Локальне зображення обкладинки
Локальне зображення обкладинки

Педагогіка : Загальні засади педагогіки / С.С. Пальчевський

Основний автор-особа: Автор, Пальчевський, С.С., Степан СергійовичМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Відомості про видання: Друге виданняВихідні дані: Київ : Каравела, 2016Опис: 496 с.ISBN: 966-8019-74-1.Класифікація: 74.00я73Примітки про зміст: Розділ 1. Загальні засади педагогіки -- 6 1.1. Предмет і завдання педагогіки -- 6 1.2. Філософські основи сучасної освіти -- 16 1.3. Розвиток, виховання та формування особистості -- 38 1.4. Логіка і методика науково-педагогічних досліджень -- 64 Розділ 2. З історії педагогіки. -- 80 2.1. Педагогіка Давнього світу -- 80 2.2. Школа і педагогічна думка в середньовічній Європі -- 91 2.3. Розвиток ніколи, виховання і педагогічних ідей в епоху Відродження та Реформації -- 96 2.4 Західноєвропейська педагогіка епохи буржуазних революцій та Просвітництва -- 104 2.5. Європейська класична педагогіка кінця XVIII - першої половини XIX ст. -- 110 2.6. Світова педагогічна думка та практика кінця ХІХ-ХХ ст. -- 120 2.7 Школа і педагогічна думка у Київській Русі (IX-XIV ст.) та періоду Відродження в Україні (XVI - середина XVIII ст.) -- 133 2.8. Розвиток вітчизняної школи та педагогічної думки впродовж другої половини XVIII-XIX століть -- 144 2.9. Вітчизняна школа та педагогіка у XX столітті -- 158 Розділ 3. Дидактика - теорія освіти і навчання -- 170 1.1 Дидактика як наука -- 170 3.2 Процсс навчання та стратегія його організації -- 185 3.3. Зміст освіти як вихідна ланка процесу навчання -- 203 3.4. Цілі навчання як системотворчий елемент дидактичної системи -- 219 3.5. Засоби навчання -- 228 3.6. Мотивація навчальної діяльності школярів -- 244 3.7. Закони, закономірності та принципи навчання -- 253 3.8. Методи навчання -- 274 3.9. Контроль, оцінка та корекція навчально-пізнавальної діяльності учнів -- 297 3.10. Форми навчання -- 310 3.11. Сучасні навчальні технології -- 330 Розділ 4. Теорія виховання -- 345 4.1. Суть процесів виховання та самовиховання -- 345 4.2. Закономірності та принципи виховання -- 359 4.3. Зміст процесу виховання -- 366 4.4. Методи виховання та самовиховання -- 384 4.5. Організаційні форми виховної роботи -- 406 4.6. Соціально-педагогічна діяльність у сучасних загальноосвітніх навчальних закладах -- 417 4.7. Формування колективу та його вплив на особистісно-орієнтоване виховання учня -- 435 Розділ 5. Школознавство -- 448 5.1. Управління та педагогічний менеджмент у загальноосвітніх навчальних закладах -- 448 5.2. Розбудова інноваційної педагогічної системи загальноосвітнього навчального закладу -- 468 5.3. Методична робота у загальноосвітньому закладі -- 483 Анотація: У посібнику викладено нормативний навчальний курс педагогіки. Загальні засади педагогіки, проблеми її становлення та розвитку, питання теорії навчання, виховання та управління загальноосвітнім навчальним закладом розглянуті з урахуванням синергетичних та акмеологічних підходів до формування особистості учня. Розгляд його як унікальної, нестабільної макросистеми зумовив певні переорієнтації автора в поглядах як на окремі елементи педагогічних систем, так і на характер їхнього поєднання.. Тип одиниці: Навчальні видання
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди
Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 37.013(075.8) / П14 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-002353

Розділ 1. Загальні засади педагогіки 6 1.1. Предмет і завдання педагогіки 6 1.2. Філософські основи сучасної освіти 16 1.3. Розвиток, виховання та формування особистості 38 1.4. Логіка і методика науково-педагогічних досліджень 64 Розділ 2. З історії педагогіки. 80 2.1. Педагогіка Давнього світу 80 2.2. Школа і педагогічна думка в середньовічній Європі 91 2.3. Розвиток ніколи, виховання і педагогічних ідей в епоху Відродження та Реформації 96 2.4 Західноєвропейська педагогіка епохи буржуазних революцій та Просвітництва 104 2.5. Європейська класична педагогіка кінця XVIII - першої половини XIX ст. 110 2.6. Світова педагогічна думка та практика кінця ХІХ-ХХ ст. 120 2.7 Школа і педагогічна думка у Київській Русі (IX-XIV ст.) та періоду Відродження в Україні (XVI - середина XVIII ст.) 133 2.8. Розвиток вітчизняної школи та педагогічної думки впродовж другої половини XVIII-XIX століть 144 2.9. Вітчизняна школа та педагогіка у XX столітті 158 Розділ 3. Дидактика - теорія освіти і навчання 170 1.1 Дидактика як наука 170 3.2 Процсс навчання та стратегія його організації 185 3.3. Зміст освіти як вихідна ланка процесу навчання 203 3.4. Цілі навчання як системотворчий елемент дидактичної системи 219 3.5. Засоби навчання 228 3.6. Мотивація навчальної діяльності школярів 244 3.7. Закони, закономірності та принципи навчання 253 3.8. Методи навчання 274 3.9. Контроль, оцінка та корекція навчально-пізнавальної діяльності учнів 297 3.10. Форми навчання 310 3.11. Сучасні навчальні технології 330 Розділ 4. Теорія виховання 345 4.1. Суть процесів виховання та самовиховання 345 4.2. Закономірності та принципи виховання 359 4.3. Зміст процесу виховання 366 4.4. Методи виховання та самовиховання 384 4.5. Організаційні форми виховної роботи 406 4.6. Соціально-педагогічна діяльність у сучасних загальноосвітніх навчальних закладах 417 4.7. Формування колективу та його вплив на особистісно-орієнтоване виховання учня 435 Розділ 5. Школознавство 448 5.1. Управління та педагогічний менеджмент у загальноосвітніх навчальних закладах 448 5.2. Розбудова інноваційної педагогічної системи загальноосвітнього навчального закладу 468 5.3. Методична робота у загальноосвітньому закладі 483

У посібнику викладено нормативний навчальний курс педагогіки. Загальні засади педагогіки, проблеми її становлення та розвитку, питання теорії навчання, виховання та управління загальноосвітнім навчальним закладом розглянуті з урахуванням синергетичних та акмеологічних підходів до формування особистості учня. Розгляд його як унікальної, нестабільної макросистеми зумовив певні переорієнтації автора в поглядах як на окремі елементи педагогічних систем, так і на характер їхнього поєднання.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки

Працює на АБІС Коха