Теорія управління розвитком ПТНЗ на основі потреб регіонального ринку праці : монографія / Л. М. Сергеєва

Основний автор-особа: Сергеєва, Л. М., Лариса МиколаївнаМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Херсон : Айлант, 2012Опис: 243 с.ISBN: 978-966-630-061-4.Примітки про зміст: Умовні скорочення -- 6 ВСТУП -- 7 Розділ 1. Парадигма управління розвитком сучасного професійно-технічного навчального закладу як наукова проблема -- 12 1.1. Професійно-технічний навчальний заклад як відкрита соціально-педагогічна система -- 12 1.2. Нормативно-правова база діяльності професійно-технічного навчального закладу -- 21 1.3. Обґрунтування основних компонентів системи управляння розвитком професійно-технічного навчального закладу -- 30 1.4. Інституційні вимоги управління розвитком професійно-технічного навчального закладу -- 35 1.5. Екстерналії професійно-технічної освіти -- 40 Висновки до розділу 1 -- 44 Розділ 2. Регіональний ринок праці як механізм стимулювання розвитку системи професійно-технічної освіти -- 47 2.1. Зумовленість взаємодії системи професійно-технічної освіти і роботодавців у підготовці робітничих кадрів для ринку праці -- 47 2.2. Трудовий потенціал України : аналіз та перспективи розвитку -- 55 2.3. Механізм цільового сегментування регіонального ринку праці -- 67 2.4. Організаційно-методичні особливості проведення дослідження регіонального ринку праці -- 74 2.5. Прогнозування професійно-кваліфікаційного складу робочої сили у регіоні -- 87 Висновки до розділу 2 -- 96 Розділ 3. Організаційно-педагогічні умови залучення роботодавців до управління розвитком професійно-технічного навчального закладу -- 99 3.1. Сучасний зміст соціального партнерства -- 99 3.2. Форми взаємодії професійно-технічного навчального закладу і роботодавців -- 107 3.3. Бізнес-планування як процес розвитку професійно-технічного навчального закладу -- 114 3.4. Проектування навчальних програм професійно-технічної освіти на основі потреб галузі й громади -- 120 3.5. Впровадження системи попереднього оцінювання та зворотного зв’язку і аналізу трудової успішності випускників професійно-технічного навчального закладу -- 123 Висновки до розділу 3 -- 136 Розділ 4. Сучасні механізми інноваційного розвитку професійно-технічного навчального закладу -- 140 4.1. Бенчмаркінг як неперервний процес покращення технологій надання освітянських послуг -- 140 4.2. Впровадження механізмів інформаційної логістики в освітньому менеджменті професійно-технічного навчального закладу -- 148 4.3. Основи освітнього мерчендайзингу і реінжинірингу як модернізуючі механізми управління організаційними освітніми змінами -- 154 4.4. Технології створення позитивного іміджу професійно-технічного навчального закладу -- 159 Висновки до розділу 4 -- 171 Загальні висновки -- 174 Бібліографія -- 179 Додатки -- 190 Анотація: У монографії розкрито сучасні наукові підходи, тенденції напрями, умови та технології управління розвитком професійно-технічного навчального закладу як інституції відкритої соціальної системи; досліджено організаційно-педагогічні умови залучення роботодавців до управління розвитком, подано сучасні механізми управління розвитку ПТНЗ. Видання адресоване науковим працівникам, аспірантам, магістрантам, педагогам, працівникам управлінських структур системи професійно-технічної освіти, слухачам курсів підвищення кваліфікації керівних та інженерно-педагогічних кадрів ПТНЗ.. Тип одиниці: Книги
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди
Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 377.071.(043.3) / С32 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-001134

Умовні скорочення 6 ВСТУП 7 Розділ 1. Парадигма управління розвитком сучасного професійно-технічного навчального закладу як наукова проблема 12 1.1. Професійно-технічний навчальний заклад як відкрита соціально-педагогічна система 12 1.2. Нормативно-правова база діяльності професійно-технічного навчального закладу 21 1.3. Обґрунтування основних компонентів системи управляння розвитком професійно-технічного навчального закладу 30 1.4. Інституційні вимоги управління розвитком професійно-технічного навчального закладу 35 1.5. Екстерналії професійно-технічної освіти 40 Висновки до розділу 1 44 Розділ 2. Регіональний ринок праці як механізм стимулювання розвитку системи професійно-технічної освіти 47 2.1. Зумовленість взаємодії системи професійно-технічної освіти і роботодавців у підготовці робітничих кадрів для ринку праці 47 2.2. Трудовий потенціал України : аналіз та перспективи розвитку 55 2.3. Механізм цільового сегментування регіонального ринку праці 67 2.4. Організаційно-методичні особливості проведення дослідження регіонального ринку праці 74 2.5. Прогнозування професійно-кваліфікаційного складу робочої сили у регіоні 87 Висновки до розділу 2 96 Розділ 3. Організаційно-педагогічні умови залучення роботодавців до управління розвитком професійно-технічного навчального закладу 99 3.1. Сучасний зміст соціального партнерства 99 3.2. Форми взаємодії професійно-технічного навчального закладу і роботодавців 107 3.3. Бізнес-планування як процес розвитку професійно-технічного навчального закладу 114 3.4. Проектування навчальних програм професійно-технічної освіти на основі потреб галузі й громади 120 3.5. Впровадження системи попереднього оцінювання та зворотного зв’язку і аналізу трудової успішності випускників професійно-технічного навчального закладу 123 Висновки до розділу 3 136 Розділ 4. Сучасні механізми інноваційного розвитку професійно-технічного навчального закладу 140 4.1. Бенчмаркінг як неперервний процес покращення технологій надання освітянських послуг 140 4.2. Впровадження механізмів інформаційної логістики в освітньому менеджменті професійно-технічного навчального закладу 148 4.3. Основи освітнього мерчендайзингу і реінжинірингу як модернізуючі механізми управління організаційними освітніми змінами 154 4.4. Технології створення позитивного іміджу професійно-технічного навчального закладу 159 Висновки до розділу 4 171 Загальні висновки 174 Бібліографія 179 Додатки 190

У монографії розкрито сучасні наукові підходи, тенденції напрями, умови та технології управління розвитком професійно-технічного навчального закладу як інституції відкритої соціальної системи; досліджено організаційно-педагогічні умови залучення роботодавців до управління розвитком, подано сучасні механізми управління розвитку ПТНЗ. Видання адресоване науковим працівникам, аспірантам, магістрантам, педагогам, працівникам управлінських структур системи професійно-технічної освіти, слухачам курсів підвищення кваліфікації керівних та інженерно-педагогічних кадрів ПТНЗ.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Працює на АБІС Коха