MARC details
000 -Маркер запису |
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) |
05493nam0 2200229 4500 |
001 - Ідентифікатор запису |
Ідентифікатор біб-запису |
1615 |
010 ## - ISBN |
ISBN |
966-8019-74-1 |
100 ## - Дані загальної обробки |
Дані загальної обробки |
20180801d2016 k||y0ukry50 ca |
101 0# - Мова |
Мова тексту, звукової доріжки тощо |
українська |
102 ## - Країна публікації/виробництва |
Країна публікації |
УКРАЇНА |
200 1# - Назва |
Основна назва |
Педагогіка |
Підзаголовок |
Загальні засади педагогіки |
Перші відомості про відповідальність |
С.С. Пальчевський |
205 ## - Відомості про видання |
Відомості про видання |
Друге видання |
210 ## - Місце та час видання |
Місце публікування, друку, розповсюдження |
Київ |
Назва видавництва, ім’я видавця, розповсюджувача, тощо |
Каравела |
Дата публікації, розповсюдження, тощо |
2016 |
215 ## - Фізичний опис |
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа |
496 с. |
327 11 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
Розділ 1. Загальні засади педагогіки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
6 |
Назва розділу: рівень 2 |
1.1. Предмет і завдання педагогіки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
6 |
Назва розділу: рівень 2 |
1.2. Філософські основи сучасної освіти |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
16 |
Назва розділу: рівень 2 |
1.3. Розвиток, виховання та формування особистості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
38 |
Назва розділу: рівень 2 |
1.4. Логіка і методика науково-педагогічних досліджень |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
64 |
Назва розділу: рівень 1 |
Розділ 2. З історії педагогіки. |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
80 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.1. Педагогіка Давнього світу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
80 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.2. Школа і педагогічна думка в середньовічній Європі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
91 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.3. Розвиток ніколи, виховання і педагогічних ідей в епоху Відродження та Реформації |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
96 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.4 Західноєвропейська педагогіка епохи буржуазних революцій та Просвітництва |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
104 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.5. Європейська класична педагогіка кінця XVIII - першої половини XIX ст. |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
110 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.6. Світова педагогічна думка та практика кінця ХІХ-ХХ ст. |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
120 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.7 Школа і педагогічна думка у Київській Русі (IX-XIV ст.) та періоду Відродження в Україні (XVI - середина XVIII ст.) |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
133 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.8. Розвиток вітчизняної школи та педагогічної думки впродовж другої половини XVIII-XIX століть |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
144 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.9. Вітчизняна школа та педагогіка у XX столітті |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
158 |
Назва розділу: рівень 1 |
Розділ 3. Дидактика - теорія освіти і навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
170 |
Назва розділу: рівень 2 |
1.1 Дидактика як наука |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
170 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.2 Процсс навчання та стратегія його організації |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
185 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.3. Зміст освіти як вихідна ланка процесу навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
203 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.4. Цілі навчання як системотворчий елемент дидактичної системи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
219 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.5. Засоби навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
228 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.6. Мотивація навчальної діяльності школярів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
244 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.7. Закони, закономірності та принципи навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
253 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.8. Методи навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
274 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.9. Контроль, оцінка та корекція навчально-пізнавальної діяльності учнів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
297 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.10. Форми навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
310 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.11. Сучасні навчальні технології |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
330 |
Назва розділу: рівень 1 |
Розділ 4. Теорія виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
345 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.1. Суть процесів виховання та самовиховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
345 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.2. Закономірності та принципи виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
359 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.3. Зміст процесу виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
366 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.4. Методи виховання та самовиховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
384 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.5. Організаційні форми виховної роботи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
406 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.6. Соціально-педагогічна діяльність у сучасних загальноосвітніх навчальних закладах |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
417 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.7. Формування колективу та його вплив на особистісно-орієнтоване виховання учня |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
435 |
Назва розділу: рівень 1 |
Розділ 5. Школознавство |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
448 |
Назва розділу: рівень 2 |
5.1. Управління та педагогічний менеджмент у загальноосвітніх навчальних закладах |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
448 |
Назва розділу: рівень 2 |
5.2. Розбудова інноваційної педагогічної системи загальноосвітнього навчального закладу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
468 |
Назва розділу: рівень 2 |
5.3. Методична робота у загальноосвітньому закладі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
483 |
330 ## - Короткий зміст |
Текст примітки |
У посібнику викладено нормативний навчальний курс педагогіки. Загальні засади педагогіки, проблеми її становлення та розвитку, питання теорії навчання, виховання та управління загальноосвітнім навчальним закладом розглянуті з урахуванням синергетичних та акмеологічних підходів до формування особистості учня. Розгляд його як унікальної, нестабільної макросистеми зумовив певні переорієнтації автора в поглядах як на окремі елементи педагогічних систем, так і на характер їхнього поєднання. |
675 ## - УДК |
Індекс |
71(075.3) |
686 ## - Індекси інших класифікацій |
Код системи |
|
Індекс класифікації |
74.00я73 |
700 #1 - Особисте ім’я |
Код відношення |
Автор |
Внутрішній код Koha |
2083 |
автор |
Пальчевський |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
С.С. |
Розкриття ініціалів власного імені |
Степан Сергійович |
801 #1 - Джерело походження запису |
Країна |
УКРАЇНА |
Установа |
UA-BuIAS |
Дата |
20180801 |
942 ## - Додаткові дані (Коха) |
Код системи класифікації для розстановки фонду |
|
Тип одиниці (рівень запису) |
Навчальні видання |
Класифікаційна частина шифру збереження |
37.013(075.8) |
Шифр замовлення |
37.013(075.8) / П14 |
Статус приховування в ЕК |
Не приховувати в ЕК |
Авторський (кеттерівський) знак, дати чи термін, що додаються до класифікаційного індексу |
П14 |