МАРК-запис
000 -Маркер запису |
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) |
06560nam0 22002171 4500 |
001 - Ідентифікатор запису |
Номер ідентифікації примітки |
2863 |
010 ## - ISBN |
ISBN |
978-617-7582-16-7 |
100 ## - Дані загальної обробки |
Дані загальної обробки |
20190924d2017 m||y0ukry50 ca |
101 0# - Мова |
Мова тексту, звукової доріжки тощо |
українська |
102 ## - Країна публікації/виробництва |
Країна публікації |
УКРАЇНА |
200 1# - Назва |
Основна назва |
Диференціальна психологія |
Підзаголовок |
модульний курс |
Перші відомості про відповідальність |
Мазяр О. В. |
210 ## - Місце та час видання |
Місце публікування, друку, розповсюдження |
Київ |
Назва видавництва, ім’я видавця, розповсюджувача, тощо |
Кондор |
Дата публікації, розповсюдження, тощо |
2017 |
215 ## - Фізичний опис |
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа |
283 с. |
327 11 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
Вступ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
6 |
Назва розділу: рівень 1 |
Структура навчальної дисципліни |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
8 |
Назва розділу: рівень 1 |
Модуль 1. Методологічні засади диференціальної психології |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
10 |
Назва розділу: рівень 1 |
Модуль 2. Вплив біопсихічних факторів на розвиток індивідуальності |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
17 |
Назва розділу: рівень 1 |
Модуль 3. Вплив соціокультурних факторів на розвиток індивідуальності |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
30 |
Назва розділу: рівень 1 |
ТЕОРЕТИЧНИЙ КУРС |
-- |
Лекція 1. Диференціальна психологія як наука про психологічні відмінності |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
41 |
Назва розділу: рівень 2 |
Предмет та завдання диференціальної психології |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
42 |
Назва розділу: рівень 2 |
Філо- та онтогенетичні аспекти становлення індивідуальності |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
47 |
Назва розділу: рівень 2 |
Передумови виокремлення диференціальної психології |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
50 |
Назва розділу: рівень 2 |
Психофізична проблема як передумова дослідження індивідуальних відмінностей |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
56 |
Назва розділу: рівень 2 |
Методологічні особливості диференціально-психологічних досліджень |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
60 |
Назва розділу: рівень 2 |
Питання і завдання для самоперевірки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
63 |
Назва розділу: рівень 1 |
Лекція 2. ІНДИВІДУАЛЬНІСТЬ ЯК СИСТЕМНО-ІНТЕГРАЛЬНИЙ РІВЕНЬ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
65 |
Назва розділу: рівень 2 |
Індивідуальність як інтегральна характеристика суб’єкта. 66 Формальний аналіз структури стійких універсальних властивостей людини |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
70 |
Назва розділу: рівень 2 |
Індивідні властивості як біологічний рівень індивідуальності 74 Особистість як соціокультурний рівень індивідуальності.. |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
78 |
Назва розділу: рівень 2 |
Основні теорії індивідуальних відмінностей |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
82 |
Назва розділу: рівень 2 |
Питання і завдання для самоперевірки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
84 |
Назва розділу: рівень 1 |
Лекція 3. Формальні психічні відмінності індивіда |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
86 |
Назва розділу: рівень 2 |
Історико-психологічний аналіз психобіологічних чинників розвитку індивідуальності |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
87 |
Назва розділу: рівень 2 |
Взаємодія факторів спадковості і середовища у становленні індивідуальності |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
91 |
Назва розділу: рівень 2 |
Міжіндивідуальні фактори психологічних відмінностей |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
94 |
Назва розділу: рівень 2 |
Індивідуальні відмінності психічних процесів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
97 |
Назва розділу: рівень 2 |
Індивідуальні відмінності інтелекту та когнітивних стилів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
101 |
Назва розділу: рівень 2 |
Питання і завдання для самоперевірки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
105 |
Назва розділу: рівень 1 |
Лекція 4. Проблема темпераментуу диференціальній психології |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
107 |
Назва розділу: рівень 2 |
Історико-психологічний аналіз проблеми темпераменту |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
108 |
Назва розділу: рівень 2 |
Властивості нервової системи як передумова темпераментальних відмінностей |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
115 |
Назва розділу: рівень 2 |
Вікові аспекти розвитку властивостей нервової системи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
120 |
Назва розділу: рівень 2 |
Статеві відмінності у розвитку індивідуальності |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
122 |
Назва розділу: рівень 2 |
Сучасні типології темпераменту |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
126 |
Назва розділу: рівень 2 |
Питання і завдання для самоперевірки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
131 |
Назва розділу: рівень 1 |
Лекція 5. Змістовні психологічні відмінності |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
132 |
Назва розділу: рівень 2 |
Історико-психологічний аналіз проблеми характеру |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
133 |
Назва розділу: рівень 2 |
Структура характеру |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
138 |
Назва розділу: рівень 2 |
Типологія характерів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
141 |
Назва розділу: рівень 2 |
Особистісні відмінності |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
148 |
Назва розділу: рівень 2 |
Здібності та обдарованість у структурі індивідуальності |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
152 |
Назва розділу: рівень 2 |
Питання і завдання для самоперевірки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
158 |
Назва розділу: рівень 2 |
Список використаних джерел |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
159 |
Назва розділу: рівень 1 |
ПРАКТИЧНИЙ КУРС |
-- |
Алгоритм виконання професійно-орієнтованого завдання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
172 |
Назва розділу: рівень 1 |
Базові методики |
-- |
Методика експрес-діагностики властивостей нервової системи за психомоторними показниками (теппінг-тест) Є.П. Ільїна |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
176 |
Назва розділу: рівень 1 |
Методика багатофакторного дослідження особистості Р. Кеттелла (форма С) |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
184 |
Назва розділу: рівень 1 |
Приклади виконання професійно-орієнтованих завдань |
-- |
Приклад 1 |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
204 |
Назва розділу: рівень 1 |
Приклад 2 |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
231 |
Назва розділу: рівень 1 |
Тестові завдання |
-- |
Тестові завдання до модуля 1 |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
260 |
Назва розділу: рівень 1 |
Тестові завдання до модуля 2 |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
267 |
Назва розділу: рівень 1 |
Тестові завдання до модуля 3 |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
276 |
330 ## - Короткий зміст |
Текст примітки |
У посібнику розглянуто основні теоретико-методологічні положення диференці-альної психології. Представлено історико-психологічний дискурс та висвітлено сучасні погляди на проблему індивідуальних, типологічних та групових психологічних відмінностей. Посібник містить теоретичні узагальнення, таблиці та рисунки, які дають можливість всебічно вивчити проблему психологічних відмінностей людей; методи диференціально-психологічного дослідження; тестові завдання. |
675 ## - УДК |
Індекс |
159.922 |
686 ## - Індекси інших класифікацій |
Індекс класифікації |
88.4я73 |
700 #1 - Особисте ім’я |
Внутрішній код Koha |
3433 |
автор |
Мазяр |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
О. В. |
Розкриття ініціалів власного імені |
Олег Васильович |
801 #1 - Джерело походження запису |
Країна |
УКРАЇНА |
Установа |
UA-BuIAS |
Дата |
20190924 |
942 ## - Додаткові дані (Коха) |
Код системи класифікації для розстановки фонду |
Універсальна десяткова класифікація (УДК) |
Тип одиниці (рівень запису) |
Навчальні видання |
Класифікаційна частина шифру збереження |
159.922 |
Шифр зберігання |
159.922 / М12 |
Статус приховування в ЕК |
Не приховувати в ЕК |
Авторський (кеттерівський) знак, дати чи термін, що додаються до класифікаційного індексу |
М12 |