Рекламний менеджмент : навчальний посібник / Т. І. Лук'янець

Основной Автор-лицо: Автор, Лук'янець, Т. І., Тамара ІванівнаЯзык: українська.Страна: УКРАЇНА.Сведения об издании: 2-ге вид., доп.Публикация: Київ : КНЕУ, 2003Описание: 440 с.ISBN:966-574-482-8.Классификация: 79.006.5Резюме или реферат:У першому в Україні навчальному посібнику з менеджменту рекламної діяльності розглянуто всі етапи створення рекламного процесу - від появи потреби в рекламному зверненні до його створення, пред'явлення цільовій аудиторії та визначення ефективності. Детально висвітлено психологічні основи рекламного менеджменту. Посібник доповнено розділами: "Механізм дії реклами" та "Корпоративна реклама".Значно розширено навчальний матеріал із медіапланування. Для бакалаврів із маркетингу, які навчаються за магістерською програмою, спеціалістів у сфері рекламної діяльності, а також бізнесменів усіх галузей економіки й усіх форм власності.. Тип единицы: Навчальні видання
Метки из этой библиотеки: Нет меток из этой библиотеки для этого заголовка. Войдите, чтобы добавлять метки.
Star ratings
    Средний рейтинг: 0.0 (0 голосов)
Экземпляры
Текущая библиотека Собрание Шифр хранения Состояние Ожидается на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 658:339.138(075) / Л84 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-013369
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 658:339.138(075) / Л84 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-013366
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 658:339.138(075) / Л84 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-013367
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 658:339.138(075) / Л84 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-013364
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 658:339.138(075) / Л84 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-013365

Рекомендовано МОНУ. Лист №14/18.2-1727 від [0]3.12.01

У першому в Україні навчальному посібнику з менеджменту рекламної діяльності розглянуто всі етапи створення рекламного процесу - від появи потреби в рекламному зверненні до його створення, пред'явлення цільовій аудиторії та визначення ефективності. Детально висвітлено психологічні основи рекламного менеджменту. Посібник доповнено розділами: "Механізм дії реклами" та "Корпоративна реклама".Значно розширено навчальний матеріал із медіапланування. Для бакалаврів із маркетингу, які навчаються за магістерською програмою, спеціалістів у сфері рекламної діяльності, а також бізнесменів усіх галузей економіки й усіх форм власності.

Для данного заглавия нет комментариев.

оставить комментарий.

Работает на ПО Коха