Комерційна діяльність : маркетинг і логіка / Балабанова Л. В., Германчук А. М.

Основной Автор-лицо: Автор, Балабанова, Л. В.Язык: українська.Страна: УКРАЇНА.Публикация: К. : Професіонал, 2004Описание: 287 с.ISBN:966-8556-33-Х.Классификация: 339.18Резюме или реферат:Навчальний посібник містить методологію аналізу і напрямки вдосконалення управління комерційною діяльністю торговельних підприємств на основі маркетингу. У роботі розкрита сутність, зміст і специфіка комерційної діяльності підприємств в умовах маркетингової орієнтації, визначено місце логістики в комерційній діяльності підприємств і представлена характеристика її функціональних областей; визначений порядок розробки стратегії розвитку комерційної діяльності. Особливу увагу в монографії приділено розробці комплексної системи управління комерційною діяльністю на основі маркетингу. Навчальний посібник призначений підприємцям, керівникам та фахівцям підприємств різних форм власності, студентам, магістрантам, аспірантам, слухачам бізнес-шкіл, факультетів підвищення кваліфікації та іншим, які зацікавлені у вирішенні цих проблем.. Тип единицы: Навчальні видання
Метки из этой библиотеки: Нет меток из этой библиотеки для этого заголовка. Войдите, чтобы добавлять метки.
Star ratings
    Средний рейтинг: 0.0 (0 голосов)
Экземпляры
Текущая библиотека Собрание Шифр хранения Состояние Ожидается на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 339.18(075) / Б20 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-009467
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 339.18(075) / Б20 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-009466
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 339.18(075) / Б20 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-009471
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 339.18(075) / Б20 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-009468
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 339.18(075) / Б20 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-009469

Навчальний посібник містить методологію аналізу і напрямки вдосконалення управління комерційною діяльністю торговельних підприємств на основі маркетингу. У роботі розкрита сутність, зміст і специфіка комерційної діяльності підприємств в умовах маркетингової орієнтації, визначено місце логістики в комерційній діяльності підприємств і представлена характеристика її функціональних областей; визначений порядок розробки стратегії розвитку комерційної діяльності. Особливу увагу в монографії приділено розробці комплексної системи управління комерційною діяльністю на основі маркетингу.
Навчальний посібник призначений підприємцям, керівникам та фахівцям підприємств різних форм власності, студентам, магістрантам, аспірантам, слухачам бізнес-шкіл, факультетів підвищення кваліфікації та іншим, які зацікавлені у вирішенні цих проблем.

Для данного заглавия нет комментариев.

оставить комментарий.

Работает на ПО Коха