Локальне зображення обкладинки
Локальне зображення обкладинки

Мистетство бути викладачем : практичний посібник / Брінклі А., Десантс Б., Флемм М. ; International House Київ

Перекладено з …: Brinkley, Alan, The University of Chicago = 1999, 0-226-07512-5, The Chicago handbook for teachersОсновний автор-особа: Автор, Брінклі, А., 1949-, АланАльтернативний автор-особа: Автор, Десантс, Б., БеттіВторинний автор-особа: Автор, Флемм, М., МайклМова: українська ; оригінал: англійська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Київ : Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні, 2003Опис: 143 с.ISBN: 966-8487-06-0.Класифікація: У.р(4укр)3Примітки про зміст: ВСТУП -- 7 Розділ 1 ПІДГОТОВКА 1. Що повинні вивчати студенти? -- 11 2. Добір та пошук матеріалів для курсу -- 13 3. Використання відео- та аудіоматеріалів -- 15 4. Підготовка програми -- 19 Розділ 2 ПЕРШІ ТИЖНІ 1. Підготовка до першого заняття -- 24 2. Матеріали для першого заняття -- 26 3. Перше знайомство -- 27 4. Динаміка навчального процесу -- 28 5. Робота з пасивними, активними та конфліктними студентами -- 30 6. Індивідуальні консультації -- 34 Розділ 3 ПРОВЕДЕННЯ ДИСКУСІЙ 1. Види дискусій -- 38 2. Підготовка до семінару-дискусії -- 40 3. Початок дискусії -- 41 4. Підтримка дискусії -- 42 5. Пожвавлення дискусії -- 45 6. Завершення обговорення -- 46 7. Допомога студентам у самостійній роботі -- 47 8. Рольові ігри -- 49 9. Круглі столи -- 50 10. Інші форми колективного навчання -- 51 Розділ 4 ЧИТАННЯ ЛЕКЦІЙ 1. Підготовка до лекцій -- 55 2. Способи читання та оформлення лекцій -- 58 3. Заохочення студентів до активності -- 62 Розділ 5 СТУДЕНТСЬКІ ДОСЛІДНИЦЬКІ РОБОТИ 1. Види проектів -- 66 2. Керівництво самостійними студентськими розробками -- 67 3. Інші види письмових робіт -- 68 4. Кількість студентських робіт -- 70 5. Оформлення та строки виконання письмових робіт -- 71 6. Наукове керівництво письмовими роботами -- 73 7. Попередження і боротьба з плагіатом -- 74 8. Оцінення письмових робіт -- 75 9. Умови перегляду робіт студентами -- 78 10. Обговорення результатів дослідження -- 79 Розділ 6 МЕТОДИ КОНТРОЛЮ ТА ОЦІНЮВАННЯ 1. Планування екзаменів -- 83 2. Підготовка студентів до екзаменів -- 84 3. Складові екзамену -- 85 4. Вирішення проблемних ситуацій на екзаменах.88 5. Виставлення оцінок за екзамен -- 90 Розділ 7 ОЦІНЮВАННЯ ВИКЛАДАННЯ 1. Форми оцінювання -- 94 2. Анкетування студентів -- 95 3. Вивчення досвіду інших викладачів -- 98 4. Реагування викладача на зауваження -- 101 5. Пошуки нових методик -- 102 6. Моделі анкетування -- 104 Розділ 8 АСПІРАНТИ ЯК ВИКЛАДАЧІ 1. Економія часу -- 110 2. Стосунки з викладачами -- 111 3. Стосунки зі студентами -- 113 4. Розв’язання суперечок зі студентами -- 114 5. Запобігання списуванню -- 116 6. Етичні дилеми -- 116 7. Викладання і працевлаштування -- 118 Розділ 9 ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ЗАСОБІВ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ 1. Перспективні методи використання нових технологій -- 122 2. Можливості необхідних засобів -- 123 3. Web-сторінка курсу -- 126 4. Електронні засоби -- 128 5. Електронні версії курсових робіт -- 131 6. Мультимедійні лекції -- 133 7. Інтерактивні дискусії -- 136 ПІСЛЯМОВА -- 141 Анотація: Запропоновано практичні поради до будь-якої ситуації, з якою може зіткнутися викладач-початківець: від підготовки навчального плану до управління динамікою викладання в аудиторії; описано, як краще підготуватися до першого заняття, як проводити дискусію, читати ефективно лекцію, керувати дослідницькою роботою студентів, розробляти екзаменаційні запитання та виставляти оцінки.. Тип одиниці: Навчальні видання
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди
Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 371.13(076) / М65 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-002504
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 371.13(076) / М65 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-002508
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 371.13(076) / М65 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-002507
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 371.13(076) / М65 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-002506
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 371.13(076)/ М65 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-002505

ВСТУП 7 Розділ 1 ПІДГОТОВКА 1. Що повинні вивчати студенти? 11 2. Добір та пошук матеріалів для курсу 13 3. Використання відео- та аудіоматеріалів 15 4. Підготовка програми 19 Розділ 2 ПЕРШІ ТИЖНІ 1. Підготовка до першого заняття 24 2. Матеріали для першого заняття 26 3. Перше знайомство 27 4. Динаміка навчального процесу 28 5. Робота з пасивними, активними та конфліктними студентами 30 6. Індивідуальні консультації 34 Розділ 3 ПРОВЕДЕННЯ ДИСКУСІЙ 1. Види дискусій 38 2. Підготовка до семінару-дискусії 40 3. Початок дискусії 41 4. Підтримка дискусії 42 5. Пожвавлення дискусії 45 6. Завершення обговорення 46 7. Допомога студентам у самостійній роботі 47 8. Рольові ігри 49 9. Круглі столи 50 10. Інші форми колективного навчання 51 Розділ 4 ЧИТАННЯ ЛЕКЦІЙ 1. Підготовка до лекцій 55 2. Способи читання та оформлення лекцій 58 3. Заохочення студентів до активності 62 Розділ 5 СТУДЕНТСЬКІ ДОСЛІДНИЦЬКІ РОБОТИ 1. Види проектів 66 2. Керівництво самостійними студентськими розробками 67 3. Інші види письмових робіт 68 4. Кількість студентських робіт 70 5. Оформлення та строки виконання письмових робіт 71 6. Наукове керівництво письмовими роботами 73 7. Попередження і боротьба з плагіатом 74 8. Оцінення письмових робіт 75 9. Умови перегляду робіт студентами 78 10. Обговорення результатів дослідження 79 Розділ 6 МЕТОДИ КОНТРОЛЮ ТА ОЦІНЮВАННЯ 1. Планування екзаменів 83 2. Підготовка студентів до екзаменів 84 3. Складові екзамену 85 4. Вирішення проблемних ситуацій на екзаменах.88 5. Виставлення оцінок за екзамен 90 Розділ 7 ОЦІНЮВАННЯ ВИКЛАДАННЯ 1. Форми оцінювання 94 2. Анкетування студентів 95 3. Вивчення досвіду інших викладачів 98 4. Реагування викладача на зауваження 101 5. Пошуки нових методик 102 6. Моделі анкетування 104 Розділ 8 АСПІРАНТИ ЯК ВИКЛАДАЧІ 1. Економія часу 110 2. Стосунки з викладачами 111 3. Стосунки зі студентами 113 4. Розв’язання суперечок зі студентами 114 5. Запобігання списуванню 116 6. Етичні дилеми 116 7. Викладання і працевлаштування 118 Розділ 9 ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ЗАСОБІВ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ 1. Перспективні методи використання нових технологій 122 2. Можливості необхідних засобів 123 3. Web-сторінка курсу 126 4. Електронні засоби 128 5. Електронні версії курсових робіт 131 6. Мультимедійні лекції 133 7. Інтерактивні дискусії 136 ПІСЛЯМОВА 141

Запропоновано практичні поради до будь-якої ситуації, з якою може зіткнутися викладач-початківець: від підготовки навчального плану до управління динамікою викладання в аудиторії; описано, як краще підготуватися до першого заняття, як проводити дискусію, читати ефективно лекцію, керувати дослідницькою роботою студентів, розробляти екзаменаційні запитання та виставляти оцінки.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки

Працює на АБІС Коха