Педагогіка (Запись № 1615)

MARC details
000 -Маркер запису
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 05493nam0 2200229 4500
001 - Ідентифікатор запису
Ідентифікатор біб-запису 1615
010 ## - ISBN
ISBN 966-8019-74-1
100 ## - Дані загальної обробки
Дані загальної обробки 20180801d2016 k||y0ukry50 ca
101 0# - Мова
Мова тексту, звукової доріжки тощо українська
102 ## - Країна публікації/виробництва
Країна публікації УКРАЇНА
200 1# - Назва
Основна назва Педагогіка
Підзаголовок Загальні засади педагогіки
Перші відомості про відповідальність С.С. Пальчевський
205 ## - Відомості про видання
Відомості про видання Друге видання
210 ## - Місце та час видання
Місце публікування, друку, розповсюдження Київ
Назва видавництва, ім’я видавця, розповсюджувача, тощо Каравела
Дата публікації, розповсюдження, тощо 2016
215 ## - Фізичний опис
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа 496 с.
327 11 - Примітки
Назва розділу: рівень 1 Розділ 1. Загальні засади педагогіки
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 6
Назва розділу: рівень 2 1.1. Предмет і завдання педагогіки
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 6
Назва розділу: рівень 2 1.2. Філософські основи сучасної освіти
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 16
Назва розділу: рівень 2 1.3. Розвиток, виховання та формування особистості
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 38
Назва розділу: рівень 2 1.4. Логіка і методика науково-педагогічних досліджень
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 64
Назва розділу: рівень 1 Розділ 2. З історії педагогіки.
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 80
Назва розділу: рівень 2 2.1. Педагогіка Давнього світу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 80
Назва розділу: рівень 2 2.2. Школа і педагогічна думка в середньовічній Європі
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 91
Назва розділу: рівень 2 2.3. Розвиток ніколи, виховання і педагогічних ідей в епоху Відродження та Реформації
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 96
Назва розділу: рівень 2 2.4 Західноєвропейська педагогіка епохи буржуазних революцій та Просвітництва
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 104
Назва розділу: рівень 2 2.5. Європейська класична педагогіка кінця XVIII - першої половини XIX ст.
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 110
Назва розділу: рівень 2 2.6. Світова педагогічна думка та практика кінця ХІХ-ХХ ст.
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 120
Назва розділу: рівень 2 2.7 Школа і педагогічна думка у Київській Русі (IX-XIV ст.) та періоду Відродження в Україні (XVI - середина XVIII ст.)
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 133
Назва розділу: рівень 2 2.8. Розвиток вітчизняної школи та педагогічної думки впродовж другої половини XVIII-XIX століть
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 144
Назва розділу: рівень 2 2.9. Вітчизняна школа та педагогіка у XX столітті
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 158
Назва розділу: рівень 1 Розділ 3. Дидактика - теорія освіти і навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 170
Назва розділу: рівень 2 1.1 Дидактика як наука
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 170
Назва розділу: рівень 2 3.2 Процсс навчання та стратегія його організації
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 185
Назва розділу: рівень 2 3.3. Зміст освіти як вихідна ланка процесу навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 203
Назва розділу: рівень 2 3.4. Цілі навчання як системотворчий елемент дидактичної системи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 219
Назва розділу: рівень 2 3.5. Засоби навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 228
Назва розділу: рівень 2 3.6. Мотивація навчальної діяльності школярів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 244
Назва розділу: рівень 2 3.7. Закони, закономірності та принципи навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 253
Назва розділу: рівень 2 3.8. Методи навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 274
Назва розділу: рівень 2 3.9. Контроль, оцінка та корекція навчально-пізнавальної діяльності учнів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 297
Назва розділу: рівень 2 3.10. Форми навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 310
Назва розділу: рівень 2 3.11. Сучасні навчальні технології
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 330
Назва розділу: рівень 1 Розділ 4. Теорія виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 345
Назва розділу: рівень 2 4.1. Суть процесів виховання та самовиховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 345
Назва розділу: рівень 2 4.2. Закономірності та принципи виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 359
Назва розділу: рівень 2 4.3. Зміст процесу виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 366
Назва розділу: рівень 2 4.4. Методи виховання та самовиховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 384
Назва розділу: рівень 2 4.5. Організаційні форми виховної роботи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 406
Назва розділу: рівень 2 4.6. Соціально-педагогічна діяльність у сучасних загальноосвітніх навчальних закладах
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 417
Назва розділу: рівень 2 4.7. Формування колективу та його вплив на особистісно-орієнтоване виховання учня
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 435
Назва розділу: рівень 1 Розділ 5. Школознавство
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 448
Назва розділу: рівень 2 5.1. Управління та педагогічний менеджмент у загальноосвітніх навчальних закладах
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 448
Назва розділу: рівень 2 5.2. Розбудова інноваційної педагогічної системи загальноосвітнього навчального закладу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 468
Назва розділу: рівень 2 5.3. Методична робота у загальноосвітньому закладі
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 483
330 ## - Короткий зміст
Текст примітки У посібнику викладено нормативний навчальний курс педагогіки. Загальні засади педагогіки, проблеми її становлення та розвитку, питання теорії навчання, виховання та управління загальноосвітнім навчальним закладом розглянуті з урахуванням синергетичних та акмеологічних підходів до формування особистості учня. Розгляд його як унікальної, нестабільної макросистеми зумовив певні переорієнтації автора в поглядах як на окремі елементи педагогічних систем, так і на характер їхнього поєднання.
675 ## - УДК
Індекс 71(075.3)
686 ## - Індекси інших класифікацій
Код системи
Індекс класифікації 74.00я73
700 #1 - Особисте ім’я
Код відношення Автор
Внутрішній код Koha 2083
автор Пальчевський
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу С.С.
Розкриття ініціалів власного імені Степан Сергійович
801 #1 - Джерело походження запису
Країна УКРАЇНА
Установа UA-BuIAS
Дата 20180801
942 ## - Додаткові дані (Коха)
Код системи класифікації для розстановки фонду
Тип одиниці (рівень запису) Навчальні видання
Класифікаційна частина шифру збереження 37.013(075.8)
Шифр замовлення 37.013(075.8) / П14
Статус приховування в ЕК Не приховувати в ЕК
Авторський (кеттерівський) знак, дати чи термін, що додаються до класифікаційного індексу П14
Экземпляры
Статус вилучення Стан пошкодження Статус втрати/відсутності Статус обмеження доступу Джерело класифікації чи схема поличного розташування Дата надходження Джерельне місце зберігання примірника (домашній підрозділ), код Місце тимчасового зберігання чи видачі (підрозділ зберігання), код Поличкове розташування Штрих-код Дата останнього редагування примірника Дата, коли останній раз бачено примірник Інвентарний номер Повний (примірниковий) шифр збереження Тип обігу (не для випожичання) Вартість, звичайна закупівельна ціна Тип одиниці (рівень примірника)
Не вилучено з обігу | Не вилучено з обігу Не пошкоджено Наявний Немає обмежень доступу   06.02.2017 Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 41683-002353 2020-11-02 01:01:11 02.08.2018 16507 37.013(075.8) / П14 Доступно для випожичання 110.00 Навчальні видання

Работает на ПО Коха