Маркетинг : методичні вказівки до ситуаційних вправ : Навчальний посібник ; упор.: Сидоренко О. І., Редько П. С.

Вторичный автор-лицо: Укладач, Сидоренко, О. І., Олександр ІвановичЯзык: українська.Страна: УКРАЇНА.Сведения об издании: 2-ге вид.Публикация: К. : Навч.-метод. центр "Консорціум із удоскон. менеджмент-освіти в Україні , 2004Описание: 430 с.ISBN:966-8487-24-9.Классификация: 65.290-2я73Примечания о содержании: Передмова -- 5 Дисертація на «смачну» тему (Олексій Виногралов) -- 7 Навіщо дорога, якщо вона не веде до серця клієнта? (Люлмила Шульгіна) -- 15 Як повернути довіру покупців? (Тетяна Мельник, Олег Христофор) -- 37 Як же завоювати власний ринок? (Наталія Норіцина) -- 69 У XXI століття з конкурентоспроможною продукцією (Валентина Пастухова, Наталія Ткаченко) -- 77 Українські страуси (Олена Каніщенко, Тетяна Гавриленко) -- 86 Слалому Славському: розвага ДЛЯ фанатів? (ПавлоШеремета) -- 89 ВІКОННИЙ проблиск Світла (Михайло Орленко) -- 96 «Оранта»: захистить І збереже (Віктор Тринчук) -- 106 «Славутич»: пиво найкращих часів чи просто найкраще пиво? (Олена Мальцева, Роман Казанко) 13О Нова «фруктова» - перемога чи поразка? (Тетяна Мельник, Олег Христофор) -- 147 Чи ВСЄ так ПРОСТО, ЯК ... Sim-Sim? (Олена Мальцева, Павло Шеремета) -- 163 Пральну машину В кожну родину (Михайло Орленко) -- 169 Три покупки для Попелюшки (Віталій Чуба) -- 182 Де межа стратегії «розширення меж марки», або Як корабель назвеш, так ВІН І попливе... (Люлмила Шульгіна) -- 192 Tetra Рак дбає про корисне (Олексій Виногралов, Юрій Наврузов) -- 205 Концерн «Михаїл ВоронІН» (Наталія Ткаченко) -- 217 ВАТ «ШП «Світанок»: бути чи не бути? (Наталія Чорнописька, Орест Вихопень) -- 225 Компанія «Сандора»: змагання за виживання (Михайло Орленко) -- 243 Panasonic на українському ринку (Олексій Виногралов, Наталія Головкіна, Юлія Червона) -- 254 Як привабити покупців меблів? (Олена Мельникович, Валентина Ортинська) -- 263 Метаморфози Gillette (Олена Мельникович, Валентина Ортинська) -- 279 Прямий маркетинг (Наталія Ткаченко) -- 292 Перша українська інтернет-аптека: Іміджева реклама ЧИ ВИГІДНИЙ бізнес? (Тетяна Гавриленко) -- 300 Міжнародні орієнтири ВАТ «Дніпроспецсталь» (Любов Кримська) -- 313 АЗМОЛ: міжнародні можливості українського виробника (Олена Каніщенко) -- 318 Нарада (Юлія Веретельникова, Ірина Іванова) -- 331 Corporation Celotex: проблеми виходу на український ринок (Олена Каніщенко, Тетяна Гавриленко) -- 367 Київський завод «Авіант»: тернистий шлях до міжнародного успіху (Олена Каніщенко, Тетяна Гавриленко) -- 374 Промислово-аграрне об’єднання «Масандра»: шляхи виходу на СВІТОВИЙ РИНОК (Оксана Грець, Тетяна Скоробогатова, Андрій Вершицький) -- 384 Бліцкриг (Тетяна Маляренко) -- 391 Відблиск часу (Наталія Ткаченко) -- 415 Біографічні довідки про авторів -- 421 Покажчик методичних вказівок -- 427 Резюме или реферат:У збірнику вміщено методичні вказівки до ситуаційних вправ, що подані у виданні «Маркетинг: Ситуаційні вправи» (К., 2004). З їхньою допомогою викладачі маркетингу матимуть змогу ефективніше зорганізувати дискусію в студентській аудиторії. Ситуаційні вправи стосуються питань стратегічного маркетингу, поведінки споживачів, товарної політики, бренд-менеджменту, комунікаційної політики, маркетингових аспектів міжнародної діяльності. Вказівки подають авторське бачення використання ситуаційної вправи, рівня аналізу та складності вправи, можливі сценарії обговорення та проведення заняття. Книга розрахована на викладачів вищих навчальних закладів, які викладають дисципліни маркетингу, а також бізнес-тренерів та консультантів.. Тип единицы: Навчальні видання
Метки из этой библиотеки: Нет меток из этой библиотеки для этого заголовка. Войдите, чтобы добавлять метки.
Star ratings
    Средний рейтинг: 0.0 (0 голосов)
Экземпляры
Текущая библиотека Собрание Шифр хранения Состояние Ожидается на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 339.138(07)+330.341.1 / М26 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-008008
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 339.138(07)+330.341.1 / М26 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-008007
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 339.138(07)+330.341.1 / М26 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-008010
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 339.138(07)+330.341.1 / М26 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-008006
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 339.138(07)+330.341.1 / М26 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-008009
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 339.138(07)+330.341.1 / М26 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-008012

Передмова 5 Дисертація на «смачну» тему (Олексій Виногралов) 7 Навіщо дорога, якщо вона не веде до серця клієнта? (Люлмила Шульгіна) 15 Як повернути довіру покупців? (Тетяна Мельник, Олег Христофор) 37 Як же завоювати власний ринок? (Наталія Норіцина) 69 У XXI століття з конкурентоспроможною продукцією (Валентина Пастухова, Наталія Ткаченко) 77 Українські страуси (Олена Каніщенко, Тетяна Гавриленко) 86 Слалому Славському: розвага ДЛЯ фанатів? (ПавлоШеремета) 89 ВІКОННИЙ проблиск Світла (Михайло Орленко) 96 «Оранта»: захистить І збереже (Віктор Тринчук) 106 «Славутич»: пиво найкращих часів чи просто найкраще пиво? (Олена Мальцева, Роман Казанко) 13О Нова «фруктова» - перемога чи поразка? (Тетяна Мельник, Олег Христофор) 147 Чи ВСЄ так ПРОСТО, ЯК ... Sim-Sim? (Олена Мальцева, Павло Шеремета) 163 Пральну машину В кожну родину (Михайло Орленко) 169 Три покупки для Попелюшки (Віталій Чуба) 182 Де межа стратегії «розширення меж марки», або Як корабель назвеш, так ВІН І попливе... (Люлмила Шульгіна) 192 Tetra Рак дбає про корисне (Олексій Виногралов, Юрій Наврузов) 205 Концерн «Михаїл ВоронІН» (Наталія Ткаченко) 217 ВАТ «ШП «Світанок»: бути чи не бути? (Наталія Чорнописька, Орест Вихопень) 225 Компанія «Сандора»: змагання за виживання (Михайло Орленко) 243 Panasonic на українському ринку (Олексій Виногралов, Наталія Головкіна, Юлія Червона) 254 Як привабити покупців меблів? (Олена Мельникович, Валентина Ортинська) 263 Метаморфози Gillette (Олена Мельникович, Валентина Ортинська) 279 Прямий маркетинг (Наталія Ткаченко) 292 Перша українська інтернет-аптека: Іміджева реклама ЧИ ВИГІДНИЙ бізнес? (Тетяна Гавриленко) 300 Міжнародні орієнтири ВАТ «Дніпроспецсталь» (Любов Кримська) 313 АЗМОЛ: міжнародні можливості українського виробника (Олена Каніщенко) 318 Нарада (Юлія Веретельникова, Ірина Іванова) 331 Corporation Celotex: проблеми виходу на український ринок (Олена Каніщенко, Тетяна Гавриленко) 367 Київський завод «Авіант»: тернистий шлях до міжнародного успіху (Олена Каніщенко, Тетяна Гавриленко) 374 Промислово-аграрне об’єднання «Масандра»: шляхи виходу на СВІТОВИЙ РИНОК (Оксана Грець, Тетяна Скоробогатова, Андрій Вершицький) 384 Бліцкриг (Тетяна Маляренко) 391 Відблиск часу (Наталія Ткаченко) 415 Біографічні довідки про авторів 421 Покажчик методичних вказівок 427

У збірнику вміщено методичні вказівки до ситуаційних вправ, що подані у виданні «Маркетинг: Ситуаційні вправи» (К., 2004). З їхньою допомогою викладачі маркетингу матимуть змогу ефективніше зорганізувати дискусію в студентській аудиторії. Ситуаційні вправи стосуються питань стратегічного маркетингу, поведінки споживачів, товарної політики, бренд-менеджменту, комунікаційної політики, маркетингових аспектів міжнародної діяльності. Вказівки подають авторське бачення використання ситуаційної вправи, рівня аналізу та складності вправи, можливі сценарії обговорення та проведення заняття. Книга розрахована на викладачів вищих навчальних закладів, які викладають дисципліни маркетингу, а також бізнес-тренерів та консультантів.

Для данного заглавия нет комментариев.

оставить комментарий.

Нажмите на изображение, чтобы просмотреть его в программе просмотра изображений

Работает на ПО Коха