Інтертекс у світлі рампи : монографія / Мар'яна Шаповал

Основной Автор-лицо: Автор, Шаповал, М. О., Мар'яна ОлександрівнаЯзык: українська.Страна: УКРАЇНА.Публикация: Київ : Автограф, 2009Описание: 352 с.ISBN:966-8349-07-9.Примечания о содержании: ВСТУП -- 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРІЯ ІНТЕРТЕКСТУ: ГЕНЕЗА, ТЕРМІНОЛОГІЯ, ТИПОЛОГІЯ, ФУНКЦІОНУВАННЯ -- 13 1.1. Від літописного зводу до тексту культури: інтертекстуальність серед критеріїв художності -- 13 1.2. Теоретичні передумови виникнення інтертекстуального підходу -- 19 1.3. Система координат: «давні» та «нові» концепції інтертекстуальності -- 25 1.4. Проблематика міжтекстового методу -- 42 1.5. Окреслення термінів і понять, пов’язаних із міжтекстовістю -- 55 1.6. Класифікації інтертекстуальних елементів: типи і форми міжтекстовості -- 61 1.7. Виражальні засоби міжтекстовості та способи їх виявлення -- 69 1.7.1. Ідентифікація інтертекстуальних елементів: маркери інтертекстуальності -- 69 1.7.2. Функціональна диференціація інтекстів -- 73 1.8. Специфіка інтертекстуальності в драматургії -- 77 РОЗДІЛ 2. ОДНОТЕКСТОВА РЕФЕРЕНЦІЯ: СЕМАНТИЧНІ ТА СТИЛІСТИЧНІ СТРАТЕГІЇ ІНТЕРТЕКСТУАЛЬНОСТІ -- 81 2.1. Семантична активність тематично-фабульних форм інтертекстуальності -- 81 2.2. Подолання стилістичного синкретизму: розмежування понять «цитата», «алюзія», «ремінісценція» -- 101 2.3. Між класикою і некласикою: семантичні та стилістичні стратегії інтертекстуальності у драматургії Івана Кочерги -- 113 2.4. Авторська та читацька маски у некласичній п’єсі: міжтекстові стратегії ранньої драматургії Я. Мамонтова -- 123 2.5. Інтертекстуальна поліфонія сатиричної драматургії Миколи Куліша -- 133 2.5.1. Світ як текст: застосування стилістичних форм однотекстової референції -- 133 2.5.2. Стратегія звернення до прецедентного тексту та використання семантичних форм інтергекстуальності -- 139 2.5.3. Функціонування інтертекстуальних включень та їх роль у художній структурі твору -- 146 РОЗДІЛ 3. СИСТЕМНО-ТЕКСТОВА РЕФЕРЕНЦІЯ: ДЕРИВАЦІЙНІ ТА ЖАНРОВІ СТРАТЕГІЇ ІНТЕРТЕКСТУАЛЬНОСТІ -- 150 3.1. Співвідношення текстових систем як семіотична проблема -- 150 3.2. Пародіювання як спосіб організації драматичного тексту -- 156 3.3. Стилізація в драмі: семіотичні механізми, функціонування -- 175 3.4. На межі міжтекстовості: питання інтертекстуального відношення до жанрового прототипу -- 189 РОЗДІЛ 4. НАРАТИВНІ СТРАТЕГІЇ ІНТЕРТЕКСТУАЛЬНОСТІ: ГРА МАСКАМИ -- 212 4.1. Автор і читач: боротьба свідомостей усередині тексту -- 212 4.2. «Повернення» та «реабілітація» автора в іманентному статусі із залученням читацького компонента -- 222 4.3. Чи є автор і герой «розбіжними свідомостями»? -- 230 4.4. Суб’єктна організація внутрішньотекстового рівня драматичного твору -- 235 4.5. Компенсація «авторської відсутності»: біографічний інтертекст сучасної української п’єси -- 244 4.6. Конкретний автор за маскою героя: авто і нтер'гекстуал ь ність та символічна автобіографія Миколи Куліша -- 255 4.7. Автор-персонаж та читач-персонаж як внутрішньотекстові проекції суб’єкта мовлення -- 267 4.8. Монодрама: головний персонаж між оповідачем та ліричним суб’єктом -- 280 ВИСНОВКИ -- 290 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ -- 301 ПОКАЖЧИК ІМЕН -- 338 Резюме или реферат:Досліджено українську драматургію в аспекті впливу міжтекс-тових та міжсуб’єктних відношень на семантику, стилістику, жанрову природу драматичного твору. Для літературознавців, мистецтвознавців, культурологів, широкого кола читачів, що цікавляться проблемами вивчення тексту..Примечания о наличии в документе библиографии/указателя: Бібліогр.: 301-337 с.. Тип единицы: Книги
Метки из этой библиотеки: Нет меток из этой библиотеки для этого заголовка. Войдите, чтобы добавлять метки.
Star ratings
    Средний рейтинг: 0.0 (0 голосов)
Экземпляры
Текущая библиотека Шифр хранения Состояние Ожидается на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Доступно 41683-011909

Бібліогр.: 301-337 с.

ВСТУП 3

РОЗДІЛ 1. ТЕОРІЯ ІНТЕРТЕКСТУ: ГЕНЕЗА, ТЕРМІНОЛОГІЯ, ТИПОЛОГІЯ, ФУНКЦІОНУВАННЯ 13 1.1. Від літописного зводу до тексту культури: інтертекстуальність серед критеріїв художності 13 1.2. Теоретичні передумови виникнення інтертекстуального підходу 19 1.3. Система координат: «давні» та «нові» концепції інтертекстуальності 25 1.4. Проблематика міжтекстового методу 42 1.5. Окреслення термінів і понять, пов’язаних із міжтекстовістю 55 1.6. Класифікації інтертекстуальних елементів: типи і форми міжтекстовості 61 1.7. Виражальні засоби міжтекстовості та способи їх виявлення 69 1.7.1. Ідентифікація інтертекстуальних елементів: маркери інтертекстуальності 69 1.7.2. Функціональна диференціація інтекстів 73 1.8. Специфіка інтертекстуальності в драматургії 77

РОЗДІЛ 2. ОДНОТЕКСТОВА РЕФЕРЕНЦІЯ: СЕМАНТИЧНІ ТА СТИЛІСТИЧНІ СТРАТЕГІЇ ІНТЕРТЕКСТУАЛЬНОСТІ 81 2.1. Семантична активність тематично-фабульних форм інтертекстуальності 81 2.2. Подолання стилістичного синкретизму: розмежування понять «цитата», «алюзія», «ремінісценція» 101 2.3. Між класикою і некласикою: семантичні та стилістичні стратегії інтертекстуальності у драматургії Івана Кочерги 113 2.4. Авторська та читацька маски у некласичній п’єсі: міжтекстові стратегії ранньої драматургії Я. Мамонтова 123 2.5. Інтертекстуальна поліфонія сатиричної драматургії Миколи Куліша 133 2.5.1. Світ як текст: застосування стилістичних форм однотекстової референції 133 2.5.2. Стратегія звернення до прецедентного тексту та використання семантичних форм інтергекстуальності 139 2.5.3. Функціонування інтертекстуальних включень та їх роль у художній структурі твору 146

РОЗДІЛ 3. СИСТЕМНО-ТЕКСТОВА РЕФЕРЕНЦІЯ: ДЕРИВАЦІЙНІ ТА ЖАНРОВІ СТРАТЕГІЇ ІНТЕРТЕКСТУАЛЬНОСТІ 150 3.1. Співвідношення текстових систем як семіотична проблема 150 3.2. Пародіювання як спосіб організації драматичного тексту 156 3.3. Стилізація в драмі: семіотичні механізми, функціонування 175 3.4. На межі міжтекстовості: питання інтертекстуального відношення до жанрового прототипу 189

РОЗДІЛ 4. НАРАТИВНІ СТРАТЕГІЇ ІНТЕРТЕКСТУАЛЬНОСТІ: ГРА МАСКАМИ 212 4.1. Автор і читач: боротьба свідомостей усередині тексту 212 4.2. «Повернення» та «реабілітація» автора в іманентному статусі із залученням читацького компонента 222 4.3. Чи є автор і герой «розбіжними свідомостями»? 230 4.4. Суб’єктна організація внутрішньотекстового рівня драматичного твору 235 4.5. Компенсація «авторської відсутності»: біографічний інтертекст сучасної української п’єси 244 4.6. Конкретний автор за маскою героя: авто і нтер'гекстуал ь ність та символічна автобіографія Миколи Куліша 255 4.7. Автор-персонаж та читач-персонаж як внутрішньотекстові проекції суб’єкта мовлення 267 4.8. Монодрама: головний персонаж між оповідачем та ліричним суб’єктом 280

ВИСНОВКИ 290

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 301

ПОКАЖЧИК ІМЕН 338

Досліджено українську драматургію в аспекті впливу міжтекс-тових та міжсуб’єктних відношень на семантику, стилістику, жанрову природу драматичного твору. Для літературознавців, мистецтвознавців, культурологів, широкого кола читачів, що цікавляться проблемами вивчення тексту.

Для данного заглавия нет комментариев.

оставить комментарий.

Нажмите на изображение, чтобы просмотреть его в программе просмотра изображений

Работает на ПО Коха