Рекламний менеджмент : навчальний посібник / Т. І. Лук'янець

Основной Автор-лицо: Автор, Лук'янець, Т. І., Тамара ІванівнаЯзык: українська.Страна: УКРАЇНА.Публикация: Київ : КНЕУ, 1998Описание: 274 с.ISBN:966-577-026-1.Классификация: 65.422Резюме или реферат:У першому в Україні навчальному посібнику з менеджменту рекламної діяльності розглянуто всі етапи створення рекламного процесу - від появи потреби в рекламному зверненні до його створення, пред'явлення цільовій аудиторії та визначення ефективності. Детально висвітлено психологічні основи рекламного менеджменту. Для бакалаврів із маркетингу, які навчаються за магістерською програмою, спеціалістів у сфері рекламної діяльності, а також бізнесменів усіх галузей економіки й усіх форм власності.. Тип единицы: Навчальні видання
Метки из этой библиотеки: Нет меток из этой библиотеки для этого заголовка. Войдите, чтобы добавлять метки.
Star ratings
    Средний рейтинг: 0.0 (0 голосов)
Экземпляры
Текущая библиотека Собрание Шифр хранения Состояние Ожидается на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 659.113 / Л84 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-013362
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 659.113 / Л84 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-013360
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 659.113 / Л84 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-013363
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 659.113 / Л84 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-013358
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 659.113 / Л84 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-013361

Рекомендовано МОНУ. Лист №14/18.2-1727 від [0]3.12.01

У першому в Україні навчальному посібнику з менеджменту рекламної діяльності розглянуто всі етапи створення рекламного процесу - від появи потреби в рекламному зверненні до його створення, пред'явлення цільовій аудиторії та визначення ефективності. Детально висвітлено психологічні основи рекламного менеджменту.
Для бакалаврів із маркетингу, які навчаються за магістерською програмою, спеціалістів у сфері рекламної діяльності, а також бізнесменів усіх галузей економіки й усіх форм власності.

Для данного заглавия нет комментариев.

оставить комментарий.

Работает на ПО Коха