Ян Амос Коменський: завбачливий реформатор шкільної освіти / Девід Сміт ; ред. серії Девід Дінер

Основной Автор-лицо: Сміт, ДевідЯзык: українська ; оригинала, англійська.Страна: УКРАЇНА.Сведения об издании: пер. з англ. Публикация: Київ : Міжнародний альянс для розвитку християнської освіти, Camp Hill, PA : Classical Academic Press, ©2017Описание: 111 с.ISBN:978-966-97691-0-7.Серии: Видатні діячі сфери освітиКлассификация: 86.37Примечания о содержании: Слово подяки -- 11 Передмова -- 13 Вступ -- 16 Розділ 1. Біографія: хто такий Коменський? -- 21 Юність та вигнання (1592-1627) -- 22 Педагогіка та пансофія (1628-1641) -- 26 Швеція, Угорщина, Польща (1642-1656) -- 28 Останні роки життя (1657-1670) і спадщина -- 30 Розділ 2. Лабіринти: що не так з освітою? -- 33 Світ як лабіринт -- 33 Процес навчання як лабіринт -- 35 Учні як лабіринти -- 38 Розділ 3. Сади: які цілі освітньої реформи? -- 41 Лабіринти й сади -- 43 «Велика дидактика» -- 44 «Пампедія» -- 47 Розділ 4. Людина: яка природа учня? -- 50 Людське єство -- 52 Розум і чуття -- 54 Панування й добродійство -- 56 Радість і благочестя -- 60 Розділ 5. Гармонія: що тримає докупи навчальний план? -- 65 Тримірний світ -- 67 Гармонія на практиці -- 71 Розділ 6. Інструменти: як бачення формує практику? -- 74 Шкільні підручники -- 74 Класичні тексти -- 84 Педагогічні принципи -- 86 Структура навчання -- 89 Розділ 7. Спадщина: що Коменський міг би сказати нам сьогодні? -- 91 Коменський та сучасність -- 92 Благочестя і практика -- 95 Бібліографія -- 101 Нотатка: Коменський в англомовному світі -- 105 Питання для дискусій -- 106 Про автора -- 108 Резюме или реферат:В цьому невеличкому вступі до творчості Коменського професор Девід Сміт викладає кілька своїх центральних ідей, звертаючи нашу увагу на деякі важливі теми, що охоплюють невтомну діяльність Коменського у реформуванні освіти, і порушує кілька ключових питань, відповіді на які він шукав, і які залишаються актуальними й сьогодні. Читачі довідаються, що Коменський є не лише передвісником тих багатьох речей, які ми сьогодні спостерігаємо й затверджуємо в системі освіти, але й прихильником ряду ідей, що могли б залишитись поза нашою увагою. Девід Сміт пропонує нам дозволити Коменському «бути самим собою, а не лише передвісником», якщо бажаємо чомусь від нього навчитись. Ця книга рекомендована усім педагогам, які бажають зрозуміти історію освіти з наміром повернутись до вічних освітніх ідей та практик, що впливають на сучасність і матимуть вплив на айбутнє..Примечания о наличии в документе библиографии/указателя: Бібліогр.: с. 101-104. Тип единицы: Навчальні видання
Метки из этой библиотеки: Нет меток из этой библиотеки для этого заголовка. Войдите, чтобы добавлять метки.
Star ratings
    Средний рейтинг: 0.0 (0 голосов)
Экземпляры
Текущая библиотека Шифр хранения Состояние Ожидается на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
26:37 / С50 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-012094
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
26:37 / С50 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-012095
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
26:37 / С50 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-012092
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
26:37 / С50 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-012093
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
26:37 / С50 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-012091
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
26:37 / С50 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-012088
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
26:37 / С50 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-012089
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
26:37 / С50 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Выдано 31.08.2024 41683-012086
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
26:37 / С50 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-012087
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
26:37 / С50 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-012084
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
26:37 / С50 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Выдано 31.08.2024 41683-012085
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
26:37 / С50 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-012082
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
26:37 / С50 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-012083
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
26:37 / С50 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-012080
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
26:37 / С50 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-012081
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
26:37 / С50 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-012078
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
26:37 / С50 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-012079
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
26:37 / С50 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-012076
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
26:37 / С50 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-012077
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
26:37 / С50 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Выдано 31.08.2024 41683-012074
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
26:37 / С50 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Выдано 31.08.2024 41683-012075
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
26:37 / С50 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-012072
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
26:37 / С50 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-012073
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
26:37 / С50 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-012070
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
26:37 / С50 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Выдано 31.08.2024 41683-012071
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
26:37 / С50 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-012068
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
26:37 / С50 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-012069

Бібліогр.: с. 101-104

Слово подяки 11

Передмова 13

Вступ 16

Розділ 1. Біографія: хто такий Коменський? 21 Юність та вигнання (1592-1627) 22 Педагогіка та пансофія (1628-1641) 26 Швеція, Угорщина, Польща (1642-1656) 28 Останні роки життя (1657-1670) і спадщина 30

Розділ 2. Лабіринти: що не так з освітою? 33 Світ як лабіринт 33 Процес навчання як лабіринт 35 Учні як лабіринти 38

Розділ 3. Сади: які цілі освітньої реформи? 41 Лабіринти й сади 43 «Велика дидактика» 44 «Пампедія» 47

Розділ 4. Людина: яка природа учня? 50 Людське єство 52 Розум і чуття 54 Панування й добродійство 56 Радість і благочестя 60

Розділ 5. Гармонія: що тримає докупи навчальний план? 65 Тримірний світ 67 Гармонія на практиці 71

Розділ 6. Інструменти: як бачення формує практику? 74 Шкільні підручники 74 Класичні тексти 84 Педагогічні принципи 86 Структура навчання 89

Розділ 7. Спадщина: що Коменський міг би сказати нам сьогодні? 91 Коменський та сучасність 92 Благочестя і практика 95

Бібліографія 101

Нотатка: Коменський в англомовному світі 105

Питання для дискусій 106

Про автора 108

В цьому невеличкому вступі до творчості Коменського професор Девід Сміт викладає кілька своїх центральних ідей, звертаючи нашу увагу на деякі важливі теми, що охоплюють невтомну діяльність Коменського у реформуванні освіти, і порушує кілька ключових питань, відповіді на які він шукав, і які залишаються актуальними й сьогодні. Читачі довідаються, що Коменський є не лише передвісником тих багатьох речей, які ми сьогодні спостерігаємо й затверджуємо в системі освіти, але й прихильником ряду ідей, що могли б залишитись поза нашою увагою. Девід Сміт пропонує нам дозволити Коменському «бути самим собою, а не лише передвісником», якщо бажаємо чомусь від нього навчитись. Ця книга рекомендована усім педагогам, які бажають зрозуміти історію освіти з наміром повернутись до вічних освітніх ідей та практик, що впливають на сучасність і матимуть вплив на айбутнє.

Для данного заглавия нет комментариев.

оставить комментарий.

Нажмите на изображение, чтобы просмотреть его в программе просмотра изображений

Работает на ПО Коха