МАРК-запис
000 -Маркер запису |
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) |
14212nam0 2200217 4500 |
001 - Ідентифікатор запису |
Ідентифікатор біб-запису |
1245 |
010 ## - ISBN |
ISBN |
978-966-96953-7-6 |
100 ## - Дані загальної обробки |
Дані загальної обробки |
20171212d2011 k||y0ukry50 ca |
101 0# - Мова |
Мова тексту, звукової доріжки тощо |
українська |
102 ## - Країна публікації/виробництва |
Країна публікації |
УКРАЇНА |
200 1# - Назва |
Основна назва |
Соціальна філософія менеджменту і освіти в інституційному вимірі глобального розвитку (інтегративна концептологія) |
Перші відомості про відповідальність |
В. В. Зінченко |
210 ## - Місце та час видання |
Місце публікування, друку, розповсюдження |
Київ |
Назва видавництва, ім’я видавця, розповсюджувача, тощо |
Люксар |
Дата публікації, розповсюдження, тощо |
2011 |
215 ## - Фізичний опис |
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа |
663 с. |
327 11 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
ВСТУП |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
3 |
Назва розділу: рівень 1 |
Частина 1. СИСТЕМА ГЛОБАЛІЗАЦІЇ, ІДЕЙНІ ПАРА ДИГМИ, МОДЕЛІ УПРАВЛІННЯ І СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ОСВІТИ ТА СОЦІУМУ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
16 |
Назва розділу: рівень 2 |
Розділ 1. Основні тенденції глобалізації соціуму і освіти в контексті сучасного світового суспільного розвитку |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
16 |
Назва розділу: рівень 3 |
1.1. Сучасні тенденції і перспективи процесу світової глобалі зації |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
16 |
Назва розділу: рівень 3 |
1.1.1. Менеджмент освіти і суспільний розвиток: перспективи модернізації і реформування |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
41 |
Назва розділу: рівень 3 |
1.1.2. Світовий досвід якісного розвитку інтегративної системи освіти і підготовки науково-дослідних кадрів: традиції, реформи і модернізаційні моделі в умовах глобалізації |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
47 |
Назва розділу: рівень 3 |
1.1.3. Континентальна європейська освітньо-наукова система: німецька навчально-наукова модель управління освітою |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
55 |
Назва розділу: рівень 3 |
1.1.4. Болонські реформи і німецька науково-освітня модель |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
60 |
Назва розділу: рівень 3 |
1.1.5. Англо-саксонська модель освіти і науки. Система освіти у Великобританії |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
67 |
Назва розділу: рівень 3 |
1.1.6. Специфіка, проблеми і тенденції управління розвитком освіти та наукової підготовки у СІНА |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
02 |
Назва розділу: рівень 3 |
1.1.7. Континентальна європейська освітньо-наукова система: Франція |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
115 |
Назва розділу: рівень 3 |
1.1.8. Європейська континентальна система підготовки науко вих кадрів та докторської освіти |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
122 |
Назва розділу: рівень 2 |
Розділ 2. Інтеграція менеджменту та соціальної філософії в сучасній глобальній освітньо-виховній парадигмі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
137 |
Назва розділу: рівень 3 |
2.1.9. Соціосистемна глобалізація освіти: тенденції та наслідки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
137 |
Назва розділу: рівень 3 |
2.1.10. Освітній процес як об’єкт інтегративного суспільствознавчого, соціально-філософського і управлінського аналізу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
145 |
Назва розділу: рівень 3 |
2.1.11. Соціальне просвітництво і філософія освіти як базис світоглядних основ суспільного та освітнього прогресу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
157 |
Назва розділу: рівень 3 |
2.1.12. Основні тенденції розвитку досліджень освіти в контексті світоглядних засад глобального суспільного розвитку і гуманітаризації менеджменту |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
169 |
Назва розділу: рівень 3 |
2.1.13.Світоглядні та управлінські аспекти в моделях і методології сучасної соціальної філософії освіти |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
180 |
Назва розділу: рівень 2 |
Розділ 3. Суспільна інституалізація освіти в концепціях соціальної філософії і управлінських моделях |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
189 |
Назва розділу: рівень 3 |
3.1.14. Сучасні концепції суспільної інституалізації освіти і виховання: соціально-філософські та управлінські моделі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
189 |
Назва розділу: рівень 3 |
3.1.15. Світоглядні передумови виховної проблематики в сучасній соціальній філософії освіти і управлінсько-педагогічні технології |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
201 |
Назва розділу: рівень 3 |
3.1.16. Парадигма постмодернізму в менеджменті і новітній соціальній філософії освіти |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
209 |
Назва розділу: рівень 1 |
Частина 2. СТРАТЕГІЇ СУСПІЛЬНОГО РОЗВИТКУ: ОСВІТА, СОЦІАЛЬНА ПОВЕДІНКА І МОДЕЛІ УПРАВЛІННЯ В СУЧАСНИХ КОНЦЕПЦІЯХ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
234 |
Назва розділу: рівень 2 |
Розділ 4. Інструменти соціалізації і освітньо-виховний менеджмент |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
234 |
Назва розділу: рівень 3 |
4.2.1. Моделі соціалізації, соціоцентризму та соціального детермінізму в західних концепціях менеджменту суспільного виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
234 |
Назва розділу: рівень 3 |
4.2.2. Інструменталізм і неопрагматистська соціальна модель менеджменту виховання та освіти |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
251 |
Назва розділу: рівень 3 |
4.2.3. Суспільна інституалізація та концептологічні моделі управління освітнім і виховним розвитком |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
261 |
Назва розділу: рівень 2 |
Розділ 5. Концептуалізація соціально-освітнього менеджменту |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
279 |
Назва розділу: рівень 3 |
5.2.4. Суспільне управління виховним розвитком і освітою |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
279 |
Назва розділу: рівень 3 |
5.2.5. Моделі гуманізації освіти і виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
290 |
Назва розділу: рівень 3 |
5.2.6. Гуманістичні засади суспільного розвитку і соціального управління |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
298 |
Назва розділу: рівень 3 |
5.2.7. Альтернативні моделі інтегрованої системи суспільної освіти, креативного менеджменту і гуманістичного суспільного виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
308 |
Назва розділу: рівень 2 |
Розділ 6. Інституційні світоглядні засади суспільного менеджменту і освіти |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
321 |
Назва розділу: рівень 3 |
6.2.8.Соціально-гуманістичні принципи менеджменту, освіти, суспільного виховання і формування інтелектуальної особистості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
321 |
Назва розділу: рівень 3 |
6.2.9.Ідеї соціальної освіти в сучасному суспільствознавстві і менеджменті соціального виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
334 |
Назва розділу: рівень 3 |
6.2.10. Інституалізація соціальної свідомості як передумова суспільного розвитку в філософії освіти і менеджменті виховання 344 Розділ 7. Дискурс мови як аналітична суспільна онтологія людини в психосоціальних поведінкових моделях |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
359 |
Назва розділу: рівень 3 |
7.2.11. Аналітичний дискурс і проблема особистості: мовна комунікація та соціальні «ігри» як суспільна онтологія людини |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
359 |
Назва розділу: рівень 3 |
7.2.12. Мова і мовлення в психосоціальних поведінкових моделях |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
374 |
Назва розділу: рівень 3 |
7.2.13. Соціолінгвістична психоаналітика і проблемні парадокси виміру людського буття. Суб’єкт-об’єктні відношення і руйнація соціально-культурних стереотипів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
383 |
Назва розділу: рівень 3 |
7.2.14. Раціональність «соціальної мови» у критичній теорії і негативній діалектиці |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
397 |
Назва розділу: рівень 1 |
Частина 3. ПЕРСПЕКТИВИ СТАЛОГО РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНИХ ГРОМАДЯНСЬКИХ ІНСТИТУТІВ СУСПІЛЬСТВА І ОСВІТНЬО-ВИХОВНИХ ПРОЦЕСІВ ГЛОБАЛЬНОГО ІНДУСТРІАЛЬНОГО СОЦІУМУ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
411 |
Назва розділу: рівень 2 |
Розділ 8. Глобалізація соціуму, інститутів управління і освіти |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
411 |
Назва розділу: рівень 3 |
8.3.1. Глобальні світові проблеми системи виховання і освіти в умовах сучасних індустріальних суспільств |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
441 |
Назва розділу: рівень 3 |
8.3.2. Неоліберальна модель глобального розвитку і її наслідки для соціуму та освіти |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
430 |
Назва розділу: рівень 3 |
8.3.3. Напрями модернізації глобального розвитку, менеджмету освітньо-виховних процесів і філософія ціннісних стратегій сучасного індустріального суспільства світу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
468 |
Назва розділу: рівень 3 |
8.3.4. Трансформація інститутів суспільства, систем управління, психо-соціальних орієнтацій і виховних норм в умовах неоіндустріального розвитку |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
480 |
Назва розділу: рівень 2 |
Розділ 9. Реформаційні стратегії в суспільному розвитку, освіті і менеджменті |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
496 |
Назва розділу: рівень 3 |
9.3.5. Модернізація соціального та економіко-політичного розвитку і потенціал антропологічно-психологічної структури людини в ціннісно-нормативному вимірі сучасного суспільства |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
496 |
Назва розділу: рівень 3 |
9.3.6. Світоглядні та соціально-управлінські аспекти системи суспільної культури і завдання соціально-духовного розвитку освіти та особистості в Україні |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
507 |
Назва розділу: рівень 3 |
9.3.7. Критична постмодерна соціально-філософська, освітня та управлінська теорія і перспективи моделі демократичної інсти-туалізації |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
529 |
Назва розділу: рівень 2 |
Розділ 10. Глобальний розвиток, громадянська інституалізація і перспективи новітньої інтегративної парадигми в менеджменті, соціальній філософії та освіті |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
554 |
Назва розділу: рівень 3 |
10.3.8. Стратегія Просвітництва в епоху глобалізації та ідеологій |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
554 |
Назва розділу: рівень 3 |
10.3.9. Глобалізація освіти, критична соціальна теорія і перспективи реформ з гуманізації суспільної системи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
575 |
Назва розділу: рівень 3 |
10.3.10. Деліберативні моделі модернізації інституційних процесів громадянського суспільства в глобальних умовах суспільних, освітніх та політико-економічних трансформацій |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
592 |
Назва розділу: рівень 1 |
ПІСЛЯМОВА |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
616 |
Назва розділу: рівень 1 |
ЛІТЕРАТУРА |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
627 |
330 ## - Короткий зміст |
Текст примітки |
Монографія присвячена дослідженню процесів суспільної громадянської інституалізації в умовах глобалізації, зокрема, в системах освіти і управлінських моделях, в концепціях соціальної філософії. Аналізуються концепції глобального розвитку, моделей управління і рівнів самоуправління, проблеми соціального виховання і освіти, їхня роль у становленні громадянських інститутів, держави й вплив на життя суспільства. В монографії розглядаються тенденції та моделі інститутів глобалізованого суспільства сучасності, освіти і суспільного виховання, процесів соціального управління в контексті розвитку громадянського суспільства з урахуванням існуючих концепцій соціальної філософії, філософії освіти, форм світоглядних стратегій розвитку сучасного індустріального суспільства та глобалізації. Книга стане у нагоді студентам, аспірантам, науковцям, фахівцям у сфері соціальної філософії, менеджменту, педагогіки, аналітики соціальних досліджень, державного управління, усім тим, хто цікавиться проблемою становлення і розвитку концептологічної проблематики глобалізаційних процесів, громадянської інституалізації в сучасній соціальній філософії, філософії освіти і управлінських технологіях, напрямами модернізації глобального менеджменту, освітньо-виховних процесів і філософії ціннісних стратегій розвитку сучасного індустріального суспільства світу. |
675 ## - УДК |
Індекс |
1:316.42+331.107+351.91+37(014+371:485.51.215) |
686 ## - Індекси інших класифікацій |
Код системи |
Таблиці ББК для масових бібліотек в 1 т. |
Індекс класифікації |
81.3(8) |
700 #1 - Особисте ім’я |
Код відношення |
Автор |
Внутрішній код Koha |
1627 |
автор |
Зінченко |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
В. В. |
Дати |
1972- |
Розкриття ініціалів власного імені |
Віктор Вікторович |
801 #1 - Джерело походження запису |
Країна |
УКРАЇНА |
Установа |
UA-BuIAS |
Дата |
20171212 |
942 ## - Додаткові дані (Коха) |
Код системи класифікації для розстановки фонду |
Універсальна десяткова класифікація (УДК) |
Тип одиниці (рівень запису) |
Навчальні видання |
Класифікаційна частина шифру збереження |
1:316.42 |
Шифр замовлення |
1:316.42 / З-63 |
Статус приховування в ЕК |
Не приховувати в ЕК |
Авторський (кеттерівський) знак, дати чи термін, що додаються до класифікаційного індексу |
З-63 |