MARC details
000 -Маркер запису |
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) |
06430nam0 2200313 4500 |
001 - Ідентифікатор запису |
Номер ідентифікації примітки |
4203 |
010 ## - ISBN |
ISBN |
966-8349-07-9 |
100 ## - Дані загальної обробки |
Дані загальної обробки |
20231126d2009 m||y0ukry50 ca |
101 0# - Мова |
Мова тексту, звукової доріжки тощо |
українська |
102 ## - Країна публікації/виробництва |
Країна публікації |
УКРАЇНА |
200 ## - Назва |
Основна назва |
Інтертекс у світлі рампи |
Підзаголовок |
монографія |
Перші відомості про відповідальність |
Мар'яна Шаповал |
210 ## - Місце та час видання |
Місце публікування, друку, розповсюдження |
Київ |
Назва видавництва, ім’я видавця, розповсюджувача, тощо |
Автограф |
Дата публікації, розповсюдження, тощо |
2009 |
215 ## - Фізичний опис |
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа |
352 с. |
320 ## - Примітки |
Текст примітки |
Бібліогр.: 301-337 с. |
327 #1 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
ВСТУП |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
3 |
327 #1 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
РОЗДІЛ 1. ТЕОРІЯ ІНТЕРТЕКСТУ: ГЕНЕЗА, ТЕРМІНОЛОГІЯ, ТИПОЛОГІЯ, ФУНКЦІОНУВАННЯ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
13 |
Назва розділу: рівень 2 |
1.1. Від літописного зводу до тексту культури: інтертекстуальність серед критеріїв художності |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
13 |
Назва розділу: рівень 2 |
1.2. Теоретичні передумови виникнення інтертекстуального підходу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
19 |
Назва розділу: рівень 2 |
1.3. Система координат: «давні» та «нові» концепції інтертекстуальності |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
25 |
Назва розділу: рівень 2 |
1.4. Проблематика міжтекстового методу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
42 |
Назва розділу: рівень 2 |
1.5. Окреслення термінів і понять, пов’язаних із міжтекстовістю |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
55 |
Назва розділу: рівень 2 |
1.6. Класифікації інтертекстуальних елементів: типи і форми міжтекстовості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
61 |
Назва розділу: рівень 2 |
1.7. Виражальні засоби міжтекстовості та способи їх виявлення |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
69 |
Назва розділу: рівень 3 |
1.7.1. Ідентифікація інтертекстуальних елементів: маркери інтертекстуальності |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
69 |
Назва розділу: рівень 3 |
1.7.2. Функціональна диференціація інтекстів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
73 |
Назва розділу: рівень 2 |
1.8. Специфіка інтертекстуальності в драматургії |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
77 |
327 #1 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
РОЗДІЛ 2. ОДНОТЕКСТОВА РЕФЕРЕНЦІЯ: СЕМАНТИЧНІ ТА СТИЛІСТИЧНІ СТРАТЕГІЇ ІНТЕРТЕКСТУАЛЬНОСТІ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
81 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.1. Семантична активність тематично-фабульних форм інтертекстуальності |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
81 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.2. Подолання стилістичного синкретизму: розмежування понять «цитата», «алюзія», «ремінісценція» |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
101 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.3. Між класикою і некласикою: семантичні та стилістичні стратегії інтертекстуальності у драматургії Івана Кочерги |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
113 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.4. Авторська та читацька маски у некласичній п’єсі: міжтекстові стратегії ранньої драматургії Я. Мамонтова |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
123 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.5. Інтертекстуальна поліфонія сатиричної драматургії Миколи Куліша |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
133 |
Назва розділу: рівень 3 |
2.5.1. Світ як текст: застосування стилістичних форм однотекстової референції |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
133 |
Назва розділу: рівень 3 |
2.5.2. Стратегія звернення до прецедентного тексту та використання семантичних форм інтергекстуальності |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
139 |
Назва розділу: рівень 3 |
2.5.3. Функціонування інтертекстуальних включень та їх роль у художній структурі твору |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
146 |
327 #1 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
РОЗДІЛ 3. СИСТЕМНО-ТЕКСТОВА РЕФЕРЕНЦІЯ: ДЕРИВАЦІЙНІ ТА ЖАНРОВІ СТРАТЕГІЇ ІНТЕРТЕКСТУАЛЬНОСТІ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
150 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.1. Співвідношення текстових систем як семіотична проблема |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
150 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.2. Пародіювання як спосіб організації драматичного тексту |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
156 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.3. Стилізація в драмі: семіотичні механізми, функціонування |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
175 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.4. На межі міжтекстовості: питання інтертекстуального відношення до жанрового прототипу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
189 |
327 #1 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
РОЗДІЛ 4. НАРАТИВНІ СТРАТЕГІЇ ІНТЕРТЕКСТУАЛЬНОСТІ: ГРА МАСКАМИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
212 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.1. Автор і читач: боротьба свідомостей усередині тексту |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
212 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.2. «Повернення» та «реабілітація» автора в іманентному статусі із залученням читацького компонента |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
222 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.3. Чи є автор і герой «розбіжними свідомостями»? |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
230 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.4. Суб’єктна організація внутрішньотекстового рівня драматичного твору |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
235 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.5. Компенсація «авторської відсутності»: біографічний інтертекст сучасної української п’єси |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
244 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.6. Конкретний автор за маскою героя: авто і нтер'гекстуал ь ність та символічна автобіографія Миколи Куліша |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
255 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.7. Автор-персонаж та читач-персонаж як внутрішньотекстові проекції суб’єкта мовлення |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
267 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.8. Монодрама: головний персонаж між оповідачем та ліричним суб’єктом |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
280 |
327 #1 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
ВИСНОВКИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
290 |
327 #1 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
301 |
327 #1 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
ПОКАЖЧИК ІМЕН |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
338 |
330 ## - Короткий зміст |
Текст примітки |
Досліджено українську драматургію в аспекті впливу міжтекс-тових та міжсуб’єктних відношень на семантику, стилістику, жанрову природу драматичного твору. Для літературознавців, мистецтвознавців, культурологів, широкого кола читачів, що цікавляться проблемами вивчення тексту. |
675 ## - УДК |
Індекс |
82-2.=161.2 |
700 #1 - Особисте ім’я |
Код відношення |
Автор |
Внутрішній код Koha |
4433 |
автор |
Шаповал |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
М. О. |
Розкриття ініціалів власного імені |
Мар'яна Олександрівна |
801 #0 - Джерело походження запису |
Країна |
УКРАЇНА |
Установа |
UA-BuIAS |
Дата |
20231126 |
942 ## - Додаткові дані (Коха) |
Код системи класифікації для розстановки фонду |
|
Тип одиниці (рівень запису) |
Книги |
Статус приховування в ЕК |
Не приховувати в ЕК |
Класифікаційна частина шифру збереження |
82-2.=161.2 |
Шифр зберігання |
82-2.=161.2 / Ш24 |
Авторський (кеттерівський) знак, дати чи термін, що додаються до класифікаційного індексу |
Ш24 |