Локальне зображення обкладинки
Локальне зображення обкладинки

Маркетинг туризму : Навчальний посібник / Мунін Г. Б., Тимошенко З. І., Самарцев Є. В., Змійов А. О.,, Частина 2

Основний автор-особа: Автор, Мунін, Г. Б.Альтернативний автор-особа: Автор, Тимошенко, З. І.; Автор, Змійов, А. О.; Автор, Самарцев, Є. В., 1961-2013, Євген ВікторовичМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: К. : Видавництво Європейського університету, 2006Опис: 426 с.ISBN: 966-301-051-7.Класифікація: 65,433я73Примітки про зміст: Розділ 9. МАркетингові інформайійні системи в туризмі -- 7 Розділ 10. Інтернет у туристичному маркетингу -- 44 Розділ 11. Сегментація туристичного ринку -- 83 Розділ 12. Диференціація турпродукту і його переваги на сучасному ринку -- 106 Розділ 13. Позиціонування турпродукту на туристичному ринку -- 127 Розділ 14. Маркетингові комунікації в туризмі -- 149 Розділ 15. Створення брендингу в туристичній індустрії -- 238 Розділ 16. Стратегія туристичного маркетингу -- 264 Розділ 17. Маркетингова цінова стратегія в туризмі -- 306 Анотація: У посібнику розглянуто теоретичні та методичні питання й принципи формування маркетингової діяльності в туризмі на основі маркетингової теорії і практики сучасного господарювання. Розкрите теоретичне поняття маркетингу, специфіки й особливості маркетингу в туризмі та обгрунтовано концепцію формування маркетингового механізму розробки і прийняття рішень у системі туристичної індустрії. Викладено методологічні основи організації функцій маркетингу в туристичній діяльності, обгрунтовано необхідність використання сучасних методів маркетингової діяльності, розкрито сучасну концепцію маркетингу як філософія бізнесу, а також принципи функції і види маркетингу. У другій частині розглянуто функції маркетингу: розробка стратегії маркетингу, продуктова й цінова політика,політика просування та продажу турпродукту, комунікаційна політика, контроль маркетингової діяльності та ін. Призначений для студентів вищих навчальних закладів, аспірантів, науковців і практиків, що займаються проблемами формування та розвитку ефективної системи туристичного маркетингу.. Тип одиниці: Навчальні видання
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди
Поточна бібліотека Зібрання Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 339,138:379,85(075,8) / М26 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-008358
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 339,138:379,85(075,8) / М26 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-008357
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 339,138:379,85(075,8) / М26 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-008356
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 339,138:379,85(075,8) / М26 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-008355
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 339,138:379,85(075,8) / М26 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-008352
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 339,138:379,85(075,8) / М26 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-008350
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 339,138:379,85(075,8) / М26 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-008349
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 339,138:379,85(075,8) / М26 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-008351
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 339,138:379,85(075,8) / М26 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-008354
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 339,138:379,85(075,8) / М26 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-008353

Розділ 9. МАркетингові інформайійні системи в туризмі 7 Розділ 10. Інтернет у туристичному маркетингу 44 Розділ 11. Сегментація туристичного ринку 83 Розділ 12. Диференціація турпродукту і його переваги на сучасному ринку 106 Розділ 13. Позиціонування турпродукту на туристичному ринку 127 Розділ 14. Маркетингові комунікації в туризмі 149 Розділ 15. Створення брендингу в туристичній індустрії 238 Розділ 16. Стратегія туристичного маркетингу 264 Розділ 17. Маркетингова цінова стратегія в туризмі 306

У посібнику розглянуто теоретичні та методичні питання й принципи формування маркетингової діяльності в туризмі на основі маркетингової теорії і практики сучасного господарювання. Розкрите теоретичне поняття маркетингу, специфіки й особливості маркетингу в туризмі та обгрунтовано концепцію формування маркетингового механізму розробки і прийняття рішень у системі туристичної індустрії. Викладено методологічні основи організації функцій маркетингу в туристичній діяльності, обгрунтовано необхідність використання сучасних методів маркетингової діяльності, розкрито сучасну концепцію маркетингу як філософія бізнесу, а також принципи функції і види маркетингу. У другій частині розглянуто функції маркетингу: розробка стратегії маркетингу, продуктова й цінова політика,політика просування та продажу турпродукту, комунікаційна політика, контроль маркетингової діяльності та ін. Призначений для студентів вищих навчальних закладів, аспірантів, науковців і практиків, що займаються проблемами формування та розвитку ефективної системи туристичного маркетингу.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки

Працює на АБІС Коха