІМЕН _p338 |
|
330 | _aДосліджено українську драматургію в аспекті впливу міжтекс-тових та міжсуб’єктних відношень на семантику, стилістику, жанрову природу драматичного твору. Для літературознавців, мистецтвознавців, культурологів, широкого кола читачів, що цікавляться проблемами вивчення тексту. | ||
675 | _a82-2.=161.2 | ||
700 | 1 |
_4070 _94433 _aШаповал _bМ. О. _gМар'яна Олександрівна |
|
801 | 0 |
_aUA _bUA-BuIAS _c20231126 |
|
942 |
_2udc _cBOOK _n0 _h82-2.=161.2 _j82-2.=161.2 / Ш24 _vШ24 |