000 | 04622nam0a2200313 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 4238 | ||
010 | _a978-966-8063-77-4 | ||
090 | _a4238 | ||
100 | _a20240519d2021 m||y0ukry50 ba | ||
101 | 2 |
_aeng _bukr |
|
102 | _aUA | ||
200 |
_aEnglish tests for university students _eтести з англійської мови для студентів вищих навчальних закладів _fO. O. Kolominova _gS. V. Roman, A.V. Polina |
||
210 |
_aКиїв _cМіленіум _d2021 |
||
215 | _a135 с. | ||
327 | 1 |
_bПЕРЕДМОВА _p4 |
|
327 | 1 |
_bПОРАДИ ЩОДО ВИКОНАННЯ ТЕСТІВ УЧАСНИКУ ТЕСТУВАННЯ _p5 |
|
327 | 1 |
_bЧАСТИНА 1. ТЕСТИ _p6 _c1.1. ТЕСТ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ЗА ТЕМОЮ "ПОДОРОЖ' ("TRAVELLING, TOURISM, ON THE MOVE") _p6 _c1.2. ТЕСТ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ЗА ТЕМОЮ "КІНО, ФІЛЬМИ" ("CINEMA, MOVIES") _p17 _c1.3. ТЕСТ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ЗА ТЕМОЮ "ОСВІТА, НАВЧАННЯ" _p31 _c1.4. ТЕСТ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ЗА ТЕМОЮ "МИСТЕЦТВО, КУЛЬТУРА, РОЗВАГИ" ("ARTS AND CULTURE, ENTERTAINMENT') _p45 _c1.5. ТЕСТ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ЗА ТЕМОЮ "НАУКА, НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ЕКОЛОГІЯ" ("SCIENCE, TECHNOLOGIES, ENVIRONMENT") _p64 _c1.6. ТЕСТ ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ _p81 |
|
327 | 1 |
_bЧАСТИНА 2. БЛАНКИ ВІДПОВІДЕЙ ДО ТЕСТІВ _p92 |
|
327 | 1 |
_bЧАСТИНА 3. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИКОНАННЯ ТЕСТІВ З ВІДКРИТИМИ ЗАВДАННЯМИ (НАПИСАННЯ АКАДЕМІЧНОГО ЕСЕ) _p104 _c3.1. ПОРАДИ ЩОДО НАПИСАННЯ АКАДЕМІЧНИХ ЕСЕ _p104 _c3.2. ПЕРЕЛІК ТЕМ ДЛЯ АКАДЕМІЧНИХ ЕСЕ _p105 _c3.3. ДОБІРКА МОВНИХ КЛІШЕ ДЛЯ НАПИСАННЯ АКАДЕМІЧНИХ ЕСЕ (ACADEMIC ESSAYS LANGUAGE BANK) _p108 _c3.4. ЗРАЗКИ ВИКОНАННЯ ТЕСТІВ З ВІДКРИТИМИ ЗАВДАННЯМИ (АКАДЕМІЧНИХ ЕСЕ) (MODEL AND SAMPLE ANSWERS FOR WRITING TASKS) _p111 |
|
327 | 1 |
_bЧАСТИНА 4. КЛЮЧІ З ВІДПОВІДЯМИ, КРИТЕРІЇ ТА ШКАЛИ ОЦІНЮВАННЯ ТЕСТІВ _p123 _c4.1. КЛЮЧІ З ВІДПОВІДЯМИ, КРИТЕРП ТА ШКАЛИ ОЦІНЮВАННЯ ТЕСТІВ ІЗ ЗАКРИТИМИ ЗАВДАННЯМИ _p123 _c4.2. КРИТЕРП ОЦІНЮВАННЯ ТЕСТІВ З ВІДКРИТИМИ ЗАВДАННЯМИ (АКАДЕМІЧНИХ ЕСЕ _p133 |
|
330 | _aМета посібника - допомогти студентам мовного вишу в закріпленні та повторенні вивченого матеріалу у процесі лінгводидактичного тестування, який є засобом контролю в системі навчання іноземних мов і культур, а викладачам - в організації контролю та оцінювання результатів навчання. Реалізації цієї мети має сприяти зміст посібника, укладений з урахуванням Загальноєвропейських Рекомендацій з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання, Типової Програми з англійської мови для університетів/інститутів, Робочих програм навчальної дисципліни англійська мова для студентів III-IV курсів мовних ВНЗ. Для студентів і викладачів мовних вищих навчальних закладів, вступників до магістратури, всіх, хто вивчає англійську мову. | ||
541 |
_aТести з англійської мови для студентів вищих навчальних закладів _zukr |
||
675 | _a811.111'42(079.1) | ||
686 | _2rubbkm | ||
700 | 1 |
_aКоломінова _bО. О. _gОльга Олегівна _4070 _94352 |
|
701 | 1 |
_aРоман _bС. В. _gСвітлана Володимирівна _4070 _93523 |
|
701 | 1 |
_aПоліна _bГ. В. _f1971 - _gГанна Володимирівна _4070 _92814 |
|
801 | 0 |
_aUA _bUA-BuIAS _c20240519 |
|
942 |
_2udc _cEDU _n0 _j811.111'42(079.1) / К60 _vК60 _h811.111'42(079.1) |