Рекламний менеджмент : навчальний посібник / Т. І. Лук'янець

Основний автор-особа: Автор, Лук'янець, Т. І., Тамара ІванівнаМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Відомості про видання: 2-ге вид., доп.Вихідні дані: Київ : КНЕУ, 2003Опис: 440 с.ISBN: 966-574-482-8.Класифікація: 79.006.5Анотація: У першому в Україні навчальному посібнику з менеджменту рекламної діяльності розглянуто всі етапи створення рекламного процесу - від появи потреби в рекламному зверненні до його створення, пред'явлення цільовій аудиторії та визначення ефективності. Детально висвітлено психологічні основи рекламного менеджменту. Посібник доповнено розділами: "Механізм дії реклами" та "Корпоративна реклама".Значно розширено навчальний матеріал із медіапланування. Для бакалаврів із маркетингу, які навчаються за магістерською програмою, спеціалістів у сфері рекламної діяльності, а також бізнесменів усіх галузей економіки й усіх форм власності.. Тип одиниці: Навчальні видання
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди
Поточна бібліотека Зібрання Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 658:339.138(075) / Л84 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 41683-013369
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 658:339.138(075) / Л84 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 41683-013366
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 658:339.138(075) / Л84 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 41683-013367
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 658:339.138(075) / Л84 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 41683-013364
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 658:339.138(075) / Л84 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 41683-013365

Рекомендовано МОНУ. Лист №14/18.2-1727 від [0]3.12.01

У першому в Україні навчальному посібнику з менеджменту рекламної діяльності розглянуто всі етапи створення рекламного процесу - від появи потреби в рекламному зверненні до його створення, пред'явлення цільовій аудиторії та визначення ефективності. Детально висвітлено психологічні основи рекламного менеджменту. Посібник доповнено розділами: "Механізм дії реклами" та "Корпоративна реклама".Значно розширено навчальний матеріал із медіапланування. Для бакалаврів із маркетингу, які навчаються за магістерською програмою, спеціалістів у сфері рекламної діяльності, а також бізнесменів усіх галузей економіки й усіх форм власності.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Працює на АБІС Коха