Педагогіка : дидактичні матеріали / Т. В. Петровська
Language: українська.Country: УКРАЇНА.Edition Statement: 2-ге вид. без змінPublication: Київ : Національний університет фізичного вихованнч і спорту України "Олімпійська література", 2018Description: 178 с.ISBN: 978-966-8708-85-5.Classification: 74.00я73Contents note: Вступ -- 5 РОЗДІЛ 1. ВСТУП ДО ПЕДАГОГІКИ -- 7 Тема 1. Предмет та методи педагогіки -- 7 Тема 2. Історія педагогічної думки -- 14 Тема 3. Педагогічна думка в Україні -- 29 РОЗДІЛ 2. ВІКОВА ПЕДАГОГІКА -- 37 Тема 4. Теорії розвитку особистості у вітчизняній та зарубіжній педагогіці -- 37 Тема 5. Норма та відхилення у формуванні особистості дитини -- 51 Тема 6. Формування особистості в дошкільному віці -- 57 Тема 7. Формування особистості в молодшому шкільному віці -- 66 Тема 8. Формування особистості у середньому шкільному віці -- 70 Тема 9. Психологічні особливості становлення особистості в старшому шкільному віці -- 74 РОЗДІЛ 3. ДИДАКТИКА -- 79 Тема 10. Сутність та психологічні закономірності процесу навчання. Педагогічна технологія -- 79 Тема 11. Принципи навчання -- 88 Тема 12. Методи навчання -- 94 Тема 13. Організація процесу навчання -- 105 РОЗДІЛ 4. ТЕОРІЯ ВИХОВАННЯ -- 111 Тема 14. Сутність та наукові основи виховання -- 111 Тема 15. Методи виховання -- 118 Тема 16. Моральне виховання особистості -- 132 Тема 17. Етико-виховний потенціал релігії -- 139 Тема 18. Девіантна поведінка школярів та її корекція -- 147 Тема 19. Взаємовідносини в сім’ї та виховання дітей -- 158 Тема 20. Педагогічний діалог як метод виховання та навчання. Методика проведення -- 165 Контрольна робота з дисципліни «Педагогіка» -- 167 Питання для самоконтролю з дисципліни «Педагогіка» -- 168 Тестові завдання для самоконтролю з дисципліни «Педагогіка» -- 172 Рекомендована література -- 177 Abstract: Навчальний посібник містить вступ, короткий зміст основних розділів і тем навчальної дисципліни педагогіка, завдання для самостійної роботи для кожної теми, педагогічні задачі та практичні завдання, питання для самоконтролю, тестове завдання для самоконтролю та список рекомендованої літератури. Навчальний посібник розрахований як на студентів, так і на викладачів дисциплін педагогіка та вікова педагогіка..Bibliography: Бібліогр.: с. 177-[179]. Item type:
Current library | Call number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд | Available | 41683-012114 | ||
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд | Available | 41683-012115 |
Бібліогр.: с. 177-[179]
Вступ 5
РОЗДІЛ 1. ВСТУП ДО ПЕДАГОГІКИ 7 Тема 1. Предмет та методи педагогіки 7 Тема 2. Історія педагогічної думки 14 Тема 3. Педагогічна думка в Україні 29
РОЗДІЛ 2. ВІКОВА ПЕДАГОГІКА 37 Тема 4. Теорії розвитку особистості у вітчизняній та зарубіжній педагогіці 37 Тема 5. Норма та відхилення у формуванні особистості дитини 51 Тема 6. Формування особистості в дошкільному віці 57 Тема 7. Формування особистості в молодшому шкільному віці 66 Тема 8. Формування особистості у середньому шкільному віці 70 Тема 9. Психологічні особливості становлення особистості в старшому шкільному віці 74
РОЗДІЛ 3. ДИДАКТИКА 79 Тема 10. Сутність та психологічні закономірності процесу навчання. Педагогічна технологія 79 Тема 11. Принципи навчання 88 Тема 12. Методи навчання 94 Тема 13. Організація процесу навчання 105
РОЗДІЛ 4. ТЕОРІЯ ВИХОВАННЯ 111 Тема 14. Сутність та наукові основи виховання 111 Тема 15. Методи виховання 118 Тема 16. Моральне виховання особистості 132 Тема 17. Етико-виховний потенціал релігії 139 Тема 18. Девіантна поведінка школярів та її корекція 147 Тема 19. Взаємовідносини в сім’ї та виховання дітей 158 Тема 20. Педагогічний діалог як метод виховання та навчання. Методика проведення 165
Контрольна робота з дисципліни «Педагогіка» 167
Питання для самоконтролю з дисципліни «Педагогіка» 168
Тестові завдання для самоконтролю з дисципліни «Педагогіка» 172
Рекомендована література 177
Навчальний посібник містить вступ, короткий зміст основних розділів і тем навчальної дисципліни педагогіка, завдання для самостійної роботи для кожної теми, педагогічні задачі та практичні завдання, питання для самоконтролю, тестове завдання для самоконтролю та список рекомендованої літератури. Навчальний посібник розрахований як на студентів, так і на викладачів дисциплін педагогіка та вікова педагогіка.
There are no comments on this title.