Локальне зображення обкладинки
Локальне зображення обкладинки

Ситуаційна методика навчання : український досвід / Сидоренко О. ; Чуба В.

Аналітична одиниця: Ірина Петрова, Анатолій Венгер., МЕТОДИКА РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ І ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК, 10 • Вадим Конащук., УКРАЇНСЬКА БІЗНЕС-ОСВІТА: ЧИ Є МЕЖА ДЛЯ НАСЛІДУВАННЯ ЗАХІДНОГО ДОСВІДУ?, 13 • Ірина Сапицька, Тетяна Шаталова, Ольга Галушко., ІНСТРУМЕНТАРІЙ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ-МЕНЕДЖЕРІВ, 19 • Юрій Аопатинський., ВПЛИВ СОЦІАЛЬНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ НА СИСТЕМУ ОСВІТИ, 27 • Тетяна Мельник, Олег Христофор., ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІНТЕРАКТИВНОСТІ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ, 33 • Володимир Щербань., ГНУЧКИЙ МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТ В ОСВІТЯНСЬКИХ ТЕХНОЛОГІЯХ, 39 • Ірина Іванова., ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ МЕНЕДЖЕРІВ: ЗАПОБІГАННЯ МОЖЛИВИМ УСКЛАДНЕННЯМ, 44 • Віталій Чуба., ШЛЯХИ ЕФЕКТИВНОГО ВИКОРИСТАННЯ СТУДЕНТСЬКОГО ПОТЕНЦІАЛУ, 60 • Людмила Безтелесна., СТУДЕНТ І ВИКЛАДАЧ: МОТИВИ ТА ЦІЛІ СТОРІН, 71 • Інна Кузнецова., ЯК ПІДВИЩИТИ ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ СИТУАЦІЙНИХ ВПРАВ, 76 • Людмила Чижевська., БУДЬТЕ ОБЕРЕЖНІ: ПРАЦЮЄМО З КЕЙСОМ, 79 • Дмитро Тимофеев., ПЕРШІ ВИСНОВКИ З ДОСВІДУ ВИКЛАДАННЯ, 87 • Василь Нетепчук., СПРИЙНЯТТЯ СИТУАЦІЙНИХ ВПРАВ ДОРОСЛИМИ СЛУХАЧАМИ, 89 • Оксана Гордей., РОЗРОБКА НАВЧАЛЬНОГО ПРОДУКТУ НА ОСНОВІ ВИВЧЕННЯ ДУМКИ СТУДЕНТІВ, 101 • Світлана Цесаренко., ВИКОРИСТАННЯ КЕЙС-МЕТОДУ ПРИ ВИКЛАДАННІ ДИСЦИПЛІНИ «ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА», 108 • Людмила Козак., ФОРМУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНОГО КУРСУ «ОСНОВИ МЕНЕДЖМЕНТУ», 114 • Людмила Мороз., ВИКЛАДАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДИСЦИПЛІН З ВИКОРИСТАННЯМ СУЧАСНИХ МЕТОДИК, 119 • Ірина Шукіс, Іван Падерін, Валентина Калініна., НОВІТНЄ НАПОВНЕННЯ ДИСЦИПЛІН «МАРКЕТИНГ» І МЕНЕДЖМЕНТ», 126 • Ганна Власова., ПРОГРАМА КУРСУ «УПРАВЛІННЯ ЛЮДСЬКИМИ РЕСУРСАМИ» ДЛЯ МЕНЕДЖЕРІВ-ПРАКТИКІВ, 131 • Людмила Лепак., АКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНОГО МЕНЕДЖЕРА, 139 • Ірина Мойсеєнко. , ОСОБЛИВОСТІ РОЗРОБКИ СУЧАСНИХ ПРОГРАМ У КУРСІ «ІНВЕСТУВАННЯ», 144 • Віталій Захарченко. , НОВІ ПІДХОДИ У ВИКЛАДАННІ КУРСУ «ІНВЕСТИЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ», 152 • Ганна Івашина., ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ІНВЕСТИЦІЙНИХ МЕНЕДЖЕРІВ, 159 • Вероніка Верба., МЕТОДИЧНЕ НАПОВНЕННЯ КУРСУ «ПРОЕКТНИЙ АНАЛІЗ», 165 • Ігор Яців., НОВИЙ ПОГЛЯД НА ВИКЛАДАННЯ КУРСУ «АНАЛІЗ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ», 171 • Валерій Чепоров., СИТУАЦІЙНІ ЗАДАЧІ ТА ЇХ ВИКОРИСТАННЯ У КУРСІ «УПРАВЛІНСЬКИЙ ОБЛІК», 176 • Віра Любченко., ДИСЦИПЛІНА «ЕЛЕКТРОННА КОМЕРЦІЯ»: СУЧАСНИМ КУРСАМ - СУЧАСНА МЕТОДИКА, 182Альтернативний автор-особа: Укладач, Сидоренко, О. І., Олександр Іванович; Укладач, Чуба, В., ВікторМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Київ : Центр інновацій та розвитку, 2001Опис: 192 с.ISBN: 966-7345-41-6.Класифікація: Примітки про зміст: РОЗДІЛ І. ВПРОВАДЖЕННЯ СИТУАЦІЙНОЇ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ В УКРАЇНСЬКИХ ВУЗАХ Ірина Петрова, Анатолій Венгер. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ І ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК -- 10 Вадим Конащук. УКРАЇНСЬКА БІЗНЕС-ОСВІТА: ЧИ Є МЕЖА ДЛЯ НАСЛІДУВАННЯ ЗАХІДНОГО ДОСВІДУ? -- 13 Ірина Сапицька, Тетяна Шаталова, Ольга Галушко. ІНСТРУМЕНТАРІЙ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ-МЕНЕДЖЕРІВ -- 19 Юрій Аопатинський. ВПЛИВ СОЦІАЛЬНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ НА СИСТЕМУ ОСВІТИ -- 27 Тетяна Мельник, Олег Христофор. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІНТЕРАКТИВНОСТІ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ -- 33 Володимир Щербань. ГНУЧКИЙ МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТ В ОСВІТЯНСЬКИХ ТЕХНОЛОГІЯХ -- 39 РОЗДІЛ II. АКТИВІЗАЦІЯ РОБОТИ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИКОРИСТАННЯ СИТУАЦІЙНОЇ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ Ірина Іванова. ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ МЕНЕДЖЕРІВ: ЗАПОБІГАННЯ МОЖЛИВИМ УСКЛАДНЕННЯМ -- 44 Віталій Чуба. ШЛЯХИ ЕФЕКТИВНОГО ВИКОРИСТАННЯ СТУДЕНТСЬКОГО ПОТЕНЦІАЛУ -- 60 Людмила Безтелесна. СТУДЕНТ І ВИКЛАДАЧ: МОТИВИ ТА ЦІЛІ СТОРІН -- 71 Інна Кузнецова. ЯК ПІДВИЩИТИ ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ СИТУАЦІЙНИХ ВПРАВ -- 76 Людмила Чижевська. БУДЬТЕ ОБЕРЕЖНІ: ПРАЦЮЄМО З КЕЙСОМ -- 79 Дмитро Тимофеев. ПЕРШІ ВИСНОВКИ З ДОСВІДУ ВИКЛАДАННЯ -- 87 Василь Нетепчук. СПРИЙНЯТТЯ СИТУАЦІЙНИХ ВПРАВ ДОРОСЛИМИ СЛУХАЧАМИ -- 89 Оксана Гордей. РОЗРОБКА НАВЧАЛЬНОГО ПРОДУКТУ НА ОСНОВІ ВИВЧЕННЯ ДУМКИ СТУДЕНТІВ -- 101 РОЗДІЛ III. ІНТЕГРАЦІЯ СИТУАЦІЙНОЇ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ У СТРУКТУРУ НАВЧАЛЬНИХ КУРСІВ Світлана Цесаренко. ВИКОРИСТАННЯ КЕЙС-МЕТОДУ ПРИ ВИКЛАДАННІ ДИСЦИПЛІНИ «ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА» -- 108 Людмила Козак. ФОРМУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНОГО КУРСУ «ОСНОВИ МЕНЕДЖМЕНТУ» -- 114 Людмила Мороз. ВИКЛАДАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДИСЦИПЛІН З ВИКОРИСТАННЯМ СУЧАСНИХ МЕТОДИК -- 119 Ірина Шукіс, Іван Падерін, Валентина Калініна. НОВІТНЄ НАПОВНЕННЯ ДИСЦИПЛІН «МАРКЕТИНГ» І МЕНЕДЖМЕНТ» -- 126 Ганна Власова. ПРОГРАМА КУРСУ «УПРАВЛІННЯ ЛЮДСЬКИМИ РЕСУРСАМИ» ДЛЯ МЕНЕДЖЕРІВ-ПРАКТИКІВ -- 131 Людмила Лепак. АКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНОГО МЕНЕДЖЕРА -- 139 Ірина Мойсеєнко. ОСОБЛИВОСТІ РОЗРОБКИ СУЧАСНИХ ПРОГРАМ У КУРСІ «ІНВЕСТУВАННЯ» -- 144 Віталій Захарченко. НОВІ ПІДХОДИ У ВИКЛАДАННІ КУРСУ «ІНВЕСТИЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ» -- 152 Ганна Івашина. ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ІНВЕСТИЦІЙНИХ МЕНЕДЖЕРІВ -- 159 Вероніка Верба. МЕТОДИЧНЕ НАПОВНЕННЯ КУРСУ «ПРОЕКТНИЙ АНАЛІЗ» -- 165 Ігор Яців. НОВИЙ ПОГЛЯД НА ВИКЛАДАННЯ КУРСУ «АНАЛІЗ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ» -- 171 Валерій Чепоров. СИТУАЦІЙНІ ЗАДАЧІ ТА ЇХ ВИКОРИСТАННЯ У КУРСІ «УПРАВЛІНСЬКИЙ ОБЛІК» -- 176 Віра Любченко. ДИСЦИПЛІНА «ЕЛЕКТРОННА КОМЕРЦІЯ»: СУЧАСНИМ КУРСАМ - СУЧАСНА МЕТОДИКА -- 182 ПОКАЖЧИКИ СИТУЦІЙНІ ВПРАВИ З КОЛЕКЦІЇ ПРОГРАМИ ПОШИРЕННЯ СИТУАЦІЙНОЇ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ, НА ЯКІ ПОСИЛАЮТЬСЯ АВТОРИ СТАТЕЙ -- 191 НАЗВИ НАВЧАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН, ПРИ ВИКЛАДАННІ ЯКИХ АВТОРИ СТАТЕЙ ВИКОРИСТОВУЮТЬ СИТУАЦІЙНІ ВПРАВИ -- 191 Анотація: У збірнику вміщено статті українських викладачів бізнес-дисциплін, в яких вони діляться власним досвідом розробки та впровадження ситуаційної методики навчання. Особливу увагу авторів привертають питання сприйняття ситуаційних вправ студентами, інтеграції кейс-методу в навчальний процес українських вузів.. Тип одиниці: Навчальні видання
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди
Поточна бібліотека Зібрання Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 37.3(076) / С41 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-002386

РОЗДІЛ І. ВПРОВАДЖЕННЯ СИТУАЦІЙНОЇ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ В УКРАЇНСЬКИХ ВУЗАХ Ірина Петрова, Анатолій Венгер. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ І ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК 10 Вадим Конащук. УКРАЇНСЬКА БІЗНЕС-ОСВІТА: ЧИ Є МЕЖА ДЛЯ НАСЛІДУВАННЯ ЗАХІДНОГО ДОСВІДУ? 13 Ірина Сапицька, Тетяна Шаталова, Ольга Галушко. ІНСТРУМЕНТАРІЙ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ-МЕНЕДЖЕРІВ 19 Юрій Аопатинський. ВПЛИВ СОЦІАЛЬНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ НА СИСТЕМУ ОСВІТИ 27 Тетяна Мельник, Олег Христофор. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІНТЕРАКТИВНОСТІ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ 33 Володимир Щербань. ГНУЧКИЙ МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТ В ОСВІТЯНСЬКИХ ТЕХНОЛОГІЯХ 39 РОЗДІЛ II. АКТИВІЗАЦІЯ РОБОТИ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИКОРИСТАННЯ СИТУАЦІЙНОЇ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ Ірина Іванова. ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ МЕНЕДЖЕРІВ: ЗАПОБІГАННЯ МОЖЛИВИМ УСКЛАДНЕННЯМ 44 Віталій Чуба. ШЛЯХИ ЕФЕКТИВНОГО ВИКОРИСТАННЯ СТУДЕНТСЬКОГО ПОТЕНЦІАЛУ 60 Людмила Безтелесна. СТУДЕНТ І ВИКЛАДАЧ: МОТИВИ ТА ЦІЛІ СТОРІН 71 Інна Кузнецова. ЯК ПІДВИЩИТИ ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ СИТУАЦІЙНИХ ВПРАВ 76 Людмила Чижевська. БУДЬТЕ ОБЕРЕЖНІ: ПРАЦЮЄМО З КЕЙСОМ 79 Дмитро Тимофеев. ПЕРШІ ВИСНОВКИ З ДОСВІДУ ВИКЛАДАННЯ 87 Василь Нетепчук. СПРИЙНЯТТЯ СИТУАЦІЙНИХ ВПРАВ ДОРОСЛИМИ СЛУХАЧАМИ 89 Оксана Гордей. РОЗРОБКА НАВЧАЛЬНОГО ПРОДУКТУ НА ОСНОВІ ВИВЧЕННЯ ДУМКИ СТУДЕНТІВ 101 РОЗДІЛ III. ІНТЕГРАЦІЯ СИТУАЦІЙНОЇ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ У СТРУКТУРУ НАВЧАЛЬНИХ КУРСІВ Світлана Цесаренко. ВИКОРИСТАННЯ КЕЙС-МЕТОДУ ПРИ ВИКЛАДАННІ ДИСЦИПЛІНИ «ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА» 108 Людмила Козак. ФОРМУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНОГО КУРСУ «ОСНОВИ МЕНЕДЖМЕНТУ» 114 Людмила Мороз. ВИКЛАДАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДИСЦИПЛІН З ВИКОРИСТАННЯМ СУЧАСНИХ МЕТОДИК 119 Ірина Шукіс, Іван Падерін, Валентина Калініна. НОВІТНЄ НАПОВНЕННЯ ДИСЦИПЛІН «МАРКЕТИНГ» І МЕНЕДЖМЕНТ» 126 Ганна Власова. ПРОГРАМА КУРСУ «УПРАВЛІННЯ ЛЮДСЬКИМИ РЕСУРСАМИ» ДЛЯ МЕНЕДЖЕРІВ-ПРАКТИКІВ 131 Людмила Лепак. АКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНОГО МЕНЕДЖЕРА 139 Ірина Мойсеєнко. ОСОБЛИВОСТІ РОЗРОБКИ СУЧАСНИХ ПРОГРАМ У КУРСІ «ІНВЕСТУВАННЯ» 144 Віталій Захарченко. НОВІ ПІДХОДИ У ВИКЛАДАННІ КУРСУ «ІНВЕСТИЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ» 152 Ганна Івашина. ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ІНВЕСТИЦІЙНИХ МЕНЕДЖЕРІВ 159 Вероніка Верба. МЕТОДИЧНЕ НАПОВНЕННЯ КУРСУ «ПРОЕКТНИЙ АНАЛІЗ» 165 Ігор Яців. НОВИЙ ПОГЛЯД НА ВИКЛАДАННЯ КУРСУ «АНАЛІЗ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ» 171 Валерій Чепоров. СИТУАЦІЙНІ ЗАДАЧІ ТА ЇХ ВИКОРИСТАННЯ У КУРСІ «УПРАВЛІНСЬКИЙ ОБЛІК» 176 Віра Любченко. ДИСЦИПЛІНА «ЕЛЕКТРОННА КОМЕРЦІЯ»: СУЧАСНИМ КУРСАМ - СУЧАСНА МЕТОДИКА 182 ПОКАЖЧИКИ СИТУЦІЙНІ ВПРАВИ З КОЛЕКЦІЇ ПРОГРАМИ ПОШИРЕННЯ СИТУАЦІЙНОЇ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ, НА ЯКІ ПОСИЛАЮТЬСЯ АВТОРИ СТАТЕЙ 191 НАЗВИ НАВЧАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН, ПРИ ВИКЛАДАННІ ЯКИХ АВТОРИ СТАТЕЙ ВИКОРИСТОВУЮТЬ СИТУАЦІЙНІ ВПРАВИ 191

У збірнику вміщено статті українських викладачів бізнес-дисциплін, в яких вони діляться власним досвідом розробки та впровадження ситуаційної методики навчання. Особливу увагу авторів привертають питання сприйняття ситуаційних вправ студентами, інтеграції кейс-методу в навчальний процес українських вузів.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки

Працює на АБІС Коха