Мистетство бути викладачем : практичний посібник / Брінклі А., Десантс Б., Флемм М. ; International House Київ
Переведено с …: Brinkley, Alan, The University of Chicago = 1999, 0-226-07512-5, The Chicago handbook for teachersЯзык: українська ; оригинала, англійська.Страна: УКРАЇНА.Публикация: Київ : Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні, 2003Описание: 143 с.ISBN:966-8487-06-0.Классификация: У.р(4укр)3Примечания о содержании: ВСТУП -- 7 Розділ 1 ПІДГОТОВКА 1. Що повинні вивчати студенти? -- 11 2. Добір та пошук матеріалів для курсу -- 13 3. Використання відео- та аудіоматеріалів -- 15 4. Підготовка програми -- 19 Розділ 2 ПЕРШІ ТИЖНІ 1. Підготовка до першого заняття -- 24 2. Матеріали для першого заняття -- 26 3. Перше знайомство -- 27 4. Динаміка навчального процесу -- 28 5. Робота з пасивними, активними та конфліктними студентами -- 30 6. Індивідуальні консультації -- 34 Розділ 3 ПРОВЕДЕННЯ ДИСКУСІЙ 1. Види дискусій -- 38 2. Підготовка до семінару-дискусії -- 40 3. Початок дискусії -- 41 4. Підтримка дискусії -- 42 5. Пожвавлення дискусії -- 45 6. Завершення обговорення -- 46 7. Допомога студентам у самостійній роботі -- 47 8. Рольові ігри -- 49 9. Круглі столи -- 50 10. Інші форми колективного навчання -- 51 Розділ 4 ЧИТАННЯ ЛЕКЦІЙ 1. Підготовка до лекцій -- 55 2. Способи читання та оформлення лекцій -- 58 3. Заохочення студентів до активності -- 62 Розділ 5 СТУДЕНТСЬКІ ДОСЛІДНИЦЬКІ РОБОТИ 1. Види проектів -- 66 2. Керівництво самостійними студентськими розробками -- 67 3. Інші види письмових робіт -- 68 4. Кількість студентських робіт -- 70 5. Оформлення та строки виконання письмових робіт -- 71 6. Наукове керівництво письмовими роботами -- 73 7. Попередження і боротьба з плагіатом -- 74 8. Оцінення письмових робіт -- 75 9. Умови перегляду робіт студентами -- 78 10. Обговорення результатів дослідження -- 79 Розділ 6 МЕТОДИ КОНТРОЛЮ ТА ОЦІНЮВАННЯ 1. Планування екзаменів -- 83 2. Підготовка студентів до екзаменів -- 84 3. Складові екзамену -- 85 4. Вирішення проблемних ситуацій на екзаменах.88 5. Виставлення оцінок за екзамен -- 90 Розділ 7 ОЦІНЮВАННЯ ВИКЛАДАННЯ 1. Форми оцінювання -- 94 2. Анкетування студентів -- 95 3. Вивчення досвіду інших викладачів -- 98 4. Реагування викладача на зауваження -- 101 5. Пошуки нових методик -- 102 6. Моделі анкетування -- 104 Розділ 8 АСПІРАНТИ ЯК ВИКЛАДАЧІ 1. Економія часу -- 110 2. Стосунки з викладачами -- 111 3. Стосунки зі студентами -- 113 4. Розв’язання суперечок зі студентами -- 114 5. Запобігання списуванню -- 116 6. Етичні дилеми -- 116 7. Викладання і працевлаштування -- 118 Розділ 9 ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ЗАСОБІВ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ 1. Перспективні методи використання нових технологій -- 122 2. Можливості необхідних засобів -- 123 3. Web-сторінка курсу -- 126 4. Електронні засоби -- 128 5. Електронні версії курсових робіт -- 131 6. Мультимедійні лекції -- 133 7. Інтерактивні дискусії -- 136 ПІСЛЯМОВА -- 141 Резюме или реферат:Запропоновано практичні поради до будь-якої ситуації, з якою може зіткнутися викладач-початківець: від підготовки навчального плану до управління динамікою викладання в аудиторії; описано, як краще підготуватися до першого заняття, як проводити дискусію, читати ефективно лекцію, керувати дослідницькою роботою студентів, розробляти екзаменаційні запитання та виставляти оцінки.. Тип единицы: Навчальні виданняТекущая библиотека | Шифр хранения | Состояние | Ожидается на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд | 371.13(076) / М65 (Просмотр полки(Открывается ниже)) | Доступно (Немає обмежень доступу) | 41683-002504 | |
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд | 371.13(076) / М65 (Просмотр полки(Открывается ниже)) | Доступно (Немає обмежень доступу) | 41683-002508 | |
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд | 371.13(076) / М65 (Просмотр полки(Открывается ниже)) | Доступно (Немає обмежень доступу) | 41683-002507 | |
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд | 371.13(076) / М65 (Просмотр полки(Открывается ниже)) | Доступно (Немає обмежень доступу) | 41683-002506 | |
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд | 371.13(076)/ М65 (Просмотр полки(Открывается ниже)) | Доступно (Немає обмежень доступу) | 41683-002505 |
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту , Полочное местоположение: Науковий фонд Закрыть просмотр полки(Скрывает браузер полки)
37+1 / Ф56 Філософія освіти | 371.(075.8) / Т26 Методологія педагогічного дослідження , навчальний посібник | 371.13(076) / М65 Мистетство бути викладачем | 371.13(076) / М65 Мистетство бути викладачем | 371.13(076) / М65 Мистетство бути викладачем | 371.13(076) / М65 Мистетство бути викладачем | 371.13(076)/ М65 Мистетство бути викладачем |
ВСТУП 7 Розділ 1 ПІДГОТОВКА 1. Що повинні вивчати студенти? 11 2. Добір та пошук матеріалів для курсу 13 3. Використання відео- та аудіоматеріалів 15 4. Підготовка програми 19 Розділ 2 ПЕРШІ ТИЖНІ 1. Підготовка до першого заняття 24 2. Матеріали для першого заняття 26 3. Перше знайомство 27 4. Динаміка навчального процесу 28 5. Робота з пасивними, активними та конфліктними студентами 30 6. Індивідуальні консультації 34 Розділ 3 ПРОВЕДЕННЯ ДИСКУСІЙ 1. Види дискусій 38 2. Підготовка до семінару-дискусії 40 3. Початок дискусії 41 4. Підтримка дискусії 42 5. Пожвавлення дискусії 45 6. Завершення обговорення 46 7. Допомога студентам у самостійній роботі 47 8. Рольові ігри 49 9. Круглі столи 50 10. Інші форми колективного навчання 51 Розділ 4 ЧИТАННЯ ЛЕКЦІЙ 1. Підготовка до лекцій 55 2. Способи читання та оформлення лекцій 58 3. Заохочення студентів до активності 62 Розділ 5 СТУДЕНТСЬКІ ДОСЛІДНИЦЬКІ РОБОТИ 1. Види проектів 66 2. Керівництво самостійними студентськими розробками 67 3. Інші види письмових робіт 68 4. Кількість студентських робіт 70 5. Оформлення та строки виконання письмових робіт 71 6. Наукове керівництво письмовими роботами 73 7. Попередження і боротьба з плагіатом 74 8. Оцінення письмових робіт 75 9. Умови перегляду робіт студентами 78 10. Обговорення результатів дослідження 79 Розділ 6 МЕТОДИ КОНТРОЛЮ ТА ОЦІНЮВАННЯ 1. Планування екзаменів 83 2. Підготовка студентів до екзаменів 84 3. Складові екзамену 85 4. Вирішення проблемних ситуацій на екзаменах.88 5. Виставлення оцінок за екзамен 90 Розділ 7 ОЦІНЮВАННЯ ВИКЛАДАННЯ 1. Форми оцінювання 94 2. Анкетування студентів 95 3. Вивчення досвіду інших викладачів 98 4. Реагування викладача на зауваження 101 5. Пошуки нових методик 102 6. Моделі анкетування 104 Розділ 8 АСПІРАНТИ ЯК ВИКЛАДАЧІ 1. Економія часу 110 2. Стосунки з викладачами 111 3. Стосунки зі студентами 113 4. Розв’язання суперечок зі студентами 114 5. Запобігання списуванню 116 6. Етичні дилеми 116 7. Викладання і працевлаштування 118 Розділ 9 ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ЗАСОБІВ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ 1. Перспективні методи використання нових технологій 122 2. Можливості необхідних засобів 123 3. Web-сторінка курсу 126 4. Електронні засоби 128 5. Електронні версії курсових робіт 131 6. Мультимедійні лекції 133 7. Інтерактивні дискусії 136 ПІСЛЯМОВА 141
Запропоновано практичні поради до будь-якої ситуації, з якою може зіткнутися викладач-початківець: від підготовки навчального плану до управління динамікою викладання в аудиторії; описано, як краще підготуватися до першого заняття, як проводити дискусію, читати ефективно лекцію, керувати дослідницькою роботою студентів, розробляти екзаменаційні запитання та виставляти оцінки.
Для данного заглавия нет комментариев.