000 02841nam0 2200205 4500
010 _a966-608-513-5
090 _983
_a83
100 _a20160607d2005 k||y0ukry50 ca
101 0 _aukr
102 _aUA
200 1 _aІнформаційно-комунікаційний менеджмент у глобальному суспільстві
_eпсихологія, технології, техніка, паблік рилейшнз
_eМонографія
_fВалерій Бебик
210 _aК.
_cМАУП
_d2005
215 _a437 с.
330 _aУ цій праці особливе значення приділяється менеджменту масових комунікацій, менеджменту прес-служб і рекламному медіа-мепсджмснту, які розглядаються через призму таких ключових понять, як паблік рилеЙШНЗ і реклама. У монографії використано унікальні практичні напрацюваиня автора як результат практичної діяльності не тільки на ниві державної служби, а й під час роботи ректором найбільшого недержавного ВНЗ України, досліджено проблематику інформаційно-комунікаційних зв'язків у суспільстві, що глобалізується, в контексті здійснення психологічних впливів на суспільну свідомість. Ґрунтуючись на творчому вивченні й аналізі теоретичних засад комунікації, відштовхуючись від свого практичного досвіду, автор виходить на власне розуміння поняття, змісту і методів здійснення інформаційно-комунікаційпого менеджменту в умовах бурхливого зростання нових інформаційно-комунікаційиих і політико-психологічних технологій. Для фахівців з паблік рилейшнз, психології, політології, соціології, державного управління, масових комунікацій і журналістики.
610 1 _aКомунікація
_aІнформація
_aТехнології
_aГлобалізація
_aМенеджмент
675 _a659.4
686 _a76.0
700 1 _9125
_aБебик
_bВ. М.
_f1959-
_gВалерій Михайлович
801 1 _aUA
_bUA-BuIAS
_c20160607
942 _2udc
_cEDU
_h659.4
_j659.4 / Б35
_n0
_vБ35