Педагогіка (Запис № 1078)

МАРК-запис
000 -Маркер запису
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 16150nam0 2200229 4500
001 - Ідентифікатор запису
Номер ідентифікації примітки 1078
010 ## - ISBN
ISBN 966-580-109-0
100 ## - Дані загальної обробки
Дані загальної обробки 20171010d2001 mkuy0ukry50 ca
101 0# - Мова
Мова тексту, звукової доріжки тощо українська
102 ## - Країна публікації/виробництва
Країна публікації УКРАЇНА
200 1# - Назва
Основна назва Педагогіка
Підзаголовок посібник
Перші відомості про відповідальність Н. П. Волкова
210 ## - Місце та час видання
Місце публікування, друку, розповсюдження Київ
Назва видавництва, ім’я видавця, розповсюджувача, тощо Академія
Дата публікації, розповсюдження, тощо 2001
215 ## - Фізичний опис
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа 575 с.
225 ## - Серія
Назва серії Альма-матер
327 11 - Примітки
Назва розділу: рівень 1 Розділ 1. Загальні засади педагогіки
Назва розділу: рівень 2 1.1. Предмет і завдання педагогіки
Назва розділу: рівень 3 Педагогіка як наука
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 9
Назва розділу: рівень 3 Основні педагогічні категорії
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 12
Назва розділу: рівень 3 Система педагогічних наук
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 15
Назва розділу: рівень 3 Міжпредметні зв’язки педагогіки
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 17
Назва розділу: рівень 2 1.2. Загальна характеристика логіки і методів науково-педагогічного дослідження
Назва розділу: рівень 3 Метод, методика науково-педагогічного дослідження
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 18
Назва розділу: рівень 3 Соціологічні методи дослідження
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 26
Назва розділу: рівень 3 Тестування, проективні методи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 31
Назва розділу: рівень 3 Математичні методи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 32
Назва розділу: рівень 3 Логіка (етапи) психолого-педагогічного дослідження
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 32
Назва розділу: рівень 2 1.3. Проблеми розвитку особистості та їх значення для виховання
Назва розділу: рівень 3 Поняття про особистість, її розвиток та формування
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 34
Назва розділу: рівень 3 Роль спадковості, середовища й діяльності в розвитку особистості
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 38
Назва розділу: рівень 3 Взаємозв’язок зовнішніх і внутрішніх умов розвитку
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 40
Назва розділу: рівень 3 Внутрішні суперечності як рушійні сили розвитку
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 41
Назва розділу: рівень 3 Виховання, навчання і розвиток особистості
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 44
Назва розділу: рівень 2 1.4. Вікові особливості психічного та фізичного розвитку особистості
Назва розділу: рівень 3 Вікові періоди розвитку особистості
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 47
Назва розділу: рівень 3 Індивідуальні особливості учнів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 84
Назва розділу: рівень 1 Розділ 2. Теорія виховання
Назва розділу: рівень 2 2.1. Сутність, зміст процесу виховання
Назва розділу: рівень 3 Процес виховання, його структура і рушійні сили
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 89
Назва розділу: рівень 3 Мета і завдання виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 93
Назва розділу: рівень 2 2.2. Основні закономірності та принципи виховання
Назва розділу: рівень 3 Закономірності виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 98
Назва розділу: рівень 3 Принципи виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 99
Назва розділу: рівень 2 2.3. Основні напрями виховання
Назва розділу: рівень 3 Громадянське виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 104
Назва розділу: рівень 3 Розумове виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 108
Назва розділу: рівень 3 Моральне виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 110
Назва розділу: рівень 3 Екологічне виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 113
Назва розділу: рівень 3 Статеве виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 115
Назва розділу: рівень 3 Правове виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 117
Назва розділу: рівень 3 Трудове виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 118
Назва розділу: рівень 3 Естетичне виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 121
Назва розділу: рівень 3 Фізичне виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 124
Назва розділу: рівень 2 2.4. Методи виховання
Назва розділу: рівень 3 Методи, прийоми і засоби виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 127
Назва розділу: рівень 3 Методи формування свідомості особистості
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 128
Назва розділу: рівень 3 Методи організації діяльності, спілкування та формування досвіду суспільної поведінки
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 139
Назва розділу: рівень 3 Методи стимулювання діяльності і поведінки
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 149
Назва розділу: рівень 3 Методи самовиховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 155
Назва розділу: рівень 3 Генетико-моделюючий метод виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 161
Назва розділу: рівень 3 Педагогічні умови використання методів виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 164
Назва розділу: рівень 2 2.5. Організаційні форми виховної роботи
Назва розділу: рівень 3 Позакласна виховна робота
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 165
Назва розділу: рівень 3 Колективні творчі справи (КТС)
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 169
Назва розділу: рівень 3 Колективне планування виховної роботи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 173
Назва розділу: рівень 3 Позашкільні заклади в системі освіти і виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 178
Назва розділу: рівень 2 2.6. Формування колективу, його вплив на виховання особистості Колектив і його види
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 180
Назва розділу: рівень 3 Сутність, зміст, функції виховного колективу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 182
Назва розділу: рівень 3 Діалектика розвитку колективу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 185
Назва розділу: рівень 3 Чинники розвитку колективу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 186
Назва розділу: рівень 3 Учнівське самоврядування в школі та класі
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 189
Назва розділу: рівень 3 Формальні та неформальні групи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 192
Назва розділу: рівень 3 Дитячі та юнацькі громадські організації
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 196
Назва розділу: рівень 3 Неформальний молодіжний рух
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 201
Назва розділу: рівень 2 2.7. Класний керівник. Функції, напрями і форми роботи
Назва розділу: рівень 3 Класний керівник у школі
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 206
Назва розділу: рівень 3 Функції класного керівника
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 207
Назва розділу: рівень 3 Напрями і форми роботи класного керівника
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 208
Назва розділу: рівень 3 Критерії оцінювання ефективності виховного процесу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 212
Назва розділу: рівень 2 2.8. Виховна робота з педагогічно занедбаними дітьми
Назва розділу: рівень 3 Поняття «педагогічно занедбані діти»
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 215
Назва розділу: рівень 3 Принципи, шляхи і засоби перевиховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 218
Назва розділу: рівень 2 2.9. Взаємодія школи та сім’ї у вихованні молоді
Назва розділу: рівень 1 Розділ 3. Теорія освіти і навчання
Назва розділу: рівень 2 3.1. Дидактика
Назва розділу: рівень 3 Дидактика як галузь педагогіки, її виникнення і розвиток
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 234
Назва розділу: рівень 3 Зв’язок дидактики з іншими науками
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 236
Назва розділу: рівень 3 Категорії дидактики
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 237
Назва розділу: рівень 2 3.2. Зміст освіти в сучасній школі
Назва розділу: рівень 3 Загальна характеристика змісту освіти
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 240
Назва розділу: рівень 3 Освітня система в Україні
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 244
Назва розділу: рівень 3 Стандарти освіти
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 253
Назва розділу: рівень 3 Основні джерела змісту освіти: навчальний план, навчальна програма, підручники
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 255
Назва розділу: рівень 2 3.3. Структура та організація процесу навчання
Назва розділу: рівень 3 Основні функції та компоненти процесу навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 261
Назва розділу: рівень 3 Структура процесу навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 262
Назва розділу: рівень 3 Оптимізація процесу навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 268
Назва розділу: рівень 2 3.4. Закономірності та принципи навчання
Назва розділу: рівень 3 Закономірності навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 269
Назва розділу: рівень 3 Принципи навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 271
Назва розділу: рівень 2 3.5. Загальні методи навчання
Назва розділу: рівень 3 Методи навчання та їх класифікація
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 275
Назва розділу: рівень 3 Методи організації та здійснення навчально-пізнавальної діяльності
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 278
Назва розділу: рівень 3 Методи стимулювання і мотивації навчально-пізнавальної діяльності
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 291
Назва розділу: рівень 3 Методи контролю і самоконтролю за ефективністю навчально-пізнавальної діяльності
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 294
Назва розділу: рівень 3 Методика CASE
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 299
Назва розділу: рівень 3 Загальні вимоги щодо оптимального поєднання методів навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 302
Назва розділу: рівень 3 Засоби навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 303
Назва розділу: рівень 2 3.6. Проблемно-розвиваюче навчання
Назва розділу: рівень 3 Проблемна ситуація як умова пізнавальної активності учнів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 313
Назва розділу: рівень 3 Класифікація методів проблемно-розвиваючого навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 315
Назва розділу: рівень 3 Способи та умови застосування методів проблемно-розвиваючого навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 318
Назва розділу: рівень 2 3.7. Форми організації навчання
Назва розділу: рівень 3 Організаційні форми навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 324
Назва розділу: рівень 3 Урок — основна форма організації навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 329
Назва розділу: рівень 2 3.8. Позаурочні форми навчання
Назва розділу: рівень 3 Семінарські заняття
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 343
Назва розділу: рівень 3 Практикуми
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 345
Назва розділу: рівень 3 Факультативні заняття
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 346
Назва розділу: рівень 3 Навчальна екскурсія
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 347
Назва розділу: рівень 3 Додаткові групові, індивідуальні заняття. Предметні гуртки
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 348
Назва розділу: рівень 3 Домашня навчальна робота учнів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 349
Назва розділу: рівень 2 3.9. Контроль за навчально-пізнавальною діяльністю
Назва розділу: рівень 3 Сутність, функції, види контролю
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 351
Назва розділу: рівень 3 Перевірка й оцінювання успішності учнів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 353
Назва розділу: рівень 2 3.10. Диференційоване навчання в школі Диференціація в освіті. Види диференціації
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 359
Назва розділу: рівень 2 3.11. Навчання обдарованих учнів
Назва розділу: рівень 3 Обдарованість: суть, види, принципи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 362
Назва розділу: рівень 3 Форми і методи роботи з обдарованими дітьми
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 364
Назва розділу: рівень 2 3.12. Проблема відставання учнів у навчанні
Назва розділу: рівень 1 Розділ 4. Школознавство
Назва розділу: рівень 2 4.1. Управління загальноосвітньою школою
Назва розділу: рівень 3 Принципи управління освітою
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 371
Назва розділу: рівень 3 Структура управління освітою в Україні
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 373
Назва розділу: рівень 3 Інспектування загальноосвітнього закладу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 375
Назва розділу: рівень 2 4.2. Управління загальноосвітнім навчальним закладом
Назва розділу: рівень 3 Управлінські органи в школі
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 377
Назва розділу: рівень 2 4.3. Планування та облік роботи школи
Назва розділу: рівень 3 Планування роботи школи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 387
Назва розділу: рівень 3 Особливості внутрішкільного контролю
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 389
Назва розділу: рівень 3 Види, форми й методи внутрішкільного контролю
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 390
Назва розділу: рівень 2 4.4. Методична робота в школі
Назва розділу: рівень 3 Значення методичної роботи для підвищення рівня професійної підготовки вчителя
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 393
Назва розділу: рівень 3 Основні форми методичної роботи в школі
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 395
Назва розділу: рівень 3 Підвищення кваліфікації та атестація педагогічних працівників
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 399
Назва розділу: рівень 2 4.5. Інноваційна спрямованість педагогічної діяльності
Назва розділу: рівень 1 Розділ 5. Педагогічні комунікації
Назва розділу: рівень 2 5.1. Сучасний педагог
Назва розділу: рівень 3 Основні риси, функції сучасного вчителя
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 412
Назва розділу: рівень 3 Педагогічна майстерність, її елементи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 417
Назва розділу: рівень 2 5.2. Педагогічна комунікація
Назва розділу: рівень 3 Сутність, функції педагогічної комунікації
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 420
Назва розділу: рівень 2 5.3. Невербальна комунікація
Назва розділу: рівень 3 Складові невербальної комунікації
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 425
Назва розділу: рівень 3 Основні засоби невербальної комунікації
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 426
Назва розділу: рівень 2 5.4. Вербальна комунікація
Назва розділу: рівень 3 Мовне спілкування як факт комунікації
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 430
Назва розділу: рівень 3 Функції мовлення вчителя
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 433
Назва розділу: рівень 2 5.5. Педагогічне спілкування як взаємодія
Назва розділу: рівень 3 Особливості, функції педагогічного спілкування
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 434
Назва розділу: рівень 3 Педагогічне спілкування як діалог
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 437
Назва розділу: рівень 3 Бар’єри спілкування
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 439
Назва розділу: рівень 3 Ускладнення, що виникають у процесі спілкування
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 441
Назва розділу: рівень 3 Структура педагогічного спілкування
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 443
Назва розділу: рівень 3 Стиль педагогічного спілкування. Установка вчителя
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 445
Назва розділу: рівень 3 Уміння слухати
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 448
Назва розділу: рівень 3 Правила педагогічного спілкування
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 450
Назва розділу: рівень 2 5.6. Соціально-психологічний клімат у колективі
Назва розділу: рівень 3 Взаємозв’язок між членами колективу в спільній діяльності
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 452
Назва розділу: рівень 3 Соціально-психологічний клімат у педагогічному колективі
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 455
Назва розділу: рівень 2 5.7. Педагогічні конфлікти: види, причини виникнення
Назва розділу: рівень 3 Конфлікти як засіб регулювання міжособистісних стосунків
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 460
Назва розділу: рівень 3 Конфлікти у школі
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 461
Назва розділу: рівень 3 Педагогічний конфлікт: структура, сфера, динаміка
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 463
Назва розділу: рівень 3 Конфлікт у взаємодії «вчитель — учні»
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 465
Назва розділу: рівень 3 Міжособистісні конфлікти у педагогічному колективі
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 466
Назва розділу: рівень 2 5.8. Розв’язання та усунення педагогічних конфліктів
Назва розділу: рівень 3 Конфлікт у педагогічній взаємодії
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 469
Назва розділу: рівень 3 Поведінка вчителя у конфліктній ситуації
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 470
Назва розділу: рівень 3 Ігрові методи вирішення конфліктів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 473
Назва розділу: рівень 1 Розділ 6. З історії педагогіки
Назва розділу: рівень 2 6.1. Історія українського шкільництва та педагогіки
Назва розділу: рівень 3 Виховання і навчання у первісних та родових племенах на території України
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 477
Назва розділу: рівень 3 Культурний та освітній розквіт Київської Русі (період княжої доби)
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 481
Назва розділу: рівень 3 Від занепаду до відродження: освіта та розвиток педагогічної думки в епоху культурного відродження України (XVI—XVIII ст.)
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 488
Назва розділу: рівень 3 У складі двох імперій: українська освіта та педагогіка наприкінці XVIII — на початку XX ст.
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 500
Назва розділу: рівень 3 Уроки XX століття: шлях до національної школи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 519
Назва розділу: рівень 2 6.2. Основні проблеми розвитку європейського шкільництва та педагогічної думки
Назва розділу: рівень 3 Антична педагогіка
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 529
Назва розділу: рівень 3 Особливості освітньо-виховної практики та педагогічної думки в епоху середньовіччя
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 536
Назва розділу: рівень 3 Школа і педагогічна думка епохи Відродження
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 541
Назва розділу: рівень 3 Педагогіка епохи Реформації
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 544
Назва розділу: рівень 3 Педагогічна думка епохи Реформації
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 545
Назва розділу: рівень 3 Епоха буржуазних революцій та Просвітництва в Європі
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 550
Назва розділу: рівень 3 Становлення і розвиток класичної європейської педагогіки та національної системи народної освіти у XIX ст.
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 556
Назва розділу: рівень 3 Основні теорії європейської освіти нового часу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 566
330 ## - Короткий зміст
Текст примітки У посібнику , враховуючи інноваційність української школи, розкрито загальні засади педагогіки, теорії виховання і навчання учнів, управління загальноосвітньою школою, розвиток українського та європейського шкільництва від початків до сьогодення. Значну увагу приділено новітнім педагогічним технологіям з урахуванням сучасних тенденцій розвитку суспільства, дитячого, молодіжного середовища, а також пошуків і надбань теперішньої педагогічної науки та практики. Адресований студентам вищих навчальних закладів.Прислужиться педагогам-практикам.
675 ## - УДК
Індекс 37.013(075)
686 ## - Індекси інших класифікацій
Індекс класифікації 74.03(0)
700 #1 - Особисте ім’я
Код відношення Автор
Внутрішній код Koha 1345
автор Волкова
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу Н.П.
Дати 1959-
Розкриття ініціалів власного імені Наталія Павлівна
801 #1 - Джерело походження запису
Країна УКРАЇНА
Установа UA-BuIAS
Дата 20171010
942 ## - Додаткові дані (Коха)
Код системи класифікації для розстановки фонду Універсальна десяткова класифікація (УДК)
Тип одиниці (рівень запису) Навчальні видання
Класифікаційна частина шифру збереження 37.013(075)
Шифр зберігання 37.013(075) / В67
Статус приховування в ЕК Не приховувати в ЕК
Авторський (кеттерівський) знак, дати чи термін, що додаються до класифікаційного індексу В67
Кількість видач (випожичань) для усіх примірників 12
Фонди
Статус вилучення Стан пошкодження Статус втрати/відсутності Статус обмеження доступу Джерело класифікації чи схема поличного розташування Дата надходження Джерельне місце зберігання примірника (домашній підрозділ), код Місце тимчасового зберігання чи видачі (підрозділ зберігання), код Поличкове розташування Штрих-код Дата останнього редагування примірника Дата, коли останній раз бачено примірник Інвентарний номер Повний (примірниковий) шифр збереження Тип обігу (не для випожичання) Вартість, звичайна закупівельна ціна Тип одиниці (рівень примірника) Дата останнього випожичання чи повернення Вид зібрання
Не вилучено з обігу Не пошкоджено Наявний Немає обмежень доступу Універсальна десяткова класифікація (УДК) 02.01.2002 Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 41683-003157 2021-05-26 14:35:13 26.05.2021 7868 37.013(075) / В67 Доступно для випожичання 19.00 Навчальні видання    
Не вилучено з обігу Не пошкоджено Наявний Немає обмежень доступу Універсальна десяткова класифікація (УДК) 02.01.2002 Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 41683-002419 2020-06-11 17:39:05 11.06.2020 7863 37.013(075) / В67 Доступно для випожичання 19.00 Навчальні видання 10.09.2019  
Не вилучено з обігу Не пошкоджено Наявний Немає обмежень доступу Універсальна десяткова класифікація (УДК) 02.01.2002 Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 41683-002420 2021-05-06 11:26:06 06.05.2021 7900 37.013(075) / В67 Доступно для випожичання 19.00 Навчальні видання 10.09.2019  
Не вилучено з обігу Не пошкоджено Наявний Немає обмежень доступу Універсальна десяткова класифікація (УДК) 02.01.2002 Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 41683-002688 2023-08-02 11:53:39 02.08.2023 7887 37.013(075) / В67 Доступно для випожичання 19.00 Навчальні видання 12.11.2019  
Не вилучено з обігу Не пошкоджено Наявний Немає обмежень доступу Універсальна десяткова класифікація (УДК) 02.01.2002 Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 41683-002689 2021-09-08 16:37:50 08.09.2021 7862 37.013(075) / В67 Доступно для випожичання 19.00 Навчальні видання 10.09.2019  
Не вилучено з обігу Не пошкоджено Наявний Немає обмежень доступу Універсальна десяткова класифікація (УДК) 02.01.2002 Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 41683-002690 2022-10-12 12:45:06 12.10.2022 7896 37.013(075) / В67 Доступно для випожичання 19.00 Навчальні видання 08.11.2021  
Не вилучено з обігу Не пошкоджено Наявний Немає обмежень доступу Універсальна десяткова класифікація (УДК) 02.01.2002 Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 41683-002691 2020-05-31 13:04:57 31.05.2020 7886 37.013(075) / В67 Доступно для випожичання 19.00 Навчальні видання 14.11.2019  
Не вилучено з обігу Не пошкоджено Наявний Немає обмежень доступу Універсальна десяткова класифікація (УДК) 02.01.2002 Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 41683-002692 2021-05-12 18:06:12 12.05.2021 7870 37.013(075) / В67 Доступно для випожичання 19.00 Навчальні видання 12.11.2019  
Не вилучено з обігу Не пошкоджено Наявний Немає обмежень доступу Універсальна десяткова класифікація (УДК) 02.01.2002 Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 41683-002693 2021-09-14 17:48:34 14.09.2021 7872 37.013(075) / В67 Доступно для випожичання 19.00 Навчальні видання    
Не вилучено з обігу Не пошкоджено Наявний Немає обмежень доступу Універсальна десяткова класифікація (УДК) 02.01.2002 Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 41683-002695 2021-09-08 16:37:33 08.09.2021 7867 37.013(075) / В67 Доступно для випожичання 19.00 Навчальні видання    
Не вилучено з обігу Не пошкоджено Наявний Немає обмежень доступу Універсальна десяткова класифікація (УДК) 02.01.2002 Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 41683-002696 2021-05-06 11:55:21 06.05.2021 7882 37.013(075) / В67 Доступно для випожичання 19.00 Навчальні видання 16.09.2019  
Не вилучено з обігу Не пошкоджено Наявний   Універсальна десяткова класифікація (УДК) 02.01.2002 Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 41683-004973 2021-05-26 14:34:56 26.05.2021 7892 37.013(075) / В67 Доступно для випожичання   Навчальні видання 11.09.2020 Наукова література

Працює на АБІС Коха