Активізауія когнітивних процесів у спілкуванні : Методичний посібник / Казміренко В. П., Сіврес З. Ф., Духневич В. М. ; за ред.: Казміренко В. П.
Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: К. : Міленіум, 2011Опис: 268 с.ISBN: 978-966-8063-99-61.Класифікація: 88.53Примітки про зміст: Передмова -- 5 Активізація когнітивних процесів у спільній пізнавальній діяльності та спілкуванні (замість вступу) (В. П. Казміренко) -- 9 Розділ 1. Досвід та методики використання когнітивного спілкування у навчальному процесі середньої школи -- 31 1.1. Діалог у ході спільного розв’язання інтелектуальних задач - методика розвитку продуктивного мислення учнів (Т. С. Кудріна) -- 31 1.2. Методика застосування вербальних патернів для оптимізації мовленнєвого впливу і підвищення якості спілкування педагогів (3. Ф. Сіверс) -- 60 1.3. Когнітивно опосередковані засоби психологічного захисту вчителя у психотравматичних ситуаціях професійного спілкування (О. Ю. Осадько) -- 74 Розділ 2. Досвід та методики активізації когнітивного спілкування у професійному навчанні вищої школи.. -- 119 2.1. Оптимізація міжособового зворотного зв’язку в спілкуванні (методика проектування та організації діалогічного простору) (В. І. Гордієнко) -- 119 2.2. Методика організації рефлексивно-когнітивного спілкування у процесі розроблення проектів розв’язання конфліктів (С. В. Дідковський) -- 167 2.3. Принципи розроблення процедури тренінгу та досвід використання методики “Моделювання ситуацій” у когнітивному спілкуванні (Є. В. Бєлоножко)196 2.4. Принципи розроблення та застосування проблемно-конфліктологічних кейсів в організації когнітивно-комунікативного навчання педагогів (В. М. Духневич) -- 232 Післямова (В. П. Казміренко) -- 265 Анотація: У посібнику пропонуються соціально-психологічні технології цілеспрямованого управління когнітивними процесами та пізнавальною діяльністю у складних умовах педагогічної взаємодії. Окремі розділи присвячено питанням організації спілкування в рамках конфліктологічної практики, розроблення соціально-психологічних технологій практичної підготовки фахівців, діяльність яких спрямована на оптимізацію процесів взаєморозуміння, зняття соціальної напруженості, пошук механізмів досягнення соціальної злагоди.Для практичних психологів , педагогів , студентів політичних і педагогічних факультетів , соціальних працівників .. Тип одиниці: Навчальні виданняПоточна бібліотека | Зібрання | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код | |
---|---|---|---|---|---|---|
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд | Наукова література | 159.923.2:316.47 / А43 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно (Немає обмежень доступу) | 41683-008988 |
Огляд полиці бібліотеки/підрозділу: „Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту“, Поличне розташування: Науковий фонд, Collection: Наукова література Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
159.923(075.8) / С81 Психологія особистості, навчальний посібник | 159.923.2(075.8) / Б55 Особистість у просторі духовного розвитку, навчальний посібник | 159.923.2(075.8) / Б55 Особистість у просторі духовного розвитку, навчальний посібник | 159.923.2:316.47 / А43 Активізауія когнітивних процесів у спілкуванні, Методичний посібник | 159.923.32 / Г67 Основы критического мышления | 159.923.32 / Т23 Как пережить трудные времена? | 159.924.7:316.6(075.8) / П86 Психологія сім'ї , навчальний посібник |
Передмова 5 Активізація когнітивних процесів у спільній пізнавальній діяльності та спілкуванні (замість вступу) (В. П. Казміренко) 9 Розділ 1. Досвід та методики використання когнітивного спілкування у навчальному процесі середньої школи 31 1.1. Діалог у ході спільного розв’язання інтелектуальних задач - методика розвитку продуктивного мислення учнів (Т. С. Кудріна) 31 1.2. Методика застосування вербальних патернів для оптимізації мовленнєвого впливу і підвищення якості спілкування педагогів (3. Ф. Сіверс) 60 1.3. Когнітивно опосередковані засоби психологічного захисту вчителя у психотравматичних ситуаціях професійного спілкування (О. Ю. Осадько) 74 Розділ 2. Досвід та методики активізації когнітивного спілкування у професійному навчанні вищої школи.. 119 2.1. Оптимізація міжособового зворотного зв’язку в спілкуванні (методика проектування та організації діалогічного простору) (В. І. Гордієнко) 119 2.2. Методика організації рефлексивно-когнітивного спілкування у процесі розроблення проектів розв’язання конфліктів (С. В. Дідковський) 167 2.3. Принципи розроблення процедури тренінгу та досвід використання методики “Моделювання ситуацій” у когнітивному спілкуванні (Є. В. Бєлоножко)196 2.4. Принципи розроблення та застосування проблемно-конфліктологічних кейсів в організації когнітивно-комунікативного навчання педагогів (В. М. Духневич) 232 Післямова (В. П. Казміренко) 265
У посібнику пропонуються соціально-психологічні технології цілеспрямованого управління когнітивними процесами та пізнавальною діяльністю у складних умовах педагогічної взаємодії. Окремі розділи присвячено питанням організації спілкування в рамках конфліктологічної практики, розроблення соціально-психологічних технологій практичної підготовки фахівців, діяльність яких спрямована на оптимізацію процесів взаєморозуміння, зняття соціальної напруженості, пошук механізмів досягнення соціальної злагоди.Для практичних психологів , педагогів , студентів політичних і педагогічних факультетів , соціальних працівників .
Немає коментарів для цієї одиниці.