Акредитація від А до Я : глосарій з акредитації / М. Ф. Гончаренко, С. А. Свіжевська
Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Дніпропетровськ : Національний гірничий університет, 2012Опис: 287 с.ISBN: 978-966-350-377-6.Класифікація: 74.58Анотація: Подано новітні матеріали щодо здійснення процедур акредитації, ліцензування та рейтингування вищих навчальних закладів України з використанням онтологічного підходу та впровадження нової інформаційної технології. Посібник містить детальну інформацію про розділи звіту та самоаналіз діяльності з наданням прикладів. Проаналізовано існуючі акредитаційні показники, протиріччя практики їх використання та окреслено можливі шляхи подолання вказаних протиріч, серед яких упровадження незалежної суспільно-професійної акредитації. Розроблено глосарій термінів, які відносяться до питання модернізації вищої освіти, стану реформування акредитаційної процедури та якісних показників у контексті Болонського процесу. Додатки містять необхідні нормативні та інструктивні матеріали. Посібник адресовано фахівцям з акредитації та ліцензування, аспірантам, студентам напряму підготовки "Специфічні категорії", що навчаються за спеціальністю "Пеадгогіка вищої школи". Тип одиниці: Навчальні виданняПоточна бібліотека | Зібрання | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код | |
---|---|---|---|---|---|---|
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд | Наукова література | 378.1(075) / Г65 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | 41683-014214 |
Огляд полиці бібліотеки/підрозділу: „Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту“, Поличне розташування: Науковий фонд, Collection: Наукова література Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
378.015.311 / Р68 Роль університету у розвитку лідерського потенціалу суспільства: концептуальні засади, ред.: Калашнікова С. | 378(075.8) / К59 Університетська освіта, навчальний посібник | 378(075.8) / К59 Педагогіка вищої школи, навчальний посібник | 378.1(075) / Г65 Акредитація від А до Я, глосарій з акредитації | 378.14 / В61 Комунікативно-когнітивна компетентність майбутніх філологів: нова парадигма сучасної освіти, монографія | 378.2(075.8) / В51 Випускна бакалаврська робота, Навчальний посібник | 378.2(075.8) / В51 Випускна бакалаврська робота, Навчальний посібник |
Рек. МОН, молоді та спорту України як навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів спеціальностей "Педагогіка вищої школи", лист № 1/11-12102 від 22.12. 2011
Подано новітні матеріали щодо здійснення процедур акредитації, ліцензування та рейтингування вищих навчальних закладів України з використанням онтологічного підходу та впровадження нової інформаційної технології. Посібник містить детальну інформацію про розділи звіту та самоаналіз діяльності з наданням прикладів. Проаналізовано існуючі акредитаційні показники, протиріччя практики їх використання та окреслено можливі шляхи подолання вказаних протиріч, серед яких упровадження незалежної суспільно-професійної акредитації.
Розроблено глосарій термінів, які відносяться до питання модернізації вищої освіти, стану реформування акредитаційної процедури та якісних показників у контексті Болонського процесу. Додатки містять необхідні нормативні та інструктивні матеріали.
Посібник адресовано фахівцям з акредитації та ліцензування, аспірантам, студентам напряму підготовки "Специфічні категорії", що навчаються за спеціальністю "Пеадгогіка вищої школи"
Немає коментарів для цієї одиниці.