МАРК-запис
000 -Маркер запису |
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) |
07063nam0 2200325 4500 |
001 - Ідентифікатор запису |
Номер ідентифікації примітки |
4106 |
010 ## - ISBN |
ISBN |
978-966-680-837-3 |
100 ## - Дані загальної обробки |
Дані загальної обробки |
20230109d2022 m||y0ukry50 ca |
101 0# - Мова |
Мова тексту, звукової доріжки тощо |
українська |
102 ## - Країна публікації/виробництва |
Країна публікації |
УКРАЇНА |
200 ## - Назва |
Основна назва |
Психологія творчості та обдарованості |
Підзаголовок |
навчальний посібник |
Перші відомості про відповідальність |
Н. М. Ільїна |
205 ## - Відомості про видання |
Відомості про видання |
2-ге , допов. і переробл. |
210 ## - Місце та час видання |
Місце публікування, друку, розповсюдження |
Суми |
Назва видавництва, ім’я видавця, розповсюджувача, тощо |
Університетська книга |
Дата публікації, розповсюдження, тощо |
© 2022 |
215 ## - Фізичний опис |
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа |
234 с. |
320 ## - Примітки |
Текст примітки |
Бібліогр.: с. 199-229 |
327 #1 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
Розділ 1. Вступ до психології творчості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
7 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 1. Предмет психології творчості. Психофізіологічні механізми творчості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
7 |
Назва розділу: рівень 3 |
1.1. Предмет психології творчості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
8 |
Назва розділу: рівень 3 |
1.2. Місце психології творчості в системі психологічного знання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
12 |
Назва розділу: рівень 3 |
1.3. Методи психології творчості та обдарованості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
14 |
Назва розділу: рівень 3 |
1.4. Психофізіологічні механізми творчості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
16 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 2. Історія розвитку психології творчості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
21 |
Назва розділу: рівень 3 |
2.1. Психологічні теорії творчості в західній психології |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
21 |
Назва розділу: рівень 3 |
2.2. Теорії творчості в дорадянський і радянський періоди |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
27 |
Назва розділу: рівень 3 |
2.3. Психологічні теорії творчості в українській психології |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
29 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 3. Психологічна характеристика здібностей |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
36 |
Назва розділу: рівень 3 |
3.1. Загальна характеристика здібностей |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
36 |
Назва розділу: рівень 3 |
3.2. Природа здібностей |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
39 |
Назва розділу: рівень 3 |
3.3. Рівні здібностей |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
42 |
Назва розділу: рівень 3 |
3.4. Творчі здібності та їх розвиток |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
47 |
Назва розділу: рівень 2 |
Список літератури до розділу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
51 |
327 #1 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
Розділ 2. Психологія творчого процесу і творчої особистості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
52 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 4. Психологічна характеристика творчості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
52 |
Назва розділу: рівень 3 |
4.1. Класифікація й види творчості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
52 |
Назва розділу: рівень 3 |
4.2. Структура творчого процесу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
59 |
Назва розділу: рівень 3 |
4.3. Психологічні механізми творчості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
61 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 5. Творчість і психічні процеси |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
66 |
Назва розділу: рівень 3 |
5.1. Психологія творчого інтелекту |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
66 |
Назва розділу: рівень 3 |
5.2. Психологія творчого мислення |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
72 |
Назва розділу: рівень 3 |
5.3. Роль уяви у творчому процесі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
75 |
Назва розділу: рівень 3 |
5.4. Вплив емоційно-чуттєвої сфери на творчість особистості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
80 |
Назва розділу: рівень 3 |
5.5. Творчість із позицій несвідомого |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
84 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 6. Психологія творчої особистості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
91 |
Назва розділу: рівень 3 |
6.1. Психологічні особливості творчих особистостей |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
91 |
Назва розділу: рівень 3 |
6.2. Типологія творчих особистостей |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
96 |
Назва розділу: рівень 3 |
6.3. Креативність у структурі особистості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
98 |
Назва розділу: рівень 3 |
6.4. Творчий потенціал особистості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
102 |
Назва розділу: рівень 3 |
6.5. Мотивація творчості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
106 |
Назва розділу: рівень 3 |
6.6. Психологічна характеристика творчості педагога |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
111 |
Назва розділу: рівень 3 |
6.7. Бар'єри творчості та їх класифікація |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
115 |
Назва розділу: рівень 3 |
6.8. Творчість в умовах кризових переживань особистості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
119 |
Назва розділу: рівень 3 |
6.9. Уплив творчості на здоров’я особистості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
124 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 7. Онтогенез творчості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
134 |
Назва розділу: рівень 3 |
7.1. Особливості творчості дошкільника |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
134 |
Назва розділу: рівень 3 |
7.2. Мовленнєві здібності й словотворчість у дошкільному віці |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
137 |
Назва розділу: рівень 3 |
7.3. Особливості творчості молодшого школяра |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
139 |
Назва розділу: рівень 3 |
7.4. Літературна творчість в отроцтві |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
142 |
Назва розділу: рівень 3 |
7.5. Творчість у вік молодості та в середньому віці |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
145 |
Назва розділу: рівень 3 |
7.6. Творчість у літньому віці |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
148 |
Назва розділу: рівень 2 |
Список літератури до розділу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
152 |
327 #1 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
Розділ 3. Психологія обдарованості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
153 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 8. Загальні питання психології обдарованості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
153 |
Назва розділу: рівень 3 |
8.1. Предмет психології обдарованості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
153 |
Назва розділу: рівень 3 |
8.2. Ґенеза обдарованості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
157 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 9. Психологічна характеристика обдарованості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
161 |
Назва розділу: рівень 3 |
9.1. Психологічні особливості обдарованих дітей та їх типологія |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
161 |
Назва розділу: рівень 3 |
9.2. Класифікація видів обдарованості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
166 |
Назва розділу: рівень 3 |
9.3. Види обдарованості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
171 |
Назва розділу: рівень 3 |
9.4. Духовна обдарованість |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
176 |
Назва розділу: рівень 3 |
9.5. Тендерні стереотипи в підході до обдарованості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
182 |
Назва розділу: рівень 3 |
9.6. Проблеми обдарованих дітей |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
187 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 10. Обдарованість і процес соціалізації |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
191 |
Назва розділу: рівень 3 |
10.1. Обдаровані діти з особливими потребами |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
191 |
327 #1 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
Список літератури до розділу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
197 |
327 #1 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
Словничок |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
198 |
327 #1 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
Список літератури |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
199 |
327 #1 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
Додадок |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
230 |
327 #1 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
Приклади стандартизованих тестів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
233 |
330 ## - Короткий зміст |
Текст примітки |
У посібнику зроблена спроба проаналізувати основні проблеми психології творчості (роль психічних процесів у творчій діяльності, особливості творчої особистості, мотиви творчості, бар’єри творчості, вплив творчості на здоров'я людини тощо) та обдарованості (проблеми обдарованих дітей, тендерні стереотипи в підході до обдарованості, діти з особливими потребами тощо). Посібник складено на основі узагальненого досвіду викладання дисципліни «Психологія творчості та обдарованості» у вищому навчальному закладі. Для студентів вищих навчальних закладів, учителів, вихователів та читачів, яких цікавлять проблеми психології творчості та обдарованості. |
675 ## - УДК |
Індекс |
159.928(075.8) |
700 #1 - Особисте ім’я |
Внутрішній код Koha |
2235 |
автор |
Ільїна |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
Н. М. |
Розкриття ініціалів власного імені |
Ніна Михайлівна |
801 #0 - Джерело походження запису |
Країна |
УКРАЇНА |
Установа |
UA-BuIAS |
Дата |
20230109 |
942 ## - Додаткові дані (Коха) |
Код системи класифікації для розстановки фонду |
Універсальна десяткова класифікація (УДК) |
Тип одиниці (рівень запису) |
Навчальні видання |
Статус приховування в ЕК |
Не приховувати в ЕК |
Авторський (кеттерівський) знак, дати чи термін, що додаються до класифікаційного індексу |
І-45 |
Класифікаційна частина шифру збереження |
159.928(075.8) |
Шифр зберігання |
159.928(075.8) / І-45 |
Кількість видач (випожичань) для усіх примірників |
1 |