Комерційна діяльність : маркетинг і логіка / Балабанова Л. В., Германчук А. М.

Основний автор-особа: Автор, Балабанова, Л. В.Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: К. : Професіонал, 2004Опис: 287 с.ISBN: 966-8556-33-Х.Класифікація: 339.18Анотація: Навчальний посібник містить методологію аналізу і напрямки вдосконалення управління комерційною діяльністю торговельних підприємств на основі маркетингу. У роботі розкрита сутність, зміст і специфіка комерційної діяльності підприємств в умовах маркетингової орієнтації, визначено місце логістики в комерційній діяльності підприємств і представлена характеристика її функціональних областей; визначений порядок розробки стратегії розвитку комерційної діяльності. Особливу увагу в монографії приділено розробці комплексної системи управління комерційною діяльністю на основі маркетингу. Навчальний посібник призначений підприємцям, керівникам та фахівцям підприємств різних форм власності, студентам, магістрантам, аспірантам, слухачам бізнес-шкіл, факультетів підвищення кваліфікації та іншим, які зацікавлені у вирішенні цих проблем.. Тип одиниці: Навчальні видання
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди
Поточна бібліотека Зібрання Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 339.18(075) / Б20 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 41683-009467
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 339.18(075) / Б20 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 41683-009466
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 339.18(075) / Б20 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 41683-009471
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 339.18(075) / Б20 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 41683-009468
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 339.18(075) / Б20 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 41683-009469

Навчальний посібник містить методологію аналізу і напрямки вдосконалення управління комерційною діяльністю торговельних підприємств на основі маркетингу. У роботі розкрита сутність, зміст і специфіка комерційної діяльності підприємств в умовах маркетингової орієнтації, визначено місце логістики в комерційній діяльності підприємств і представлена характеристика її функціональних областей; визначений порядок розробки стратегії розвитку комерційної діяльності. Особливу увагу в монографії приділено розробці комплексної системи управління комерційною діяльністю на основі маркетингу.
Навчальний посібник призначений підприємцям, керівникам та фахівцям підприємств різних форм власності, студентам, магістрантам, аспірантам, слухачам бізнес-шкіл, факультетів підвищення кваліфікації та іншим, які зацікавлені у вирішенні цих проблем.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Працює на АБІС Коха