Локальне зображення обкладинки
Локальне зображення обкладинки

Акредитація від А до Я : глосарій з акредитації / М. Ф. Гончаренко, С. А. Свіжевська

Основний автор-особа: Автор, Гончаренко, М. Ф., 1975-, Михайло ФедоровичМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Дніпропетровськ : Національний гірничий університет, 2012Опис: 287 с.ISBN: 978-966-350-377-6.Класифікація: 74.58Анотація: Подано новітні матеріали щодо здійснення процедур акредитації, ліцензування та рейтингування вищих навчальних закладів України з використанням онтологічного підходу та впровадження нової інформаційної технології. Посібник містить детальну інформацію про розділи звіту та самоаналіз діяльності з наданням прикладів. Проаналізовано існуючі акредитаційні показники, протиріччя практики їх використання та окреслено можливі шляхи подолання вказаних протиріч, серед яких упровадження незалежної суспільно-професійної акредитації. Розроблено глосарій термінів, які відносяться до питання модернізації вищої освіти, стану реформування акредитаційної процедури та якісних показників у контексті Болонського процесу. Додатки містять необхідні нормативні та інструктивні матеріали. Посібник адресовано фахівцям з акредитації та ліцензування, аспірантам, студентам напряму підготовки "Специфічні категорії", що навчаються за спеціальністю "Пеадгогіка вищої школи". Тип одиниці: Навчальні видання
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди
Поточна бібліотека Зібрання Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 378.1(075) / Г65 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 41683-014214

Рек. МОН, молоді та спорту України як навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів спеціальностей "Педагогіка вищої школи", лист № 1/11-12102 від 22.12. 2011

Подано новітні матеріали щодо здійснення процедур акредитації, ліцензування та рейтингування вищих навчальних закладів України з використанням онтологічного підходу та впровадження нової інформаційної технології. Посібник містить детальну інформацію про розділи звіту та самоаналіз діяльності з наданням прикладів. Проаналізовано існуючі акредитаційні показники, протиріччя практики їх використання та окреслено можливі шляхи подолання вказаних протиріч, серед яких упровадження незалежної суспільно-професійної акредитації.
Розроблено глосарій термінів, які відносяться до питання модернізації вищої освіти, стану реформування акредитаційної процедури та якісних показників у контексті Болонського процесу. Додатки містять необхідні нормативні та інструктивні матеріали.
Посібник адресовано фахівцям з акредитації та ліцензування, аспірантам, студентам напряму підготовки "Специфічні категорії", що навчаються за спеціальністю "Пеадгогіка вищої школи"

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки

Працює на АБІС Коха