Локальне зображення обкладинки
Локальне зображення обкладинки

Соціальна філософія менеджменту і освіти в інституційному вимірі глобального розвитку (інтегративна концептологія) / В. В. Зінченко

Основний автор-особа: Автор, Зінченко, В. В., 1972-, Віктор ВікторовичМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Київ : Люксар, 2011Опис: 663 с.ISBN: 978-966-96953-7-6.Класифікація: 81.3(8)Примітки про зміст: ВСТУП -- 3 Частина 1. СИСТЕМА ГЛОБАЛІЗАЦІЇ, ІДЕЙНІ ПАРА ДИГМИ, МОДЕЛІ УПРАВЛІННЯ І СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ОСВІТИ ТА СОЦІУМУ -- 16 Розділ 1. Основні тенденції глобалізації соціуму і освіти в контексті сучасного світового суспільного розвитку -- 16 1.1. Сучасні тенденції і перспективи процесу світової глобалі зації -- 16 1.1.1. Менеджмент освіти і суспільний розвиток: перспективи модернізації і реформування -- 41 1.1.2. Світовий досвід якісного розвитку інтегративної системи освіти і підготовки науково-дослідних кадрів: традиції, реформи і модернізаційні моделі в умовах глобалізації -- 47 1.1.3. Континентальна європейська освітньо-наукова система: німецька навчально-наукова модель управління освітою -- 55 1.1.4. Болонські реформи і німецька науково-освітня модель -- 60 1.1.5. Англо-саксонська модель освіти і науки. Система освіти у Великобританії -- 67 1.1.6. Специфіка, проблеми і тенденції управління розвитком освіти та наукової підготовки у СІНА -- 02 1.1.7. Континентальна європейська освітньо-наукова система: Франція -- 115 1.1.8. Європейська континентальна система підготовки науко вих кадрів та докторської освіти -- 122 Розділ 2. Інтеграція менеджменту та соціальної філософії в сучасній глобальній освітньо-виховній парадигмі -- 137 2.1.9. Соціосистемна глобалізація освіти: тенденції та наслідки -- 137 2.1.10. Освітній процес як об’єкт інтегративного суспільствознавчого, соціально-філософського і управлінського аналізу -- 145 2.1.11. Соціальне просвітництво і філософія освіти як базис світоглядних основ суспільного та освітнього прогресу -- 157 2.1.12. Основні тенденції розвитку досліджень освіти в контексті світоглядних засад глобального суспільного розвитку і гуманітаризації менеджменту -- 169 2.1.13.Світоглядні та управлінські аспекти в моделях і методології сучасної соціальної філософії освіти -- 180 Розділ 3. Суспільна інституалізація освіти в концепціях соціальної філософії і управлінських моделях -- 189 3.1.14. Сучасні концепції суспільної інституалізації освіти і виховання: соціально-філософські та управлінські моделі -- 189 3.1.15. Світоглядні передумови виховної проблематики в сучасній соціальній філософії освіти і управлінсько-педагогічні технології -- 201 3.1.16. Парадигма постмодернізму в менеджменті і новітній соціальній філософії освіти -- 209 Частина 2. СТРАТЕГІЇ СУСПІЛЬНОГО РОЗВИТКУ: ОСВІТА, СОЦІАЛЬНА ПОВЕДІНКА І МОДЕЛІ УПРАВЛІННЯ В СУЧАСНИХ КОНЦЕПЦІЯХ -- 234 Розділ 4. Інструменти соціалізації і освітньо-виховний менеджмент -- 234 4.2.1. Моделі соціалізації, соціоцентризму та соціального детермінізму в західних концепціях менеджменту суспільного виховання -- 234 4.2.2. Інструменталізм і неопрагматистська соціальна модель менеджменту виховання та освіти -- 251 4.2.3. Суспільна інституалізація та концептологічні моделі управління освітнім і виховним розвитком -- 261 Розділ 5. Концептуалізація соціально-освітнього менеджменту -- 279 5.2.4. Суспільне управління виховним розвитком і освітою -- 279 5.2.5. Моделі гуманізації освіти і виховання -- 290 5.2.6. Гуманістичні засади суспільного розвитку і соціального управління -- 298 5.2.7. Альтернативні моделі інтегрованої системи суспільної освіти, креативного менеджменту і гуманістичного суспільного виховання -- 308 Розділ 6. Інституційні світоглядні засади суспільного менеджменту і освіти -- 321 6.2.8.Соціально-гуманістичні принципи менеджменту, освіти, суспільного виховання і формування інтелектуальної особистості -- 321 6.2.9.Ідеї соціальної освіти в сучасному суспільствознавстві і менеджменті соціального виховання -- 334 6.2.10. Інституалізація соціальної свідомості як передумова суспільного розвитку в філософії освіти і менеджменті виховання 344 Розділ 7. Дискурс мови як аналітична суспільна онтологія людини в психосоціальних поведінкових моделях -- 359 7.2.11. Аналітичний дискурс і проблема особистості: мовна комунікація та соціальні «ігри» як суспільна онтологія людини -- 359 7.2.12. Мова і мовлення в психосоціальних поведінкових моделях -- 374 7.2.13. Соціолінгвістична психоаналітика і проблемні парадокси виміру людського буття. Суб’єкт-об’єктні відношення і руйнація соціально-культурних стереотипів -- 383 7.2.14. Раціональність «соціальної мови» у критичній теорії і негативній діалектиці -- 397 Частина 3. ПЕРСПЕКТИВИ СТАЛОГО РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНИХ ГРОМАДЯНСЬКИХ ІНСТИТУТІВ СУСПІЛЬСТВА І ОСВІТНЬО-ВИХОВНИХ ПРОЦЕСІВ ГЛОБАЛЬНОГО ІНДУСТРІАЛЬНОГО СОЦІУМУ -- 411 Розділ 8. Глобалізація соціуму, інститутів управління і освіти -- 411 8.3.1. Глобальні світові проблеми системи виховання і освіти в умовах сучасних індустріальних суспільств -- 441 8.3.2. Неоліберальна модель глобального розвитку і її наслідки для соціуму та освіти -- 430 8.3.3. Напрями модернізації глобального розвитку, менеджмету освітньо-виховних процесів і філософія ціннісних стратегій сучасного індустріального суспільства світу -- 468 8.3.4. Трансформація інститутів суспільства, систем управління, психо-соціальних орієнтацій і виховних норм в умовах неоіндустріального розвитку -- 480 Розділ 9. Реформаційні стратегії в суспільному розвитку, освіті і менеджменті -- 496 9.3.5. Модернізація соціального та економіко-політичного розвитку і потенціал антропологічно-психологічної структури людини в ціннісно-нормативному вимірі сучасного суспільства -- 496 9.3.6. Світоглядні та соціально-управлінські аспекти системи суспільної культури і завдання соціально-духовного розвитку освіти та особистості в Україні -- 507 9.3.7. Критична постмодерна соціально-філософська, освітня та управлінська теорія і перспективи моделі демократичної інсти-туалізації -- 529 Розділ 10. Глобальний розвиток, громадянська інституалізація і перспективи новітньої інтегративної парадигми в менеджменті, соціальній філософії та освіті -- 554 10.3.8. Стратегія Просвітництва в епоху глобалізації та ідеологій -- 554 10.3.9. Глобалізація освіти, критична соціальна теорія і перспективи реформ з гуманізації суспільної системи -- 575 10.3.10. Деліберативні моделі модернізації інституційних процесів громадянського суспільства в глобальних умовах суспільних, освітніх та політико-економічних трансформацій -- 592 ПІСЛЯМОВА -- 616 ЛІТЕРАТУРА -- 627 Анотація: Монографія присвячена дослідженню процесів суспільної громадянської інституалізації в умовах глобалізації, зокрема, в системах освіти і управлінських моделях, в концепціях соціальної філософії. Аналізуються концепції глобального розвитку, моделей управління і рівнів самоуправління, проблеми соціального виховання і освіти, їхня роль у становленні громадянських інститутів, держави й вплив на життя суспільства. В монографії розглядаються тенденції та моделі інститутів глобалізованого суспільства сучасності, освіти і суспільного виховання, процесів соціального управління в контексті розвитку громадянського суспільства з урахуванням існуючих концепцій соціальної філософії, філософії освіти, форм світоглядних стратегій розвитку сучасного індустріального суспільства та глобалізації. Книга стане у нагоді студентам, аспірантам, науковцям, фахівцям у сфері соціальної філософії, менеджменту, педагогіки, аналітики соціальних досліджень, державного управління, усім тим, хто цікавиться проблемою становлення і розвитку концептологічної проблематики глобалізаційних процесів, громадянської інституалізації в сучасній соціальній філософії, філософії освіти і управлінських технологіях, напрямами модернізації глобального менеджменту, освітньо-виховних процесів і філософії ціннісних стратегій розвитку сучасного індустріального суспільства світу.. Тип одиниці: Навчальні видання
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди
Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту 1:316.42 / З-63 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-003441
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту 1:316.42 / З-63 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-003445
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту 1:316.42 / З-63 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-003446
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту 1:316.42 / З-63 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-003442
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту 1:316.42 / З-63 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 4168741701

ВСТУП 3 Частина 1. СИСТЕМА ГЛОБАЛІЗАЦІЇ, ІДЕЙНІ ПАРА ДИГМИ, МОДЕЛІ УПРАВЛІННЯ І СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ОСВІТИ ТА СОЦІУМУ 16 Розділ 1. Основні тенденції глобалізації соціуму і освіти в контексті сучасного світового суспільного розвитку 16 1.1. Сучасні тенденції і перспективи процесу світової глобалі зації 16 1.1.1. Менеджмент освіти і суспільний розвиток: перспективи модернізації і реформування 41 1.1.2. Світовий досвід якісного розвитку інтегративної системи освіти і підготовки науково-дослідних кадрів: традиції, реформи і модернізаційні моделі в умовах глобалізації 47 1.1.3. Континентальна європейська освітньо-наукова система: німецька навчально-наукова модель управління освітою 55 1.1.4. Болонські реформи і німецька науково-освітня модель 60 1.1.5. Англо-саксонська модель освіти і науки. Система освіти у Великобританії 67 1.1.6. Специфіка, проблеми і тенденції управління розвитком освіти та наукової підготовки у СІНА 02 1.1.7. Континентальна європейська освітньо-наукова система: Франція 115 1.1.8. Європейська континентальна система підготовки науко вих кадрів та докторської освіти 122 Розділ 2. Інтеграція менеджменту та соціальної філософії в сучасній глобальній освітньо-виховній парадигмі 137 2.1.9. Соціосистемна глобалізація освіти: тенденції та наслідки 137 2.1.10. Освітній процес як об’єкт інтегративного суспільствознавчого, соціально-філософського і управлінського аналізу 145 2.1.11. Соціальне просвітництво і філософія освіти як базис світоглядних основ суспільного та освітнього прогресу 157 2.1.12. Основні тенденції розвитку досліджень освіти в контексті світоглядних засад глобального суспільного розвитку і гуманітаризації менеджменту 169 2.1.13.Світоглядні та управлінські аспекти в моделях і методології сучасної соціальної філософії освіти 180 Розділ 3. Суспільна інституалізація освіти в концепціях соціальної філософії і управлінських моделях 189 3.1.14. Сучасні концепції суспільної інституалізації освіти і виховання: соціально-філософські та управлінські моделі 189 3.1.15. Світоглядні передумови виховної проблематики в сучасній соціальній філософії освіти і управлінсько-педагогічні технології 201 3.1.16. Парадигма постмодернізму в менеджменті і новітній соціальній філософії освіти 209 Частина 2. СТРАТЕГІЇ СУСПІЛЬНОГО РОЗВИТКУ: ОСВІТА, СОЦІАЛЬНА ПОВЕДІНКА І МОДЕЛІ УПРАВЛІННЯ В СУЧАСНИХ КОНЦЕПЦІЯХ 234 Розділ 4. Інструменти соціалізації і освітньо-виховний менеджмент 234 4.2.1. Моделі соціалізації, соціоцентризму та соціального детермінізму в західних концепціях менеджменту суспільного виховання 234 4.2.2. Інструменталізм і неопрагматистська соціальна модель менеджменту виховання та освіти 251 4.2.3. Суспільна інституалізація та концептологічні моделі управління освітнім і виховним розвитком 261 Розділ 5. Концептуалізація соціально-освітнього менеджменту 279 5.2.4. Суспільне управління виховним розвитком і освітою 279 5.2.5. Моделі гуманізації освіти і виховання 290 5.2.6. Гуманістичні засади суспільного розвитку і соціального управління 298 5.2.7. Альтернативні моделі інтегрованої системи суспільної освіти, креативного менеджменту і гуманістичного суспільного виховання 308 Розділ 6. Інституційні світоглядні засади суспільного менеджменту і освіти 321 6.2.8.Соціально-гуманістичні принципи менеджменту, освіти, суспільного виховання і формування інтелектуальної особистості 321 6.2.9.Ідеї соціальної освіти в сучасному суспільствознавстві і менеджменті соціального виховання 334 6.2.10. Інституалізація соціальної свідомості як передумова суспільного розвитку в філософії освіти і менеджменті виховання 344 Розділ 7. Дискурс мови як аналітична суспільна онтологія людини в психосоціальних поведінкових моделях 359 7.2.11. Аналітичний дискурс і проблема особистості: мовна комунікація та соціальні «ігри» як суспільна онтологія людини 359 7.2.12. Мова і мовлення в психосоціальних поведінкових моделях 374 7.2.13. Соціолінгвістична психоаналітика і проблемні парадокси виміру людського буття. Суб’єкт-об’єктні відношення і руйнація соціально-культурних стереотипів 383 7.2.14. Раціональність «соціальної мови» у критичній теорії і негативній діалектиці 397 Частина 3. ПЕРСПЕКТИВИ СТАЛОГО РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНИХ ГРОМАДЯНСЬКИХ ІНСТИТУТІВ СУСПІЛЬСТВА І ОСВІТНЬО-ВИХОВНИХ ПРОЦЕСІВ ГЛОБАЛЬНОГО ІНДУСТРІАЛЬНОГО СОЦІУМУ 411 Розділ 8. Глобалізація соціуму, інститутів управління і освіти 411 8.3.1. Глобальні світові проблеми системи виховання і освіти в умовах сучасних індустріальних суспільств 441 8.3.2. Неоліберальна модель глобального розвитку і її наслідки для соціуму та освіти 430 8.3.3. Напрями модернізації глобального розвитку, менеджмету освітньо-виховних процесів і філософія ціннісних стратегій сучасного індустріального суспільства світу 468 8.3.4. Трансформація інститутів суспільства, систем управління, психо-соціальних орієнтацій і виховних норм в умовах неоіндустріального розвитку 480 Розділ 9. Реформаційні стратегії в суспільному розвитку, освіті і менеджменті 496 9.3.5. Модернізація соціального та економіко-політичного розвитку і потенціал антропологічно-психологічної структури людини в ціннісно-нормативному вимірі сучасного суспільства 496 9.3.6. Світоглядні та соціально-управлінські аспекти системи суспільної культури і завдання соціально-духовного розвитку освіти та особистості в Україні 507 9.3.7. Критична постмодерна соціально-філософська, освітня та управлінська теорія і перспективи моделі демократичної інсти-туалізації 529 Розділ 10. Глобальний розвиток, громадянська інституалізація і перспективи новітньої інтегративної парадигми в менеджменті, соціальній філософії та освіті 554 10.3.8. Стратегія Просвітництва в епоху глобалізації та ідеологій 554 10.3.9. Глобалізація освіти, критична соціальна теорія і перспективи реформ з гуманізації суспільної системи 575 10.3.10. Деліберативні моделі модернізації інституційних процесів громадянського суспільства в глобальних умовах суспільних, освітніх та політико-економічних трансформацій 592 ПІСЛЯМОВА 616 ЛІТЕРАТУРА 627

Монографія присвячена дослідженню процесів суспільної громадянської інституалізації в умовах глобалізації, зокрема, в системах освіти і управлінських моделях, в концепціях соціальної філософії. Аналізуються концепції глобального розвитку, моделей управління і рівнів самоуправління, проблеми соціального виховання і освіти, їхня роль у становленні громадянських інститутів, держави й вплив на життя суспільства. В монографії розглядаються тенденції та моделі інститутів глобалізованого суспільства сучасності, освіти і суспільного виховання, процесів соціального управління в контексті розвитку громадянського суспільства з урахуванням існуючих концепцій соціальної філософії, філософії освіти, форм світоглядних стратегій розвитку сучасного індустріального суспільства та глобалізації. Книга стане у нагоді студентам, аспірантам, науковцям, фахівцям у сфері соціальної філософії, менеджменту, педагогіки, аналітики соціальних досліджень, державного управління, усім тим, хто цікавиться проблемою становлення і розвитку концептологічної проблематики глобалізаційних процесів, громадянської інституалізації в сучасній соціальній філософії, філософії освіти і управлінських технологіях, напрямами модернізації глобального менеджменту, освітньо-виховних процесів і філософії ціннісних стратегій розвитку сучасного індустріального суспільства світу.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки

Працює на АБІС Коха