Мерчандайзинг : Навчальний посібник / Божкова В. В., Башук Т. О.

Основной Автор-лицо: Автор, Божкова , В. В., Виктория ВикторовнаАльтернативный автор-лицо: Автор, Башук, Т. О., Тетяна ОлександрівнаЯзык: українська.Страна: УКРАЇНА.Публикация: Суми : Університетська книга, 2007Описание: 141 с.ISBN:966-680-300-3.Индекс Дьюи (ДКД): 339.138+658.8Классификация: 54.290-2+65.422я73Примечания о содержании: § 1. Визначення мерчандайзингової діяльності підприємства -- 7 1.1. Сутність, актуальність і необхідність впровадження мерчандайзингу -- 7 1.2. Еволюція мерчандайзингу -- 11 § 2. Маркетинг торговельних каналів (Trade Channel Marketing) -- 14 2.1. Класифікація торговельних каналів -- 14 2.2. Рівень сервісу компанії для різних торговельних каналів -- 19 § 3. Організація мерчандайзингу в компанії -- 22 3.1. Організація мерчандайзингової діяльності власними зусиллями компанії та використання аутсорсингових компаній -- 22 3.2. Організація системи контролю у відділі мерчандайзингу -- 31 § 4. Інструменти мерчандайзингу на місцях продажу -- 38 4.1. Запас, розташування, подання торговельної марки -- 38 4.2. Використання простору в торговельному залі. Додаткові місця продажів -- 45 § 5. Базові одиниці мерчандайзингу. Роль фейсингу й SKU на місцях продажу в загальній системі просування товару -- 58 5.1. Визначення, роль і взаємозалежність фейсингу й SKU -- 58 5.2. Збір і обробка статистичної й аналітичної інформації. Розрахунок показників мерчандайзингу -- 65 § 6. POS-матеріали -- 71 6.1. Визначення і класифікація POS-матеріалів -- 71 6.2. Функціональні зони використання POS-матеріалів. Правила оформлення POS-матеріалами -- 82 § 7. Планування магазину: зовнішнє та внутрішнє середовище -- 92 7.1. Загальні вимоги до планування магазину -- 92 7.2. Зовнішнє та внутрішнє середовище магазину -- 97 § 8. Підготовка персоналу для виконання стандартів мерчандайзингу -- 111 8.1. Функції та обов’язки мерчандайзера. План роботи в торговельному залі Ш 8.2. Система стимулювання і мотивації мерчандайзера -- 115 Рекомендована література -- 120 Словник основних термінів -- 122 Предметний покажчик -- 124 Резюме или реферат:Збільшення кількості магазинів із самообслуговуванням, постійна проблема оптимізації торговельного простору і підвищення ефективності продажів вимагають від сучасних товаровиробників і торгівців знання мерчандайзннгу. Мерчандайзинг - не тільки «мистецтво торгувати», це вже елемент культури торгівлі. Незважаючи на те, що місце мерчандайзингу в системі маркетингу ще остаточно не визначене, даний навчальний посібник може бути цікавим не лише студентам економічних спеці- альностей, а й аспірантам, викладачам, маркетологам, мерчандайзерам.. Тип единицы: Навчальні видання
Метки из этой библиотеки: Нет меток из этой библиотеки для этого заголовка. Войдите, чтобы добавлять метки.
Star ratings
    Средний рейтинг: 0.0 (0 голосов)
Экземпляры
Текущая библиотека Собрание Шифр хранения Состояние Ожидается на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 339.138+658.8(075.8) / Б76 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-007377
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 339.138+658.8(075.8) / Б76 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-007376
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту , Полочное местоположение: Науковий фонд, Коллекция: Наукова література Закрыть просмотр полки(Скрывает браузер полки)
339.138:658.012.4 / К73 Маркетинг менеджмент 339.138:658.012.4 / К73 Маркетинг менеджмент 339.138:658.012.4 / К73 Маркетинг менеджмент 339.138+658.8(075.8) / Б76 Мерчандайзинг 339.138+658.8(075.8) / Б76 Мерчандайзинг 339.139 / П49 Маркетингові дослідження 339.139 / П49 Маркетингові дослідження

§ 1. Визначення мерчандайзингової діяльності підприємства 7 1.1. Сутність, актуальність і необхідність впровадження мерчандайзингу 7 1.2. Еволюція мерчандайзингу 11 § 2. Маркетинг торговельних каналів (Trade Channel Marketing) 14 2.1. Класифікація торговельних каналів 14 2.2. Рівень сервісу компанії для різних торговельних каналів 19 § 3. Організація мерчандайзингу в компанії 22 3.1. Організація мерчандайзингової діяльності власними зусиллями компанії та використання аутсорсингових компаній 22 3.2. Організація системи контролю у відділі мерчандайзингу 31 § 4. Інструменти мерчандайзингу на місцях продажу 38 4.1. Запас, розташування, подання торговельної марки 38 4.2. Використання простору в торговельному залі. Додаткові місця продажів 45 § 5. Базові одиниці мерчандайзингу. Роль фейсингу й SKU на місцях продажу в загальній системі просування товару 58 5.1. Визначення, роль і взаємозалежність фейсингу й SKU 58 5.2. Збір і обробка статистичної й аналітичної інформації. Розрахунок показників мерчандайзингу 65 § 6. POS-матеріали 71 6.1. Визначення і класифікація POS-матеріалів 71 6.2. Функціональні зони використання POS-матеріалів. Правила оформлення POS-матеріалами 82 § 7. Планування магазину: зовнішнє та внутрішнє середовище 92 7.1. Загальні вимоги до планування магазину 92 7.2. Зовнішнє та внутрішнє середовище магазину 97 § 8. Підготовка персоналу для виконання стандартів мерчандайзингу 111 8.1. Функції та обов’язки мерчандайзера. План роботи в торговельному залі Ш 8.2. Система стимулювання і мотивації мерчандайзера 115 Рекомендована література 120 Словник основних термінів 122 Предметний покажчик 124

Збільшення кількості магазинів із самообслуговуванням, постійна проблема оптимізації торговельного простору і підвищення ефективності продажів вимагають від сучасних товаровиробників і торгівців знання мерчандайзннгу. Мерчандайзинг - не тільки «мистецтво торгувати», це вже елемент культури торгівлі. Незважаючи на те, що місце мерчандайзингу в системі маркетингу ще остаточно не визначене, даний навчальний посібник може бути цікавим не лише студентам економічних спеці- альностей, а й аспірантам, викладачам, маркетологам, мерчандайзерам.

Для данного заглавия нет комментариев.

оставить комментарий.

Нажмите на изображение, чтобы просмотреть его в программе просмотра изображений

Работает на ПО Коха