МАРК-запис
000 -Маркер запису |
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) |
16150nam0 2200229 4500 |
001 - Ідентифікатор запису |
Номер ідентифікації примітки |
1078 |
010 ## - ISBN |
ISBN |
966-580-109-0 |
100 ## - Дані загальної обробки |
Дані загальної обробки |
20171010d2001 mkuy0ukry50 ca |
101 0# - Мова |
Мова тексту, звукової доріжки тощо |
українська |
102 ## - Країна публікації/виробництва |
Країна публікації |
УКРАЇНА |
200 1# - Назва |
Основна назва |
Педагогіка |
Підзаголовок |
посібник |
Перші відомості про відповідальність |
Н. П. Волкова |
210 ## - Місце та час видання |
Місце публікування, друку, розповсюдження |
Київ |
Назва видавництва, ім’я видавця, розповсюджувача, тощо |
Академія |
Дата публікації, розповсюдження, тощо |
2001 |
215 ## - Фізичний опис |
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа |
575 с. |
225 ## - Серія |
Назва серії |
Альма-матер |
327 11 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
Розділ 1. Загальні засади педагогіки |
Назва розділу: рівень 2 |
1.1. Предмет і завдання педагогіки |
Назва розділу: рівень 3 |
Педагогіка як наука |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
9 |
Назва розділу: рівень 3 |
Основні педагогічні категорії |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
12 |
Назва розділу: рівень 3 |
Система педагогічних наук |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
15 |
Назва розділу: рівень 3 |
Міжпредметні зв’язки педагогіки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
17 |
Назва розділу: рівень 2 |
1.2. Загальна характеристика логіки і методів науково-педагогічного дослідження |
Назва розділу: рівень 3 |
Метод, методика науково-педагогічного дослідження |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
18 |
Назва розділу: рівень 3 |
Соціологічні методи дослідження |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
26 |
Назва розділу: рівень 3 |
Тестування, проективні методи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
31 |
Назва розділу: рівень 3 |
Математичні методи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
32 |
Назва розділу: рівень 3 |
Логіка (етапи) психолого-педагогічного дослідження |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
32 |
Назва розділу: рівень 2 |
1.3. Проблеми розвитку особистості та їх значення для виховання |
Назва розділу: рівень 3 |
Поняття про особистість, її розвиток та формування |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
34 |
Назва розділу: рівень 3 |
Роль спадковості, середовища й діяльності в розвитку особистості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
38 |
Назва розділу: рівень 3 |
Взаємозв’язок зовнішніх і внутрішніх умов розвитку |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
40 |
Назва розділу: рівень 3 |
Внутрішні суперечності як рушійні сили розвитку |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
41 |
Назва розділу: рівень 3 |
Виховання, навчання і розвиток особистості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
44 |
Назва розділу: рівень 2 |
1.4. Вікові особливості психічного та фізичного розвитку особистості |
Назва розділу: рівень 3 |
Вікові періоди розвитку особистості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
47 |
Назва розділу: рівень 3 |
Індивідуальні особливості учнів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
84 |
Назва розділу: рівень 1 |
Розділ 2. Теорія виховання |
Назва розділу: рівень 2 |
2.1. Сутність, зміст процесу виховання |
Назва розділу: рівень 3 |
Процес виховання, його структура і рушійні сили |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
89 |
Назва розділу: рівень 3 |
Мета і завдання виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
93 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.2. Основні закономірності та принципи виховання |
Назва розділу: рівень 3 |
Закономірності виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
98 |
Назва розділу: рівень 3 |
Принципи виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
99 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.3. Основні напрями виховання |
Назва розділу: рівень 3 |
Громадянське виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
104 |
Назва розділу: рівень 3 |
Розумове виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
108 |
Назва розділу: рівень 3 |
Моральне виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
110 |
Назва розділу: рівень 3 |
Екологічне виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
113 |
Назва розділу: рівень 3 |
Статеве виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
115 |
Назва розділу: рівень 3 |
Правове виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
117 |
Назва розділу: рівень 3 |
Трудове виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
118 |
Назва розділу: рівень 3 |
Естетичне виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
121 |
Назва розділу: рівень 3 |
Фізичне виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
124 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.4. Методи виховання |
Назва розділу: рівень 3 |
Методи, прийоми і засоби виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
127 |
Назва розділу: рівень 3 |
Методи формування свідомості особистості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
128 |
Назва розділу: рівень 3 |
Методи організації діяльності, спілкування та формування досвіду суспільної поведінки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
139 |
Назва розділу: рівень 3 |
Методи стимулювання діяльності і поведінки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
149 |
Назва розділу: рівень 3 |
Методи самовиховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
155 |
Назва розділу: рівень 3 |
Генетико-моделюючий метод виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
161 |
Назва розділу: рівень 3 |
Педагогічні умови використання методів виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
164 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.5. Організаційні форми виховної роботи |
Назва розділу: рівень 3 |
Позакласна виховна робота |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
165 |
Назва розділу: рівень 3 |
Колективні творчі справи (КТС) |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
169 |
Назва розділу: рівень 3 |
Колективне планування виховної роботи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
173 |
Назва розділу: рівень 3 |
Позашкільні заклади в системі освіти і виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
178 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.6. Формування колективу, його вплив на виховання особистості Колектив і його види |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
180 |
Назва розділу: рівень 3 |
Сутність, зміст, функції виховного колективу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
182 |
Назва розділу: рівень 3 |
Діалектика розвитку колективу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
185 |
Назва розділу: рівень 3 |
Чинники розвитку колективу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
186 |
Назва розділу: рівень 3 |
Учнівське самоврядування в школі та класі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
189 |
Назва розділу: рівень 3 |
Формальні та неформальні групи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
192 |
Назва розділу: рівень 3 |
Дитячі та юнацькі громадські організації |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
196 |
Назва розділу: рівень 3 |
Неформальний молодіжний рух |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
201 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.7. Класний керівник. Функції, напрями і форми роботи |
Назва розділу: рівень 3 |
Класний керівник у школі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
206 |
Назва розділу: рівень 3 |
Функції класного керівника |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
207 |
Назва розділу: рівень 3 |
Напрями і форми роботи класного керівника |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
208 |
Назва розділу: рівень 3 |
Критерії оцінювання ефективності виховного процесу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
212 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.8. Виховна робота з педагогічно занедбаними дітьми |
Назва розділу: рівень 3 |
Поняття «педагогічно занедбані діти» |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
215 |
Назва розділу: рівень 3 |
Принципи, шляхи і засоби перевиховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
218 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.9. Взаємодія школи та сім’ї у вихованні молоді |
Назва розділу: рівень 1 |
Розділ 3. Теорія освіти і навчання |
Назва розділу: рівень 2 |
3.1. Дидактика |
Назва розділу: рівень 3 |
Дидактика як галузь педагогіки, її виникнення і розвиток |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
234 |
Назва розділу: рівень 3 |
Зв’язок дидактики з іншими науками |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
236 |
Назва розділу: рівень 3 |
Категорії дидактики |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
237 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.2. Зміст освіти в сучасній школі |
Назва розділу: рівень 3 |
Загальна характеристика змісту освіти |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
240 |
Назва розділу: рівень 3 |
Освітня система в Україні |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
244 |
Назва розділу: рівень 3 |
Стандарти освіти |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
253 |
Назва розділу: рівень 3 |
Основні джерела змісту освіти: навчальний план, навчальна програма, підручники |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
255 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.3. Структура та організація процесу навчання |
Назва розділу: рівень 3 |
Основні функції та компоненти процесу навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
261 |
Назва розділу: рівень 3 |
Структура процесу навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
262 |
Назва розділу: рівень 3 |
Оптимізація процесу навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
268 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.4. Закономірності та принципи навчання |
Назва розділу: рівень 3 |
Закономірності навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
269 |
Назва розділу: рівень 3 |
Принципи навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
271 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.5. Загальні методи навчання |
Назва розділу: рівень 3 |
Методи навчання та їх класифікація |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
275 |
Назва розділу: рівень 3 |
Методи організації та здійснення навчально-пізнавальної діяльності |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
278 |
Назва розділу: рівень 3 |
Методи стимулювання і мотивації навчально-пізнавальної діяльності |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
291 |
Назва розділу: рівень 3 |
Методи контролю і самоконтролю за ефективністю навчально-пізнавальної діяльності |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
294 |
Назва розділу: рівень 3 |
Методика CASE |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
299 |
Назва розділу: рівень 3 |
Загальні вимоги щодо оптимального поєднання методів навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
302 |
Назва розділу: рівень 3 |
Засоби навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
303 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.6. Проблемно-розвиваюче навчання |
Назва розділу: рівень 3 |
Проблемна ситуація як умова пізнавальної активності учнів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
313 |
Назва розділу: рівень 3 |
Класифікація методів проблемно-розвиваючого навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
315 |
Назва розділу: рівень 3 |
Способи та умови застосування методів проблемно-розвиваючого навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
318 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.7. Форми організації навчання |
Назва розділу: рівень 3 |
Організаційні форми навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
324 |
Назва розділу: рівень 3 |
Урок — основна форма організації навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
329 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.8. Позаурочні форми навчання |
Назва розділу: рівень 3 |
Семінарські заняття |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
343 |
Назва розділу: рівень 3 |
Практикуми |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
345 |
Назва розділу: рівень 3 |
Факультативні заняття |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
346 |
Назва розділу: рівень 3 |
Навчальна екскурсія |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
347 |
Назва розділу: рівень 3 |
Додаткові групові, індивідуальні заняття. Предметні гуртки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
348 |
Назва розділу: рівень 3 |
Домашня навчальна робота учнів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
349 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.9. Контроль за навчально-пізнавальною діяльністю |
Назва розділу: рівень 3 |
Сутність, функції, види контролю |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
351 |
Назва розділу: рівень 3 |
Перевірка й оцінювання успішності учнів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
353 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.10. Диференційоване навчання в школі Диференціація в освіті. Види диференціації |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
359 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.11. Навчання обдарованих учнів |
Назва розділу: рівень 3 |
Обдарованість: суть, види, принципи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
362 |
Назва розділу: рівень 3 |
Форми і методи роботи з обдарованими дітьми |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
364 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.12. Проблема відставання учнів у навчанні |
Назва розділу: рівень 1 |
Розділ 4. Школознавство |
Назва розділу: рівень 2 |
4.1. Управління загальноосвітньою школою |
Назва розділу: рівень 3 |
Принципи управління освітою |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
371 |
Назва розділу: рівень 3 |
Структура управління освітою в Україні |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
373 |
Назва розділу: рівень 3 |
Інспектування загальноосвітнього закладу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
375 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.2. Управління загальноосвітнім навчальним закладом |
Назва розділу: рівень 3 |
Управлінські органи в школі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
377 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.3. Планування та облік роботи школи |
Назва розділу: рівень 3 |
Планування роботи школи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
387 |
Назва розділу: рівень 3 |
Особливості внутрішкільного контролю |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
389 |
Назва розділу: рівень 3 |
Види, форми й методи внутрішкільного контролю |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
390 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.4. Методична робота в школі |
Назва розділу: рівень 3 |
Значення методичної роботи для підвищення рівня професійної підготовки вчителя |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
393 |
Назва розділу: рівень 3 |
Основні форми методичної роботи в школі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
395 |
Назва розділу: рівень 3 |
Підвищення кваліфікації та атестація педагогічних працівників |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
399 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.5. Інноваційна спрямованість педагогічної діяльності |
Назва розділу: рівень 1 |
Розділ 5. Педагогічні комунікації |
Назва розділу: рівень 2 |
5.1. Сучасний педагог |
Назва розділу: рівень 3 |
Основні риси, функції сучасного вчителя |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
412 |
Назва розділу: рівень 3 |
Педагогічна майстерність, її елементи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
417 |
Назва розділу: рівень 2 |
5.2. Педагогічна комунікація |
Назва розділу: рівень 3 |
Сутність, функції педагогічної комунікації |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
420 |
Назва розділу: рівень 2 |
5.3. Невербальна комунікація |
Назва розділу: рівень 3 |
Складові невербальної комунікації |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
425 |
Назва розділу: рівень 3 |
Основні засоби невербальної комунікації |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
426 |
Назва розділу: рівень 2 |
5.4. Вербальна комунікація |
Назва розділу: рівень 3 |
Мовне спілкування як факт комунікації |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
430 |
Назва розділу: рівень 3 |
Функції мовлення вчителя |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
433 |
Назва розділу: рівень 2 |
5.5. Педагогічне спілкування як взаємодія |
Назва розділу: рівень 3 |
Особливості, функції педагогічного спілкування |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
434 |
Назва розділу: рівень 3 |
Педагогічне спілкування як діалог |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
437 |
Назва розділу: рівень 3 |
Бар’єри спілкування |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
439 |
Назва розділу: рівень 3 |
Ускладнення, що виникають у процесі спілкування |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
441 |
Назва розділу: рівень 3 |
Структура педагогічного спілкування |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
443 |
Назва розділу: рівень 3 |
Стиль педагогічного спілкування. Установка вчителя |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
445 |
Назва розділу: рівень 3 |
Уміння слухати |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
448 |
Назва розділу: рівень 3 |
Правила педагогічного спілкування |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
450 |
Назва розділу: рівень 2 |
5.6. Соціально-психологічний клімат у колективі |
Назва розділу: рівень 3 |
Взаємозв’язок між членами колективу в спільній діяльності |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
452 |
Назва розділу: рівень 3 |
Соціально-психологічний клімат у педагогічному колективі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
455 |
Назва розділу: рівень 2 |
5.7. Педагогічні конфлікти: види, причини виникнення |
Назва розділу: рівень 3 |
Конфлікти як засіб регулювання міжособистісних стосунків |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
460 |
Назва розділу: рівень 3 |
Конфлікти у школі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
461 |
Назва розділу: рівень 3 |
Педагогічний конфлікт: структура, сфера, динаміка |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
463 |
Назва розділу: рівень 3 |
Конфлікт у взаємодії «вчитель — учні» |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
465 |
Назва розділу: рівень 3 |
Міжособистісні конфлікти у педагогічному колективі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
466 |
Назва розділу: рівень 2 |
5.8. Розв’язання та усунення педагогічних конфліктів |
Назва розділу: рівень 3 |
Конфлікт у педагогічній взаємодії |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
469 |
Назва розділу: рівень 3 |
Поведінка вчителя у конфліктній ситуації |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
470 |
Назва розділу: рівень 3 |
Ігрові методи вирішення конфліктів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
473 |
Назва розділу: рівень 1 |
Розділ 6. З історії педагогіки |
Назва розділу: рівень 2 |
6.1. Історія українського шкільництва та педагогіки |
Назва розділу: рівень 3 |
Виховання і навчання у первісних та родових племенах на території України |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
477 |
Назва розділу: рівень 3 |
Культурний та освітній розквіт Київської Русі (період княжої доби) |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
481 |
Назва розділу: рівень 3 |
Від занепаду до відродження: освіта та розвиток педагогічної думки в епоху культурного відродження України (XVI—XVIII ст.) |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
488 |
Назва розділу: рівень 3 |
У складі двох імперій: українська освіта та педагогіка наприкінці XVIII — на початку XX ст. |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
500 |
Назва розділу: рівень 3 |
Уроки XX століття: шлях до національної школи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
519 |
Назва розділу: рівень 2 |
6.2. Основні проблеми розвитку європейського шкільництва та педагогічної думки |
Назва розділу: рівень 3 |
Антична педагогіка |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
529 |
Назва розділу: рівень 3 |
Особливості освітньо-виховної практики та педагогічної думки в епоху середньовіччя |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
536 |
Назва розділу: рівень 3 |
Школа і педагогічна думка епохи Відродження |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
541 |
Назва розділу: рівень 3 |
Педагогіка епохи Реформації |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
544 |
Назва розділу: рівень 3 |
Педагогічна думка епохи Реформації |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
545 |
Назва розділу: рівень 3 |
Епоха буржуазних революцій та Просвітництва в Європі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
550 |
Назва розділу: рівень 3 |
Становлення і розвиток класичної європейської педагогіки та національної системи народної освіти у XIX ст. |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
556 |
Назва розділу: рівень 3 |
Основні теорії європейської освіти нового часу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
566 |
330 ## - Короткий зміст |
Текст примітки |
У посібнику , враховуючи інноваційність української школи, розкрито загальні засади педагогіки, теорії виховання і навчання учнів, управління загальноосвітньою школою, розвиток українського та європейського шкільництва від початків до сьогодення. Значну увагу приділено новітнім педагогічним технологіям з урахуванням сучасних тенденцій розвитку суспільства, дитячого, молодіжного середовища, а також пошуків і надбань теперішньої педагогічної науки та практики. Адресований студентам вищих навчальних закладів.Прислужиться педагогам-практикам. |
675 ## - УДК |
Індекс |
37.013(075) |
686 ## - Індекси інших класифікацій |
Індекс класифікації |
74.03(0) |
700 #1 - Особисте ім’я |
Код відношення |
Автор |
Внутрішній код Koha |
1345 |
автор |
Волкова |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
Н.П. |
Дати |
1959- |
Розкриття ініціалів власного імені |
Наталія Павлівна |
801 #1 - Джерело походження запису |
Країна |
УКРАЇНА |
Установа |
UA-BuIAS |
Дата |
20171010 |
942 ## - Додаткові дані (Коха) |
Код системи класифікації для розстановки фонду |
Універсальна десяткова класифікація (УДК) |
Тип одиниці (рівень запису) |
Навчальні видання |
Класифікаційна частина шифру збереження |
37.013(075) |
Шифр зберігання |
37.013(075) / В67 |
Статус приховування в ЕК |
Не приховувати в ЕК |
Авторський (кеттерівський) знак, дати чи термін, що додаються до класифікаційного індексу |
В67 |
Кількість видач (випожичань) для усіх примірників |
12 |