Соціальна філософія менеджменту і освіти в інституційному вимірі глобального розвитку (інтегративна концептологія) (Запис № 1245)

МАРК-запис
000 -Маркер запису
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 14212nam0 2200217 4500
001 - Ідентифікатор запису
Ідентифікатор біб-запису 1245
010 ## - ISBN
ISBN 978-966-96953-7-6
100 ## - Дані загальної обробки
Дані загальної обробки 20171212d2011 k||y0ukry50 ca
101 0# - Мова
Мова тексту, звукової доріжки тощо українська
102 ## - Країна публікації/виробництва
Країна публікації УКРАЇНА
200 1# - Назва
Основна назва Соціальна філософія менеджменту і освіти в інституційному вимірі глобального розвитку (інтегративна концептологія)
Перші відомості про відповідальність В. В. Зінченко
210 ## - Місце та час видання
Місце публікування, друку, розповсюдження Київ
Назва видавництва, ім’я видавця, розповсюджувача, тощо Люксар
Дата публікації, розповсюдження, тощо 2011
215 ## - Фізичний опис
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа 663 с.
327 11 - Примітки
Назва розділу: рівень 1 ВСТУП
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 3
Назва розділу: рівень 1 Частина 1. СИСТЕМА ГЛОБАЛІЗАЦІЇ, ІДЕЙНІ ПАРА ДИГМИ, МОДЕЛІ УПРАВЛІННЯ І СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ОСВІТИ ТА СОЦІУМУ
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 16
Назва розділу: рівень 2 Розділ 1. Основні тенденції глобалізації соціуму і освіти в контексті сучасного світового суспільного розвитку
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 16
Назва розділу: рівень 3 1.1. Сучасні тенденції і перспективи процесу світової глобалі зації
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 16
Назва розділу: рівень 3 1.1.1. Менеджмент освіти і суспільний розвиток: перспективи модернізації і реформування
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 41
Назва розділу: рівень 3 1.1.2. Світовий досвід якісного розвитку інтегративної системи освіти і підготовки науково-дослідних кадрів: традиції, реформи і модернізаційні моделі в умовах глобалізації
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 47
Назва розділу: рівень 3 1.1.3. Континентальна європейська освітньо-наукова система: німецька навчально-наукова модель управління освітою
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 55
Назва розділу: рівень 3 1.1.4. Болонські реформи і німецька науково-освітня модель
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 60
Назва розділу: рівень 3 1.1.5. Англо-саксонська модель освіти і науки. Система освіти у Великобританії
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 67
Назва розділу: рівень 3 1.1.6. Специфіка, проблеми і тенденції управління розвитком освіти та наукової підготовки у СІНА
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 02
Назва розділу: рівень 3 1.1.7. Континентальна європейська освітньо-наукова система: Франція
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 115
Назва розділу: рівень 3 1.1.8. Європейська континентальна система підготовки науко вих кадрів та докторської освіти
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 122
Назва розділу: рівень 2 Розділ 2. Інтеграція менеджменту та соціальної філософії в сучасній глобальній освітньо-виховній парадигмі
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 137
Назва розділу: рівень 3 2.1.9. Соціосистемна глобалізація освіти: тенденції та наслідки
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 137
Назва розділу: рівень 3 2.1.10. Освітній процес як об’єкт інтегративного суспільствознавчого, соціально-філософського і управлінського аналізу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 145
Назва розділу: рівень 3 2.1.11. Соціальне просвітництво і філософія освіти як базис світоглядних основ суспільного та освітнього прогресу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 157
Назва розділу: рівень 3 2.1.12. Основні тенденції розвитку досліджень освіти в контексті світоглядних засад глобального суспільного розвитку і гуманітаризації менеджменту
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 169
Назва розділу: рівень 3 2.1.13.Світоглядні та управлінські аспекти в моделях і методології сучасної соціальної філософії освіти
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 180
Назва розділу: рівень 2 Розділ 3. Суспільна інституалізація освіти в концепціях соціальної філософії і управлінських моделях
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 189
Назва розділу: рівень 3 3.1.14. Сучасні концепції суспільної інституалізації освіти і виховання: соціально-філософські та управлінські моделі
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 189
Назва розділу: рівень 3 3.1.15. Світоглядні передумови виховної проблематики в сучасній соціальній філософії освіти і управлінсько-педагогічні технології
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 201
Назва розділу: рівень 3 3.1.16. Парадигма постмодернізму в менеджменті і новітній соціальній філософії освіти
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 209
Назва розділу: рівень 1 Частина 2. СТРАТЕГІЇ СУСПІЛЬНОГО РОЗВИТКУ: ОСВІТА, СОЦІАЛЬНА ПОВЕДІНКА І МОДЕЛІ УПРАВЛІННЯ В СУЧАСНИХ КОНЦЕПЦІЯХ
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 234
Назва розділу: рівень 2 Розділ 4. Інструменти соціалізації і освітньо-виховний менеджмент
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 234
Назва розділу: рівень 3 4.2.1. Моделі соціалізації, соціоцентризму та соціального детермінізму в західних концепціях менеджменту суспільного виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 234
Назва розділу: рівень 3 4.2.2. Інструменталізм і неопрагматистська соціальна модель менеджменту виховання та освіти
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 251
Назва розділу: рівень 3 4.2.3. Суспільна інституалізація та концептологічні моделі управління освітнім і виховним розвитком
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 261
Назва розділу: рівень 2 Розділ 5. Концептуалізація соціально-освітнього менеджменту
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 279
Назва розділу: рівень 3 5.2.4. Суспільне управління виховним розвитком і освітою
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 279
Назва розділу: рівень 3 5.2.5. Моделі гуманізації освіти і виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 290
Назва розділу: рівень 3 5.2.6. Гуманістичні засади суспільного розвитку і соціального управління
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 298
Назва розділу: рівень 3 5.2.7. Альтернативні моделі інтегрованої системи суспільної освіти, креативного менеджменту і гуманістичного суспільного виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 308
Назва розділу: рівень 2 Розділ 6. Інституційні світоглядні засади суспільного менеджменту і освіти
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 321
Назва розділу: рівень 3 6.2.8.Соціально-гуманістичні принципи менеджменту, освіти, суспільного виховання і формування інтелектуальної особистості
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 321
Назва розділу: рівень 3 6.2.9.Ідеї соціальної освіти в сучасному суспільствознавстві і менеджменті соціального виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 334
Назва розділу: рівень 3 6.2.10. Інституалізація соціальної свідомості як передумова суспільного розвитку в філософії освіти і менеджменті виховання 344 Розділ 7. Дискурс мови як аналітична суспільна онтологія людини в психосоціальних поведінкових моделях
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 359
Назва розділу: рівень 3 7.2.11. Аналітичний дискурс і проблема особистості: мовна комунікація та соціальні «ігри» як суспільна онтологія людини
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 359
Назва розділу: рівень 3 7.2.12. Мова і мовлення в психосоціальних поведінкових моделях
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 374
Назва розділу: рівень 3 7.2.13. Соціолінгвістична психоаналітика і проблемні парадокси виміру людського буття. Суб’єкт-об’єктні відношення і руйнація соціально-культурних стереотипів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 383
Назва розділу: рівень 3 7.2.14. Раціональність «соціальної мови» у критичній теорії і негативній діалектиці
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 397
Назва розділу: рівень 1 Частина 3. ПЕРСПЕКТИВИ СТАЛОГО РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНИХ ГРОМАДЯНСЬКИХ ІНСТИТУТІВ СУСПІЛЬСТВА І ОСВІТНЬО-ВИХОВНИХ ПРОЦЕСІВ ГЛОБАЛЬНОГО ІНДУСТРІАЛЬНОГО СОЦІУМУ
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 411
Назва розділу: рівень 2 Розділ 8. Глобалізація соціуму, інститутів управління і освіти
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 411
Назва розділу: рівень 3 8.3.1. Глобальні світові проблеми системи виховання і освіти в умовах сучасних індустріальних суспільств
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 441
Назва розділу: рівень 3 8.3.2. Неоліберальна модель глобального розвитку і її наслідки для соціуму та освіти
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 430
Назва розділу: рівень 3 8.3.3. Напрями модернізації глобального розвитку, менеджмету освітньо-виховних процесів і філософія ціннісних стратегій сучасного індустріального суспільства світу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 468
Назва розділу: рівень 3 8.3.4. Трансформація інститутів суспільства, систем управління, психо-соціальних орієнтацій і виховних норм в умовах неоіндустріального розвитку
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 480
Назва розділу: рівень 2 Розділ 9. Реформаційні стратегії в суспільному розвитку, освіті і менеджменті
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 496
Назва розділу: рівень 3 9.3.5. Модернізація соціального та економіко-політичного розвитку і потенціал антропологічно-психологічної структури людини в ціннісно-нормативному вимірі сучасного суспільства
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 496
Назва розділу: рівень 3 9.3.6. Світоглядні та соціально-управлінські аспекти системи суспільної культури і завдання соціально-духовного розвитку освіти та особистості в Україні
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 507
Назва розділу: рівень 3 9.3.7. Критична постмодерна соціально-філософська, освітня та управлінська теорія і перспективи моделі демократичної інсти-туалізації
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 529
Назва розділу: рівень 2 Розділ 10. Глобальний розвиток, громадянська інституалізація і перспективи новітньої інтегративної парадигми в менеджменті, соціальній філософії та освіті
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 554
Назва розділу: рівень 3 10.3.8. Стратегія Просвітництва в епоху глобалізації та ідеологій
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 554
Назва розділу: рівень 3 10.3.9. Глобалізація освіти, критична соціальна теорія і перспективи реформ з гуманізації суспільної системи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 575
Назва розділу: рівень 3 10.3.10. Деліберативні моделі модернізації інституційних процесів громадянського суспільства в глобальних умовах суспільних, освітніх та політико-економічних трансформацій
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 592
Назва розділу: рівень 1 ПІСЛЯМОВА
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 616
Назва розділу: рівень 1 ЛІТЕРАТУРА
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 627
330 ## - Короткий зміст
Текст примітки Монографія присвячена дослідженню процесів суспільної громадянської інституалізації в умовах глобалізації, зокрема, в системах освіти і управлінських моделях, в концепціях соціальної філософії. Аналізуються концепції глобального розвитку, моделей управління і рівнів самоуправління, проблеми соціального виховання і освіти, їхня роль у становленні громадянських інститутів, держави й вплив на життя суспільства. В монографії розглядаються тенденції та моделі інститутів глобалізованого суспільства сучасності, освіти і суспільного виховання, процесів соціального управління в контексті розвитку громадянського суспільства з урахуванням існуючих концепцій соціальної філософії, філософії освіти, форм світоглядних стратегій розвитку сучасного індустріального суспільства та глобалізації. Книга стане у нагоді студентам, аспірантам, науковцям, фахівцям у сфері соціальної філософії, менеджменту, педагогіки, аналітики соціальних досліджень, державного управління, усім тим, хто цікавиться проблемою становлення і розвитку концептологічної проблематики глобалізаційних процесів, громадянської інституалізації в сучасній соціальній філософії, філософії освіти і управлінських технологіях, напрямами модернізації глобального менеджменту, освітньо-виховних процесів і філософії ціннісних стратегій розвитку сучасного індустріального суспільства світу.
675 ## - УДК
Індекс 1:316.42+331.107+351.91+37(014+371:485.51.215)
686 ## - Індекси інших класифікацій
Код системи Таблиці ББК для масових бібліотек в 1 т.
Індекс класифікації 81.3(8)
700 #1 - Особисте ім’я
Код відношення Автор
Внутрішній код Koha 1627
автор Зінченко
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу В. В.
Дати 1972-
Розкриття ініціалів власного імені Віктор Вікторович
801 #1 - Джерело походження запису
Країна УКРАЇНА
Установа UA-BuIAS
Дата 20171212
942 ## - Додаткові дані (Коха)
Код системи класифікації для розстановки фонду Універсальна десяткова класифікація (УДК)
Тип одиниці (рівень запису) Навчальні видання
Класифікаційна частина шифру збереження 1:316.42
Шифр замовлення 1:316.42 / З-63
Статус приховування в ЕК Не приховувати в ЕК
Авторський (кеттерівський) знак, дати чи термін, що додаються до класифікаційного індексу З-63
Фонди
Статус вилучення Стан пошкодження Статус втрати/відсутності Статус обмеження доступу Джерело класифікації чи схема поличного розташування Дата надходження Джерельне місце зберігання примірника (домашній підрозділ), код Місце тимчасового зберігання чи видачі (підрозділ зберігання), код Штрих-код Дата останнього редагування примірника Дата, коли останній раз бачено примірник Інвентарний номер Повний (примірниковий) шифр збереження Тип обігу (не для випожичання) Вартість, звичайна закупівельна ціна Тип одиниці (рівень примірника)
Не вилучено з обігу Не пошкоджено Наявний Немає обмежень доступу Універсальна десяткова класифікація (УДК) 27.12.2011 Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту 41683-003441 2020-11-02 01:01:11 18.12.2017 15812 1:316.42 / З-63 Доступно для випожичання 85.60 Навчальні видання
Не вилучено з обігу Не пошкоджено Наявний Немає обмежень доступу Універсальна десяткова класифікація (УДК) 27.12.2011 Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту 41683-003445 2020-11-02 01:01:11 18.12.2017 15809 1:316.42 / З-63 Доступно для випожичання 85.60 Навчальні видання
Не вилучено з обігу Не пошкоджено Наявний Немає обмежень доступу Універсальна десяткова класифікація (УДК) 27.12.2011 Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту 41683-003446 2020-11-02 01:01:11 18.12.2017 15811 1:316.42 / З-63 Доступно для випожичання 85.60 Навчальні видання
Не вилучено з обігу Не пошкоджено Наявний Немає обмежень доступу Універсальна десяткова класифікація (УДК) 27.12.2011 Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту 41683-003442 2020-11-02 01:01:11 18.12.2017 15814 1:316.42 / З-63 Доступно для випожичання 85.60 Навчальні видання
Не вилучено з обігу Не пошкоджено Наявний Немає обмежень доступу Універсальна десяткова класифікація (УДК) 27.12.2011 Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту 4168741701 2020-11-02 01:01:11 18.12.2017 15801 1:316.42 / З-63 Доступно для випожичання 85.60 Навчальні видання

Працює на АБІС Коха