Комерційна діяльність , маркетинг і логіка

339.18(075) / Б20
Балабанова Л. В.
Комерційна діяльність : маркетинг і логіка / Балабанова Л. В., Германчук А. М.. —  ; К. : Професіонал, 2004. — 287 с.. — ISBN 966-8556-33-Х
   ББК 339.18
   УДК 339.18
   Навчальний посібник містить методологію аналізу і напрямки вдосконалення управління комерційною діяльністю торговельних підприємств на основі маркетингу. У роботі розкрита сутність, зміст і специфіка комерційної діяльності підприємств в умовах маркетингової орієнтації, визначено місце логістики в комерційній діяльності підприємств і представлена характеристика її функціональних областей; визначений порядок розробки стратегії розвитку комерційної діяльності. Особливу увагу в монографії приділено розробці комплексної системи управління комерційною діяльністю на основі маркетингу.
Навчальний посібник призначений підприємцям, керівникам та фахівцям підприємств різних форм власності, студентам, магістрантам, аспірантам, слухачам бізнес-шкіл, факультетів підвищення кваліфікації та іншим, які зацікавлені у вирішенні цих проблем.

Работает на ПО Коха