МАРК-запис
000 -Маркер запису |
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) |
09732nam0 2200217 4500 |
001 - Ідентифікатор запису |
Ідентифікатор біб-запису |
1182 |
010 ## - ISBN |
ISBN |
966-620-049-X |
100 ## - Дані загальної обробки |
Дані загальної обробки |
20171114d2002 m||y0ukry50 ca |
101 0# - Мова |
Мова тексту, звукової доріжки тощо |
українська |
102 ## - Країна публікації/виробництва |
Країна публікації |
УКРАЇНА |
200 1# - Назва |
Основна назва |
Українська і зарубіжна література ХХ століття |
Підзаголовок |
Навчальний посібник |
Перші відомості про відповідальність |
Мєднікова Г. С. |
210 ## - Місце та час видання |
Місце публікування, друку, розповсюдження |
К. |
Назва видавництва, ім’я видавця, розповсюджувача, тощо |
Знання |
Дата публікації, розповсюдження, тощо |
2002 |
215 ## - Фізичний опис |
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа |
214 с. |
Інші уточнення фізичних характеристик |
ил. |
327 11 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
Вступ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
9 |
Назва розділу: рівень 1 |
Від автора |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
11 |
Назва розділу: рівень 1 |
Світосприйняття людини XX століття і характерні риси культури цього часу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
13 |
Назва розділу: рівень 2 |
Формування нової картини світу та ідеалу особистості в XX ст |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
13 |
Назва розділу: рівень 2 |
Особливості художньої культури XX ст |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
16 |
Назва розділу: рівень 2 |
Нове в художній мові авангарду |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
16 |
Назва розділу: рівень 2 |
Париж — батьківщина авангарду |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
21 |
Назва розділу: рівень 1 |
Вплив примітивізму на мистецтво авангарду |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
22 |
Назва розділу: рівень 2 |
Значення примітивізму для розвитку авангарду |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
22 |
Назва розділу: рівень 2 |
Анрі Руссо — засновник примітивізму |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
23 |
Назва розділу: рівень 2 |
Примітивізм в українському мистецтві |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
25 |
Назва розділу: рівень 1 |
Фовізм — початок відходу від принципів класичного мистецтва |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
28 |
Назва розділу: рівень 2 |
Основні принципи фовізму |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
28 |
Назва розділу: рівень 2 |
Анрі Матісс — теоретик і відомий художник фовізму |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
29 |
Назва розділу: рівень 1 |
Кубізм — нова ера в живописі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
31 |
Назва розділу: рівень 2 |
Нова концепція станкового живопису в кубізмі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
31 |
Назва розділу: рівень 2 |
Три періоди розвитку кубізму |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
33 |
Назва розділу: рівень 2 |
Значення кубізму для розвитку мистецтва XX ст |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
35 |
Назва розділу: рівень 1 |
Футуризм як напрям авангарду |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
36 |
Назва розділу: рівень 2 |
Нова краса сучасного світу в мистецтві футуризму |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
36 |
Назва розділу: рівень 2 |
Кубофутуризм в Україні й Росії |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
38 |
Назва розділу: рівень 2 |
Особливості слов’янського футуризму |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
39 |
Назва розділу: рівень 1 |
Сутність експресіонізму та його значення для культури XX століття |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
41 |
Назва розділу: рівень 2 |
Витоки (передісторія) експресіонізму |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
41 |
Назва розділу: рівень 2 |
Група “Міст” і становлення графічної мови експресіонізму |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
42 |
Назва розділу: рівень 2 |
“Синій вершник” — мюнхенська група експресіонізму |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
44 |
Назва розділу: рівень 2 |
Післявоєнний експресіонізм |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
45 |
Назва розділу: рівень 2 |
Особливості експресіонізму в українському мистецтві |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
46 |
Назва розділу: рівень 1 |
Місце сюрреалізму в культурі XX століття |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
49 |
Назва розділу: рівень 2 |
Витоки сюрреалізму |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
49 |
Назва розділу: рівень 2 |
Ідеї та практика дадаїзму як засада сюрреалізму |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
50 |
Назва розділу: рівень 2 |
Основні прийоми, принципи та методи сюрреалізму |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
51 |
Назва розділу: рівень 2 |
Художня практика сюрреалізму |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
53 |
Назва розділу: рівень 2 |
Особливості сюрреалізму в кіно |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
55 |
Назва розділу: рівень 1 |
Абстракціонізм як філософське осмислення авангарду |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
57 |
Назва розділу: рівень 2 |
Живописні принципи абстракціонізму |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
57 |
Назва розділу: рівень 2 |
В. Кандинський — засновник абстракціонізму |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
59 |
Назва розділу: рівень 2 |
Особливості слов’янського абстракціонізму |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
61 |
Назва розділу: рівень 2 |
Супрематизм К. Малевича |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
63 |
Назва розділу: рівень 2 |
Геометричний абстракціонізм П. Мондріана |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
70 |
Назва розділу: рівень 1 |
Концепція конструктивізму та її розвиток у культурній традиції |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
73 |
Назва розділу: рівень 2 |
Архітектурний конструктивізм |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
73 |
Назва розділу: рівень 2 |
Конструктивізм в образотворчому мистецтві |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
78 |
Назва розділу: рівень 2 |
Конструктивістський театр |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
79 |
Назва розділу: рівень 2 |
Конструктивізм у проектуванні предметів побуту, текстилю, одягу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
81 |
Назва розділу: рівень 1 |
Особливості українського авангарду |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
84 |
Назва розділу: рівень 2 |
Ліричність, поетичність, декоративність українського авангарду |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
84 |
Назва розділу: рівень 2 |
З історії українського авангарду |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
88 |
Назва розділу: рівень 2 |
М. Бойчук та його школа |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
94 |
Назва розділу: рівень 1 |
Поп-культура та її роль у формуванні естетики другої половини XX століття |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
98 |
Назва розділу: рівень 2 |
Передумови й умови формування поп-арту |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
98 |
Назва розділу: рівень 2 |
Естетичні принципи поп-арту |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
99 |
Назва розділу: рівень 2 |
Р. Раушенберг і Е. Уорхол — засновники поп-арту |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
102 |
Назва розділу: рівень 2 |
Художні напрями 60-х років |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
104 |
Назва розділу: рівень 2 |
Поп-арт, масова культура, кітч |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
106 |
Назва розділу: рівень 1 |
Культура СРСР 60—70-х років |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
108 |
Назва розділу: рівень 2 |
“Неофіційне мистецтво” СРСР 60-х років |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
108 |
Назва розділу: рівень 2 |
Андеграунд 70-х років |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
111 |
Назва розділу: рівень 2 |
Український андеграунд (мистецтво 60-х — початку 80-х років) |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
115 |
Назва розділу: рівень 1 |
Культура постмодернізму |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
119 |
Назва розділу: рівень 2 |
Передумови виникнення постмодернізму |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
119 |
Назва розділу: рівень 2 |
Людина в контексті постмодерністського світобачення |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
121 |
Назва розділу: рівень 2 |
Постмодерністська модель світобачення |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
124 |
Назва розділу: рівень 2 |
Основні принципи постмодерністської естетики |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
128 |
Назва розділу: рівень 2 |
Постмодерністська скульптура і архітектура |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
132 |
Назва розділу: рівень 1 |
Кінетизм і його вплив на становлення нової форми сучасного мистецтва |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
138 |
Назва розділу: рівень 2 |
Джерела та передісторія виникнення кінетизму |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
138 |
Назва розділу: рівень 2 |
Кінетизм як напрям сучасного мистецтва |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
140 |
Назва розділу: рівень 2 |
Проблеми кінетичного формоутворення |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
140 |
Назва розділу: рівень 2 |
Ідея синтезу в кінетизмі: світло, звук, рух |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
143 |
Назва розділу: рівень 1 |
Мистецтво соц-арту |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
146 |
Назва розділу: рівень 2 |
В. Комар і О. Меламід — засновники соц-арту |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
146 |
Назва розділу: рівень 2 |
Соц-артівська естетика та семантика |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
148 |
Назва розділу: рівень 2 |
Нью-Йоркська школа соц-арту |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
150 |
Назва розділу: рівень 2 |
Московська школа соц-арту. Другий етап |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
152 |
Назва розділу: рівень 2 |
Постсоц-арт |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
155 |
Назва розділу: рівень 1 |
Естетика і стилістика гіперреалізму в постмодернізмі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
159 |
Назва розділу: рівень 2 |
Історія виникнення гіперреалізму |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
159 |
Назва розділу: рівень 2 |
Основні принципи гіперреалізму |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
161 |
Назва розділу: рівень 2 |
Основні жанри фотореалізму |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
163 |
Назва розділу: рівень 3 |
Урбаністичний пейзаж. Вулиці |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
163 |
Назва розділу: рівень 3 |
Натюрморт. Річ у фотореалізмі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
164 |
Назва розділу: рівень 3 |
Обличчя. Камерний жанр у фотореалізмі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
166 |
Назва розділу: рівень 2 |
Гіперреалізм у музиці, театрі, скульптурі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
167 |
Назва розділу: рівень 2 |
Гіпертекст — майбутнє літератури |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
170 |
Назва розділу: рівень 1 |
Теорія і практика концептуалізму |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
173 |
Назва розділу: рівень 2 |
Історія формування концептуалізму як течії мистецтва |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
173 |
Назва розділу: рівень 2 |
Концептуалізм і соц-арт: спільне й особливе |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
175 |
Назва розділу: рівень 2 |
Естетика концептуального мистецтва |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
176 |
Назва розділу: рівень 2 |
Перформанс у концептуалізмі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
180 |
Назва розділу: рівень 2 |
Особливості радянського концептуалізму |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
184 |
Назва розділу: рівень 2 |
Постконцептуалізм |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
187 |
Назва розділу: рівень 1 |
Психоделічне мистецтво |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
188 |
Назва розділу: рівень 2 |
Мета і завдання психоделічного мистецтва |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
188 |
Назва розділу: рівень 2 |
Психоделічна музика |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
189 |
Назва розділу: рівень 2 |
Психоделіка у кінематографі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
191 |
Назва розділу: рівень 2 |
Психоделічний живопис |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
192 |
Назва розділу: рівень 1 |
Українська культура 80—90-х років |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
194 |
Назва розділу: рівень 2 |
Необароко у контексті українського менталітету |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
196 |
Назва розділу: рівень 2 |
Особливості сучасного українського мистецтва |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
199 |
Назва розділу: рівень 2 |
Постмодерністські риси української літератури 80—90-х років |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
204 |
Назва розділу: рівень 2 |
Постмодернізм в українському живописі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
205 |
Назва розділу: рівень 1 |
Словник термінів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
208 |
Назва розділу: рівень 1 |
Література |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
213 |
330 ## - Короткий зміст |
Текст примітки |
Аналізується культура ХХ століття. Розглядаються історія і теорія художньої творчості, практика розвитку сучасного мистецтва в Україні і світі. На основі аналізу конкретних творів мистецтва досліджуються і розкриваються своєрідність відображення дійсності в мистецтві авангарду, найважливіші теоретичні питання авангардизму. Книга орієнтована на програму курсу «Українська і зарубіжна культура» для студентів вищих закладів освіти і може бути цінним і цікавим доповненням до відповідних розділів навчального посібника з цієї навчальної дисципліни. |
675 ## - УДК |
Індекс |
008(4/9)"19"(075.8) |
686 ## - Індекси інших класифікацій |
Код системи |
Таблиці ББК для масових бібліотек в 1 т. |
Індекс класифікації |
63.3(0)я73 М42 |
700 #1 - Особисте ім’я |
Код відношення |
Автор |
Внутрішній код Koha |
1518 |
автор |
Мєднікова |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
Г. С. |
Розкриття ініціалів власного імені |
Галина Сергіївна |
801 #1 - Джерело походження запису |
Країна |
УКРАЇНА |
Установа |
UA-BuIAS |
Дата |
20171114 |
942 ## - Додаткові дані (Коха) |
Код системи класифікації для розстановки фонду |
Універсальна десяткова класифікація (УДК) |
Тип одиниці (рівень запису) |
Книги |
Класифікаційна частина шифру збереження |
008(4/9)"19"(075.8) |
Шифр замовлення |
008(4/9)"19"(075.8) / М42 |
Статус приховування в ЕК |
Не приховувати в ЕК |
Авторський (кеттерівський) знак, дати чи термін, що додаються до класифікаційного індексу |
М42 |