Локальне зображення обкладинки
Локальне зображення обкладинки

Загальна психологія : навчальний посібник / П. А. М'ясоїд

Основний автор-особа: М'ясоїд, П. А., Петро АндріовичМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Київ : Вища школа, 1998Опис: 479 с. : іл.ISBN: 5-11-004780-4.Класифікація: 88я73Примітки про зміст: Передмова -- 4 Система понять і категорій психології -- 9 Розділ І. ПСИХОЛОГІЯ ЯК НАУКА -- 37 Тема 1. Становлення психології -- 38 1.1. Етапи історичного поступу психології -- 38 -- 39 -- 41 -- 46 -- 48 -- 51 1.2. Психологія у пошуках свого предмета -- 59 Питання для самостійної роботи -- 61 Список рекомендованої літератури -- 62 Тема 2. Психологія як система знань -- 65 2.1. Психологія серед інших наук -- 65 2.2. Методологічні принципи психології -- 69 2.3. Методи психологічного дослідження -- 76 Питання для самостійної роботи -- 83 Список рекомендованої літератури -- 84 Тема 3. Основна проблема психології -- 87 3.1. Мозок і психіка -- 88 3.2. Буття і свідомість -- 95 3.3. Людина і світ -- 101 Питання для самостійної роботи -- 109 Список рекомендованої літератури -- 110 Розділ II. РОЗВИТОК ПСИХІКИ -- 113 Тема 4. Психіка у філогенезі та історіогенезі -- 114 4.1. Типи і форми поведінки організмів -- 114 4.2. Стадії розвитку психіки -- 121 4.3. Виникнення первісної свідомості -- 125 Питання для самостійної роботи -- 133 Список рекомендованої літератури -- 133 Тема 5. Онтогенез психіки -- 136 5.1. Психічний розвиток на рівні організму -- 137 5.2. Психічний розвиток на рівні індивіда -- 143 5.3. Психічний розвиток на рівні особистості -- 152 Питання для самостійної роботи -- 157 Список рекомендованої літератури -- 157 Тема 6. Ненормативний психічний розвиток -- 162 6.1. Природа і межі психічної ненормативності -- 163 6.2. Ненормативність на різних рівнях психічного розвитку -- 168 -- 168 -- 173 -- 174 6.3. Психологічна допомога у випадках ненормативного психічного розвитку -- 178 -- 182 -- 182 Розділ III. ПСИХІКА ЯК ОСЕРЕДОК ЖИТТЯ -- 187 Тема 7. Діяльність і особистість -- 188 7.1. Діяльність як зв'язок суб’єкта з об'єктом -- 188 7 2. Будова, форми та види діяльності -- 190 7.3. Особистість як суб'єкт діяльності -- 202 Питання для самостійної роботи -- 206 Список рекомендованої літератури -- 207 Тема 8. Спілкування -- 210 8.1. Спілкування як міжсуб'єктні взаємини -- 210 8.2. Будова і закономірності спілкування -- 214 8.3. Види спілкування. Педагогічне спілкування -- 220 Питання для самостійної роботи -- 222 Список рекомендованої літератури -- 222 Тема 9. Спільності: діяльність і спілкування -- 225 9 1. Міжособистісні стосунки в спільностях -- 226 9.2. Рівні розвитку спільності -- 230 9.3. Проблема колективу і навчально-виховний процес -- 236 Питання для самостійної роботи -- 239 Список рекомендованої літератури -- 240 Розділ IV. ПІЗНАВАЛЬНА ФУНКЦІЯ ПСИХІКИ -- 243 Тема 10. Відчуття -- 244 10.1. Природа відчуттів -- 244 10.2. Феноменологія відчуттів -- 248 10.3. Загальні закономірності відчуттів -- 252 Питання для самостійної роботи -- 257 Список рекомендованої літератури -- 258 Тема 11. Сприймання -- 259 11.1. Природа сприймання -- 259 11.2. Властивості сприймання -- 265 11.3. Феноменологія сприймання -- 270 Питання для самостійної роботи -- 275 Список рекомендованої літератури -- 275 Тема 12. Пам’ять -- 278 12.1. Природа пам'яті -- 278 12.2. Феноменологія пам'яті -- 285 12.3. Процеси і закономірності пам’яті -- 289 Питання для самостійної роботи -- 296 Список рекомендованої літератури -- 296 Тема 13. Мислення -- 299 13.1. Природа мислення -- 300 13.2. Феноменологія мислення -- 307 13.3. Процес мислення -- 311 Питання для самостійної роботи -- 317 Список рекомендованої літератури -- 318 Тема 14. Уява -- 322 14.1. Природа уяви -- 322 14.2. Феноменологія уяви -- 330 14.3. Процес уяви -- 333 Питання для самостійної роботи -- 338 Список рекомендованої літератури -- 338 Розділ V. РЕГУЛЯТИВНА ФУНКЦІЯ ПСИХІКИ -- 341 Тема 15. Увага -- 342 15.1. Природа і функції уваги -- 343 15.2. Феноменологія уваги -- 349 15.3. Властивості уваги -- 351 Питання для самостійної роботи -- 354 Список рекомендованої літератури -- 355 Тема 16. Емоції і почуття -- 357 16.1. Природа і функції емоційних явищ -- 357 16.2. Феноменологія емоційних явищ -- 368 16.3. Властивості емоційних явищ -- 373 Питання для самостійної роботи -- 375 Список рекомендованої літератури -- 376 Тема 17. Воля -- 379 17.1. Природа і функції волі -- 380 17.2. Феноменологія волі -- 386 17.3. Процес волі -- 387 Питання для самостійної роботи -- 394 Список рекомендованої літератури -- 394 Розділ VI. ІНСТРУМЕНТАЛЬНА ФУНКЦІЯ ПСИХІКИ -- 397 Тема 18. Темперамент -- 398 18.1. Природа темпераменту -- 398 18.2. Властивості темпераменту Проблема типу темпераменту -- 404 18.3. Темперамент і діяльність -- 409 Питання для самостійної роботи -- 412 Список рекомендованої літератури -- 413 Тема 19. Здібності -- 416 19.1 Природа здібностей -- 416 19.2. Структура здібностей -- 423 19.3. Розвиток і застосування здібностей -- 429 Питання для самостійної роботи -- 432 Список рекомендованої літератури -- 432 Тема 20. Характер -- 436 20.1. Природа і сутність характеру -- 437 20.2. Феноменологія характеру -- 443 20.3. Виховання характеру. Проблема національного характеру -- 446 Питання для самостійної роботи -- 452 Список рекомендованої літератури -- 452 Замість післямови: Аналіз одного життя (верифікація системно-діяльнісного підходу в психології) -- 455 Анотація: Висвітлюється предмет загальної психології з позицій системно-діяльнісного аналізу, складниками якого є: матеріалістичний погляд на психіку (як ідеальне, похідне від матеріального, єдність суб’єктивного й об’єктивного); діяльнісний підхід до психіки (як явища, що існує в процесах діяльності живої істоти); порівневий аналіз психіки (як осередку життя, що функціонує на різних рівнях останнього). Кожну тему завершують перелік питань для самостійної роботи студента і список рекомендованої літератури. У посібнику подано систему понять і категорій психології, що виконує роль предметного покажчика.. Тип одиниці: Навчальні видання
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди
Поточна бібліотека Зібрання Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 159.9(075.8) / М99 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-008973
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 159.9(075.8) / М99 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-008993
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 159.9(075.8) / М99 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-008981
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 159.9(075.8) / М99 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-008980
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 159.9(075.8) / М99 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-008979
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 159.9(075.8) / М99 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Видано 31.08.2024 41683-008978
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 159.9(075.8) / М99 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-008977
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 159.9(075.8) / М99 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-008976
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 159.9(075.8) / М99 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-008975
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 159.9(075.8) / М99 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-008974
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 159.9(075.8) / М99 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-008972
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 159.9(075.8) / М99 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-008971
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 159.9(075.8) / М99 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-008970
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 159.9(075.8) / М99 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-008969
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 159.9(075.8) / М99 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 41683-005400
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 159.9(075.8) / М99 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 41683-005398
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 159.9(075.8) / М99 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 41683-005401
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 159.9(075.8) / М99 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 41683-005396
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 159.9(075.8) / М99 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 41683-005399
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 159.9(075.8) / М99 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 41683-005394
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 159.9(075.8) / М99 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 41683-005060

Передмова 4 Система понять і категорій психології 9 Розділ І. ПСИХОЛОГІЯ ЯК НАУКА 37 Тема 1. Становлення психології 38 1.1. Етапи історичного поступу психології 38 Міфологічний етап 39 Філософський етап 41 Науковий етап 46 Формування засад наукової психології 48 Напрямки психології у XX ст. 51 1.2. Психологія у пошуках свого предмета 59 Питання для самостійної роботи 61 Список рекомендованої літератури 62 Тема 2. Психологія як система знань 65 2.1. Психологія серед інших наук 65 2.2. Методологічні принципи психології 69 2.3. Методи психологічного дослідження 76 Питання для самостійної роботи 83 Список рекомендованої літератури 84 Тема 3. Основна проблема психології 87 3.1. Мозок і психіка 88 3.2. Буття і свідомість 95 3.3. Людина і світ 101 Питання для самостійної роботи 109 Список рекомендованої літератури 110 Розділ II. РОЗВИТОК ПСИХІКИ 113 Тема 4. Психіка у філогенезі та історіогенезі 114 4.1. Типи і форми поведінки організмів 114 4.2. Стадії розвитку психіки 121 4.3. Виникнення первісної свідомості 125 Питання для самостійної роботи 133 Список рекомендованої літератури 133 Тема 5. Онтогенез психіки 136 5.1. Психічний розвиток на рівні організму 137 5.2. Психічний розвиток на рівні індивіда 143 5.3. Психічний розвиток на рівні особистості 152 Питання для самостійної роботи 157 Список рекомендованої літератури 157 Тема 6. Ненормативний психічний розвиток 162 6.1. Природа і межі психічної ненормативності 163 6.2. Ненормативність на різних рівнях психічного розвитку 168 Рівень організму 168 Рівень індивіда 173 Рівень особистості 174 6.3. Психологічна допомога у випадках ненормативного психічного розвитку 178 Питання для самостійної роботи 182 Список рекомендованої літератури 182 Розділ III. ПСИХІКА ЯК ОСЕРЕДОК ЖИТТЯ 187 Тема 7. Діяльність і особистість 188 7.1. Діяльність як зв'язок суб’єкта з об'єктом 188 7 2. Будова, форми та види діяльності 190 7.3. Особистість як суб'єкт діяльності 202 Питання для самостійної роботи 206 Список рекомендованої літератури 207 Тема 8. Спілкування 210 8.1. Спілкування як міжсуб'єктні взаємини 210 8.2. Будова і закономірності спілкування 214 8.3. Види спілкування. Педагогічне спілкування 220 Питання для самостійної роботи 222 Список рекомендованої літератури 222 Тема 9. Спільності: діяльність і спілкування 225 9 1. Міжособистісні стосунки в спільностях 226 9.2. Рівні розвитку спільності 230 9.3. Проблема колективу і навчально-виховний процес 236 Питання для самостійної роботи 239 Список рекомендованої літератури 240 Розділ IV. ПІЗНАВАЛЬНА ФУНКЦІЯ ПСИХІКИ 243 Тема 10. Відчуття 244 10.1. Природа відчуттів 244 10.2. Феноменологія відчуттів 248 10.3. Загальні закономірності відчуттів 252 Питання для самостійної роботи 257 Список рекомендованої літератури 258 Тема 11. Сприймання 259 11.1. Природа сприймання 259 11.2. Властивості сприймання 265 11.3. Феноменологія сприймання 270 Питання для самостійної роботи 275 Список рекомендованої літератури 275 Тема 12. Пам’ять 278 12.1. Природа пам'яті 278 12.2. Феноменологія пам'яті 285 12.3. Процеси і закономірності пам’яті 289 Питання для самостійної роботи 296 Список рекомендованої літератури 296 Тема 13. Мислення 299 13.1. Природа мислення 300 13.2. Феноменологія мислення 307 13.3. Процес мислення 311 Питання для самостійної роботи 317 Список рекомендованої літератури 318 Тема 14. Уява 322 14.1. Природа уяви 322 14.2. Феноменологія уяви 330 14.3. Процес уяви 333 Питання для самостійної роботи 338 Список рекомендованої літератури 338 Розділ V. РЕГУЛЯТИВНА ФУНКЦІЯ ПСИХІКИ 341 Тема 15. Увага 342 15.1. Природа і функції уваги 343 15.2. Феноменологія уваги 349 15.3. Властивості уваги 351 Питання для самостійної роботи 354 Список рекомендованої літератури 355 Тема 16. Емоції і почуття 357 16.1. Природа і функції емоційних явищ 357 16.2. Феноменологія емоційних явищ 368 16.3. Властивості емоційних явищ 373 Питання для самостійної роботи 375 Список рекомендованої літератури 376 Тема 17. Воля 379 17.1. Природа і функції волі 380 17.2. Феноменологія волі 386 17.3. Процес волі 387 Питання для самостійної роботи 394 Список рекомендованої літератури 394 Розділ VI. ІНСТРУМЕНТАЛЬНА ФУНКЦІЯ ПСИХІКИ 397 Тема 18. Темперамент 398 18.1. Природа темпераменту 398 18.2. Властивості темпераменту Проблема типу темпераменту 404 18.3. Темперамент і діяльність 409 Питання для самостійної роботи 412 Список рекомендованої літератури 413 Тема 19. Здібності 416 19.1 Природа здібностей 416 19.2. Структура здібностей 423 19.3. Розвиток і застосування здібностей 429 Питання для самостійної роботи 432 Список рекомендованої літератури 432 Тема 20. Характер 436 20.1. Природа і сутність характеру 437 20.2. Феноменологія характеру 443 20.3. Виховання характеру. Проблема національного характеру 446 Питання для самостійної роботи 452 Список рекомендованої літератури 452 Замість післямови: Аналіз одного життя (верифікація системно-діяльнісного підходу в психології) 455

Висвітлюється предмет загальної психології з позицій системно-діяльнісного аналізу, складниками якого є: матеріалістичний погляд на психіку (як ідеальне, похідне від матеріального, єдність суб’єктивного й об’єктивного); діяльнісний підхід до психіки (як явища, що існує в процесах діяльності живої істоти); порівневий аналіз психіки (як осередку життя, що функціонує на різних рівнях останнього). Кожну тему завершують перелік питань для самостійної роботи студента і список рекомендованої літератури. У посібнику подано систему понять і категорій психології, що виконує роль предметного покажчика.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки

Працює на АБІС Коха